Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2017 13:11 - била съм..ку-ка..
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 6877 Коментари: 12 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image

1. Защото не искаМ позволение

Независимата жена няма нужда от потвърждение от когото и да било. Тя има свои собствени правила, по които се води и чуждото мнение не ѝ е необходимо. В училище е била момичето, което винаги е задавала критериите във всичко. Страхът в другите е плод на факта, че независимата жена не се притеснява да си навлече неприятности. За нея „последици“ е просто дума.

2. Защото имаМ мнение и не Ме  е страх да го изказвам

Независимата жена защитава независимо своето мнение. Свободата е нейната сила и не става въпрос за физически аспект, а за свобода на мисълта. Тя не се страхува да представи своята гледна точка и най-често тя е добре обмислена, подкрепена с факти и невъзможна да се оспори.

3. Защото  нямаМ нужда от чуждото мнение и оценка

Жената, която няма нужда от оценката и мнението на другите е най-силната жена на света и същевременно най-страшната за околните. Самочувствието на независимата жена не е създадено на основата на комплименти и каквито и да е външни фактори, а единствено и само на вътрешни и личностни качества.
Точно това я прави неподвластна на настроенията и отношението на другите.



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - слушам аз веската и анка, и...умирам от мъка/както винаги.....
30.03.2017 14:56
14:53 - нъц ,колежки...
любовта няма нищо общо с разума..
още по малко пък..секса..
многоо обичам такива женички,които
обичат ..по учебник, с акълъ... хъхъъ
горките /ви/ мъже...
кака Любимка

Постинг: Pay It Forward
Автор на постинга: dobromirdimitrov
цитирай
2. milady - https://youtu.be/GH8IpoUU7cU
30.03.2017 15:18
искате ли да...летим..
......заедноооо........
цитирай
3. saankii - вие сте....тенкс...
30.03.2017 15:44
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 500500
Постинги: 465
Коментари: 2766
Гласове: 2497
Блог вълни
цитирай
4. saanki - помпадУре, оби4аам та, но имам алергия към ЧуЧулина..
30.03.2017 17:19
хубави..сандалетки, нали..
Christian Louboutin
цитирай
5. milady - не знам, дали съм кучка, но винаги ми се ..сърдят..колегите,когато говоря..просто..
30.03.2017 20:02
9. saankii - за мен секса е ..храна, а не любофф..

веске, не се пробвай на софистика/ша та бия, и ще ревеш..
Любовта е нещо..друго /ама като не познаваш моя човек Буда :)
я кажи,кога ще прайте секс с мъжо ти пред камерата..
аз тогава да сядам , да гледам..
цитирай
6. rustam - Браво!
30.03.2017 20:14
Само така!
цитирай
7. planinitenabulgaria - Изтеглих информация за Вас от масивите на Центъра.
30.03.2017 21:38
Оперативните работници - трима независими наши ювелирно-филигранни жемчужини - независимо един от друг твърдят, че сте тясна като колибра и поради това с Вас никакъв нормален интимен контакт не може да се осъществи.
цитирай
8. saankii - олеее..тъй ли казаха..
30.03.2017 21:48
от Кораба Майка, дядя Костя..
не прай..ник“ф смисъл..тва..
лека и мека от мен..
цитирай
9. saankii - русти, айде подай топката..
30.03.2017 21:55
rustam написа:
Само така!


че, блогУ фира даде..
поздрави, френд..
аз, веска ...гоня сега..
секс обеща..долу на реката ..
облади, облада...

цитирай
10. saankii - само празнодумци тук/ джани винаги се сърди, когато му..задам..въпрос..
31.03.2017 09:01
джани, имам само един въпрос..
ти си мъж на години, с опит и ерудиция/комплименти..
как така поместваш такива научни статии,
а, не можеш да дадеш един ..задоволителен отговор.
кой е този сал, бе приятел?
белким се спасим вместе..
/ извинявай, че мн.обичам да питам..
или ме ..изтрий, както често правиш..
благодаря!

Мога да те откажа веднъж за винаги да ме коментираш. На един постинг разстояние съм. Денонощното ти дежурство в нета, явно замества липсващото в бурния ти климакс...

//////////
ходи насам натам из Интернет , и сглобява умнотии,,които
копира тук пред умерено тъпото съсловие..
а не може после на един по сложен въпрос да даде
що годе някакъв смислен отговор..
/ и след като не се побира ..логореята на колегата
Д„ъртанян, ами кому е нужно, да го копираш, тараанкоулу!?
смях на корем..с блоговото
пенсионерско войнство..

цитирай
11. gothic - Типичните женски алабализми. С...
31.03.2017 13:24
Типичните женски алабализми. Страхотни за фейсбук статус или татуировка. Но непочиващи на нищо реално....
цитирай
12. katara - виждам,че ви е пределно тъпоо..
31.03.2017 14:35
gothic написа:
Типичните женски алабализми. Страхотни за фейсбук статус или татуировка. Но непочиващи на нищо реално....


но, аз не съм тук, за да ви развеселявам..
това/по горе е Моята Истина
на сън ,и наяве
благодаря за прочита..
Юлия
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1766878
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031