Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2017 18:18 - Защо се разпадна Римската империя?
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 2334 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Жокера за намиране отговора на този въпрос води към римските цифри. Който открие и покаже цифрата НУЛА в римски термини той ще се доближи максимално до отговора на въпроса от заглавието. Пожелавам успех!
Много по-лесно е да откриете отговора на въпроса, защо липсват числата и цифрите от координатната система на долната графика:

image

На много "умните" и редовни читатели на блога ми се препоръчва да не зачекват темата за ислямска пропаганда. Когато са се създавали арабските цифри, които използваме днес, а не римските, религията ислям не е съществувала.

Още по темата в "
Сигурно е за да стимулират избирателната активност?".

Георги Котев



Гласувай:
7



1. dimat - Да,ама,ако попрочетеш малко повече,
30.03.2017 23:46
ще разбереш,че и "арабските" цифри,не са съвсем арабски,а са дошли от Индия и в началото не е съществувала и при тях нулата,а се е появила по-късно(за съжаление,в момента не си спомням,как),а при римската "цифрова" система нулата не е съществувала.

Първоначалната цифрова система се основавала на ъглите и цифрите са имали доста по-различен вид от тези,които ползваме сега!

Сегашният им доста закръглен вид,при който ъглите са изчезнали се е появил по-късно,заради удобство при изписването им.

Истинското,реално масово приложение на нулата е започнало едва през Средновековието на...Европа.

Ако греша в нещо,моля да бъда поправен!
цитирай
2. gikotev - Re: Да,ама,ако попрочетеш малко повече,
31.03.2017 00:07
Представи си, че аз съм го прочел и го знам много преди теб. По-скоро ти си го откраднал от мен и сега се опитваш да ме замерваш със собствените ми бомби? Това, което мога да ти обещая от сърце е вече да не пускам тъпите ти коментари, за да не досаждаш на читателите ми.

Ето го и доказателството ти за поредната ти лъжа: http://gikotev.blog/drugi/2017/02/15/nevejestvoto-i-lyjata-sa-bliznaci.1510103
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9832392
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031