Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2017 23:57 - Просто за кеф
Автор: defany Категория: Други   
Прочетен: 692 Коментари: 0 Гласове:
0



И защото май ми се приказва. Не знам, струва ми се, че ако започна веднъж да си говоря, няма да мога да спра. Мислите ми са като ония пространства от космоса, дето цари тотален хаус. Без гравитация. Без посока. И мисля…въпреки хауса, не спирам да мисля. Постоянно дълбая, чегъртам и търся грозните местенца на всяко нещо, което анализирам. И повярвайте ми, току що го осъзнах, докато ви го казвах.
И това далеч не е нещо добро. И нека само добавя, че това, че го разбирам, далеч не означава, че ще спра да го правя.
Аз май със всичко съм си малко така.. Уроци, уроци, уроци…да, ако им обръщаш внимание и се стараеш да не повтаряш грешките си, може би ще си живееш една идея по спокойно и уравновесено,
ОБАЧЕ  - загуби му се чара.  Някак си в мен има едно такова постоянно чувство на безпокойство от това да се застоя на едно място. Не го понасям тоя цикъл, дето прогресивно избива човеците, започвайки от мозъците им…клетка по клетка.
И се чувствам затворена между стените на цялото това до толкова жалко ежедневие, че да се запиташ – Абе, аз до къде стигнах, да седя и да съжалявам самата себе си. Чувствам се хваната в капана на живота на някой друг. На някой, който определено не съм аз.
Пътува ми се… Да, ясно ми е, че това е сюжета на  всеки един плосък роман или филм… Хващат пътя, виждат невероятни места, срещат невероятни хора и т.н. Ами, така да бъде! В играта съм!
Пътува ми се, просто защото знам, че не съм видяла достатъчно и знам, че мястото, което ще ме завърши още не съм го открила наистина. 
Та, търся си го. Никому нищо лошо..  : ))




Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: defany
Категория: Други
Прочетен: 18687
Постинги: 10
Коментари: 2
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930