Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2017 17:44 - 10 цитата на Адолф Хитлер, с които ще се съгласите
Автор: krimi99 Категория: Други   
Прочетен: 884 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Аз съм човек на крайностите. Не обичам да влизам в днешните модели за политическа ориентация и за това чета всичко и всеки. Няма лоша информация, а само такава, която глупакът не може да оцени и да си извлече съответните поуки. Можете да ме обявите за всякакъв, но не ми пука и без това.

Днес съм ви подготвил 10 великолепни цитата на Адолф Хитлер, за които съм сигурен, че 90% от вас ще подкрепят, че дори самите те са ги казвали, макар и не под точно такава форма.

1. За лъжата

„Тези господа изхождаха от логиката, че колкото по-чудовищно излъжеш, толкова по-бързо ще ти повярват. Обикновените хора по-скоро вярват на голямата лъжа, отколкото на малката. Това съответства на примитивната им душа. Те знаят, че за дребното и самите те са способни да излъжат, но да излъжат за повече, май че биха се притеснили. Голяма лъжа даже няма да им дойде наум. Ето защо масите не могат да си представят, че другите са способни на къде по-чудовищни лъжи, на къде по-безсъвестно извращаване на фактите. И даже, когато им разяснят, че става въпрос за чудовищна измама, те все още ще продължават да се съмняват и ще бъдат склонни да смятат, че вероятно тук все пак има частица истина. Ето защо виртуози на лъжата и цели партии, изградени основно върху лъжата, винаги прибягват именно към този метод. Тези лъжци прекрасно знаят тази черта на масите.“

2. За правата и задълженията

„Равни права и задължения за всички граждани.“

3. За живота

„Този, който не е готов да отдаде живота си, той не е достоен да го притежава.“

4. За омразата

„Омразата трае по-дълго от нехаресването.“

5. За масите

„Използвам емоцията, за да убедя масите – аргументи ползвам за малцина“

6. За пропагандата

(Старото име на PR-a, променено от американските специалисти, за да не носи неприятна асоциация с нацизма)

„Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“

7. За фанатизма

„Винаги е по-трудно да пребориш вярата, отколкото знанието.“

8. За лидерството

„Изкуството на лидерството е в това да консолидираш вниманието на хората срещу конкретна цел и да не допуснеш нещо да ги раздели.“

9. За победителите

„Победителят никога няма да бъде запитан дали казва истината.“

10. За Германия

„Ако Германия не може да победи, то заслужаваме да изчезнем.“

Финални мисли от Тиквеника:

Напоследък последният цитат ме кара да се замисля за България и да си дам сметка дали има смисъл да ни има. Може би просто трябва да изчезнем, за да направим път на по-съвършени хора. Не мислех, че може да се шири толкова широко у нас невежеството, предателството и сребролюбието, но явно е факт. Явно не съм бил обективен и съм вярвал в това, в което искам да вярвам – в българите.

Взимайте парите! Не задавайте въпроси! Нямайте съвест! Купете си яхта и мерцедес! Чукайте манекенки! Обградете се с ненужни боклуци и живейте. Явно заслужавате – на нас, тези, които се опитахме да надигнем глава сабята ни я отряза. Сигурно е било напразно…

Е, яд ме е, че ще ни заменят шайка судански негри, а не китайски математици и японски инженери, но това е реалността. Може би всичко, което някога съм писал е било напразно и това е естественият еволюционен път на нещата. Аз бавно ще угасна в полумрака на цивилизацията, за да можете вие, открили себе си в рекламата на дамски превръзки да оцелеете и да бъдете овцете, които искате да бъдете.




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krimi99
Категория: Други
Прочетен: 21026
Постинги: 18
Коментари: 2
Гласове: 58
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930