Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2018 22:57 - Не съм съгласен, Вал, че лицемерието трябва да бъде подминавано с уважение заради побелелите коси
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2046 Коментари: 32 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageimageimage




Тагове:   земляк,


Гласувай:
33



1. starforlife - Пренесен коментар от под предходния ми постинг:
16.06.2018 22:59
Мила Валеска,

никой не е твърдял, че се познаваме или не се е опитвал да каже например нещо от сорта "Абеее, еей, щом Вал ме познава - значи съм добър бреее, еей" или нещо подобно. Това май се опитват да експлоатират други.
Моята идея, Вал, беше поне ВВ да прозре две неща, които говорейки ги все едно от твое име, ще се опитам да поясня.
Повтарям: аз не казвам, че това е абсолютното твое мнение и се надявам ти отново да наминеш и уточниш (ме опонираш), ако не е така, но смея да си мисля, че отговорите на двата ми въпроса биха били да кажем следните:
Отговор първи: Познавам ПЕРСОНАЖА (Тук не идеше реч за мен като човек и аз така го и бях написал - пезсонаж. Като за реален човек се вижда как се изказват минимум 6-7 от познаващите ме реално 15-тина съблогъра. Другите просто или не посещават вече блога - или не им е кеф да се намесват.)... Та: "Познавам персонажа "Жоро" от около 5 години." Защото мисля, че е факт, че ти ме познаваше като lovertosimplicity, след това не казвам, че си следила творчеството ми, но ме познаваше като брюнетснаковалня, офчарснаковалня и стигаш до настоящия ми профил - starforlife.
Отговор втори: Познавам ПЕРСОНАЖЪТ (защото ти и нея не познаваш като човек, факт, да) "Корти" от... да кажем примерно 2 години. (А дали си я познавала под първия й НИК, под който я срещнах в края на 2012-та - може би е интересно да те попитам, но мисля, че не, защото никога не си коментирала при нея или тя при теб.)
След това може би "разговорът" ни щеше да тръгне в посока знаеш ли аз да съм имал търкания и "лошо" поведение спрямо друг тук, освен един съблогър (да не цитирам НИК-ове), който беше с претенциите да знае и може много неща и това отчасти не го отричам, но съм ги имал търканията, защото:
- Първо: той преиначаваше много неща спрямо мен (както прави, скъпа Вал, и този, когото задочно защити)
и
- Второ: често говореше пълни глупости и дори не само погрешни, а опасни за околните неща. Съблогърката пък (също отлично знаеш коя) си беше втълпила, че ме интересува реално и дори пишеше пълните не и глупости, а клевети от рода, че съм й бил влизал в къщата.
Та, Валеска, идеята ми беше да проумее ВВ, че той ме "познава" от няма и два месеца и зае позиция да защитава свои дружки тук, точно заради които, както и подобни - аз смея да твърдя, че се случва това жалко нещо, за което писа и ти - за напускането и то огорчена на реална твоя позната.
Защото, Вал, ЗАРАДИ МЕН И МОЕ ПОВЕДЕНИЕ НИКОЙ НЕ Е НАПУСНАЛ ТОВА МЯСТО, НАПРОТИВ - ВРЪЩАЛ СЕ Е!
Като най-близък пример мога да посоча именно Корти, но тя определено не е единствена.
А вече няколко все още пишещи тук сблогъри, откакто подех ВРЕМЕННАТА инициатива да покажа на групичката от разни блековци, рустамовци, мари, шамбали, валеровци и т.н. (кой реален - кой фейк на някой от същите) какво е да бъдеш ебаван и то грозно, се изказаха, че именно заради същите тези изброени и подобни на тях, много хора напуснаха това място.

Кажи ти, Вал, защо напусна познатата ти и то огорчена?
АЗ ИЛИ КОРТИ ИМАМЕ ЛИ КАКВАТО И ДА Е ВИНА?
Ако не - то кой НИК, ако има конкретнен, беше виновен и с какво? Ако са повече - изброй ги.

Схващаш ли, Вал?
Ти си ми казвала, че някои не ме обичат или прави грозно впечатление, че съм се бил хвалел, така ли е?
И аз не ти се сърдя за това, нито съм седнал да се оправдавам или да те убеждавам в противното, така ли е?
Но дори това да е факт и то реално съществуващ като такъв, а не плод на каквито и да е изкривени обстоятелства - според мен това ни най-малко не може да е предпоставка обстановката тук да е лоша и особено пък някой да напуска.
Хвалещ се или не...
Надут или не...
Факт е, че винаги съм знаел и можел и това знаене и можене никога не съм го пазел за себе си.
Факт е, че много неща са научени именно от мен (сега пак звучи като хвалене, но просто такава е истината) тук. Че много от проблемите ви тук (а за куп хора и не само - пресен пример от наскоро - съблогърката Ерато) са разрешавани от мен.
И ми отговори, мила Вал: Как точно това влияе така, че хората да напускат и то огорчени?
М, Вал?
Или се получава това, че някои (като Рустамч0 примерно) не могат да издържат на подобна "слава" на други тук, защото просто са низки душици и започват едни войни пунически, изявяващи се от тяхна страна в подигравки, изопачаване на истина, клевети и т.н.
И това в крайна сметка вмирисва това място и по-скромните и свикнали с духовната чистота хора - просто рано или късно напускат.

Ти, Вал, на какво мнение си?
Би ли могъл един "тъп била-охранител" (това са квалификации по мой адрес) да бъде на моето ниво на интелект и знания, които многократно съм "демонстрирал" тук? Не принизявам охранителите - просто така го веят те, че съм бил такъв - и затова така го пиша. И ето ти предпоставка някои да ме вземат за надменен, ако не прозрат защо такива са думите ми в момента.
Защото, ако 99% от нещата които мога да правя ТУК са по силите на всички ви и много от вас съм научил на тях - остава онзи 1%, който се поднася като по-различни предизвикателства в течение на времето и тогава вече именно "блесва" Интелектът и Знанията.
Не е ли така, Вал?
И не създават ли калта тук тези, които се опитват да унизят хората, притежаващи този 1% (пречупих го през себе си и технологиите, но е в същата степен вярно за Поетите и поезията им, за друг вид Творци тук и изявите им).
Отговори де, Вал.
Отговори колко хора биха и са напуснали заради това, че някой умее и прави постингите си "хъс" за съвършенство като замисъл, разположение на композиционните елементи, крайна реализация и т.н. И колко заради тези, чието "творчество" на 99% е посредствено, ако не пошло с подигравките си към околните. М, Вал?
Разгледай "творчеството" на съблогъра ни rustam примерно. От 10 постинга, ако 5 не са подигравки с Леоновпом2, а 4 с Петър Вълев и само 1 с някаква все пак друга тематика - то аз трамвай да стана.
Хайде сега разгледай моите до преди месец.
Нещо да кажеш?
Има ли разлика и заради кой персонаж би напуснала реалната ти позната, м?
И хайде сега погледни новосъздадените от същите тези, които подлагам на това от няма и два месеца http://lunaforlife.blog.bg и http://go4eto.blog.bg
И сега си представи, че те са направени от хора, чиито коси са доста по-бели от нашите с теб!
И отново искай от мен да имам Уважение към калинките под тези коси.

Заради такива като мен ли Автори напускат такива като Приятелката ти, или заради такива като посочените?
М, Вал?
Колко бягат от хармонията и съвършенството (говоря с крайност и не казвам, че е въможно, постигано и особено пък еднакво като разбирания от всеки, но красивото си е Красиво, естетичното си е Естетично), Вал?
Колко напускат заради такива Автори, сред които смея да твърдя, че се числя аз - и колко заради реципрочните?

Но нееее: ВВ, когото задочно защитаваш, ще ме види в последните ми ИЗРИЧНИ И НАРОЧНИ ИЗЯВИ НА ПРОТЕСТ СПРЯМО ТОЧНО ТЯХНАТА ПРОСТОТИЯ И ТО ОТ ГОДИНИ...
И ТО МОЕ ПОВЕДЕНИЕ С ТЕХНИТЕ МЕТОДИ И ПОХВАТИ...
И ще започне една жалка за възрастта му кретения!
Той, скъпа Вал, за няма и месец - посвети 3-4 изрични постинги на мен. Иронични, ехидни, изопачаващи мои думи и постъпки до реципрочност. Факт. Ще ти го потвърдят куп хора тук, а и самите постинги ги има.
Аз изричен постинг не му посветих нито един!
Еее, Вал, ако това станеше с твоята близка, която не е обръгната като мен - нямаше ли и не го ли е направила да си тръгне разочарована тя именно заради такива, които задочно защитаваш защото били по-възрастни и трябвало да ги уважаваме?
Аз? Да уважавам ВенциВалери и такива като него?
Няма как да стане при това, което ми показват!
Да ме видя друг възрастен да соля така през годините?
М, Вал?

УВАЖЕНИЕТО СЕ ЗАСЛУЖВА, А НЕ Е ЗАДЪЛЖЕНИЕ!

И смея да твърдя, че тук мен ме уважават хората.
Казах, че над 15 съблогъра ме познават реално и освен една, която просто реши да не си плаща за неща, които направих за доброто дори на децата й, влагайки не само труд, а и средства и то хиляди - няма мисля друг, който да ме има за нещо различно от човек, на когото може да се разчита и който си заслужава.

Или греша?
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Да!
16.06.2018 23:25
Хареса ми примерът с Кристиано Роналдо!
Чу
цитирай
3. getmans1 - И аз ще пренеса мой коментар с малки ...
16.06.2018 23:44
И аз ще пренеса мой коментар с малки корекции специално за случая /сорекциите са с главни букви/:

„23:01 - . . . В интерес на истината Вмире и аз ...
... В интерес на истината Вмире и аз доста съм се „бъзикал“ с Венци но забележи, само за неща казани от самият него и то без да преиначавам нещата.
Бях споменал, че децата ми са далеч от мен те, „решиха“, че са в чужбина и ме издържат мен бедния пенсионер. Тогава казах, че пенсията ми е голяма и доста хора работят за по-малко та и нямам нужда от помощ, те и досега ми се подиграват заради тези мои думи.
Написах, че дъщеря ми е в София, журналист в държавна медия на добро ниво, същата работа, че и по лошо. / „УВАЖИХА Я“ И ОЩЕ ГО ПРАВЯТ/
Аз се „бъзикам с реалниТЕ ИМ думи, те се гаврят с мен и семейството ми въз основа на някакви си техни предположения.
Е, в случая няма как да има някакво разбирателство вярно, че аз измислих „ЧеПърдалото“ и „Ики Маус“ „ДЕД РОДЕН“ „ТАРТЮФЕЛИТЕ“ И ДР. но се случи след „миризливия гет“ и обичайното им „Гетьо“. Не, че е лошо това обръщение но след като е в смисъла на ,вмирисания гет“ за мен не е О.К.

Това е общото при тая сюрия, честно им подаваш пръст а те забавлявайки се ти захапват ръката от рамото и нагло се правят на жертви. Затова и ги наричам лъжци и клеветници открито.
Иначе и като българи няма за какво да ги уважавам след като изповядат по-горните „ценности“. / „ПАТРИОТИЗМА ПРЕМИНАВА ПРЕЗ ЛЮБОВТА КЪМ РУСИЯ“/
цитирай
4. starforlife - ОК, ПРЕДИ ДНЕС ДА ЗАСПЯ КАТО БЯЛ ЧОВЕК ОКОЛО ПОЛУНОЩ - ЩЕ НАПРАВЯ НЯКОЛКО УТОЧНЕНИЯ:
17.06.2018 00:03
Първо и най-важното: Тук обръщението "Вал" да не се третита по някакъв друг начин освен като Авторската ми идея, че във Вал влагам смисъла на стойностен съблогър, доказал качествата си през годините и реално ще си говоря все едно с него/нея при мърморенето ми под носа.
Тоест: В случая "Вал" не е конкретната съблогърка, а е моя казах Авторска хрумка на виртуален (само)събеседник, през който ще пречупвам мислите си.

Второ: Днес, скъпа Вал... Докато въпросните девиантни глупендери са разигравали поредния си тъп и лузърски театър, мислейки си, че с нещо ме уязвяват - аз се запознах с нова съблогърка, която до този момент не познавах реално. Това е Лайбръри (Биб от "Библиотекарка" както я наричам на галено).
Чудесна млада (около 40) Дама, която се оказа отличен събеседник и с Приялетя ми Информант пихме по кафе и раздумахме неща НЕ за блога от 16:00 та до 17:45, когато пък в моята пицария дойде Приятелят ми Вмир и в едно с Малкия ми син преминахме на "Стела" и отново приказки НЕ за тъпия блог до към 21:00.
Тоест, скъпа Вал, някъде от 15 до 22 часа не само няма как да съм вмирисвал блога, че да се отвращават от простотиите тук хора като Приятелката ти, а изобщо не ми е пукало какво става в него, а то са ставали неща точно такива, показващи за кой ли път, че сайта е на самотек и правилата му са просто лицемерие.
Тоест, бодежите и сърбежите на Другарите (с доста по-побелели от нашите коси) тук са продължавали и то естествено на мой гръб, защото незначителните мушици се дразнят от засенчващите ги волни птици.
Та, скъпа Вал - прочети примерно (понеже е по темата доколко белите коси заслужават уважението си) коментара на борничката - дърт пиргиш, около 70-те - и ми кажи това ли е човек, който заслужава уважението на нас, по-младите?
Говорим за 31-ви коментар тук http://lunaforlife.blog.bg/technology/2018/06/16/luna-tyrsi-zvezda.1613114 скъпа Вал - събрал цялата мъдрост на типичен оредялобелокоско от невзрачен тип, на когото Интернет позволи да има безплатна виагра за отдавна клепналия мозък.
Тъпа и проста селяндурщина да я уважавам заради белокосата й тъпотията и селяндурщина? Която например в деня на национален траур заради трагедията с автобуса на "Юн-Ив" - се насра точно като разпорен дъртофелнически гъс със селяндурщината си да се ебава, че ефективността на един автобус била далеч по-добра от тази на амерковските ракети?
О, дааа - груб и циничен съм, даа.
Но не ми пука, скъпа Вал, дали ще одобриш това в мен или не, просто, защото не съм лицемер.

Трето: Така, че, скъпа Вал - продължавам с простотиите смело и безотговорно, защото лайнарите тук си заслужават лайнарщината, а аз не съм гнуслив човек (Че кой проЗ била-охранител е?) и съм един от малкото, способни цапайки се да им я даде.
И го правя!
Включително и спрямо тризвездните им льольо-генерали, пред които (о, смЕх) според тях аз трябвало да блОгоговея.
Нещо протифффф?
цитирай
5. getmans1 - Жалкото в случая Стар, че хората ...
17.06.2018 00:05
Жалкото в случая Стар, че хората които влизат в блога наистина добронамерено няма да ни разберат разправиите, но пък и да си траем не става.
Надявам е ПОМПИЕРА сам да си падне в говната освен ако не отврати и най-търпеливите.
цитирай
6. starforlife - Репликите ми Чу и Гети...
17.06.2018 00:07
Пречупени през "Скъпата Вал"...
Утре.

Сега просто ще направим един як секс (този път ще е немски и точно затова пуснах Фалко) и ще си лягаме.
С коя ли?
Ще ви я покажа утре.
Не снимка.

Лека нощ и...
НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ ДА СЕ УСМИХВАТЕ!
(някои използвайки целостта на ченетата си преди някой бабаит да ви ги извади от устите)
цитирай
7. novitejivotni - Ето още един
17.06.2018 03:44
"убавец". Стегнал го чепика нещо и хубаво омазал и оплюл...

"Дядо, Коста е нищо повече от един надут пуяк, събрал група артринясали пенсионерки в блога, да му се възхищават на похожденията. Голям герой пред бабичките, за които най-големия туристически маршрут е до кварталната бакалия и обратно. И това обратно го вземат с две-три почивки . А той е претупал, пребродил, обходил всичките 227 планински вида, за реките 325 на брой няма да говорим, дядо ви Коста е пил вода дирекно от извора на всички тях. Тук вече на някои от бабите устата ще заприличат на Деветашката пещера,когато дядо Коста, гордо заявява че е пребродил и всичките 6000 и кусур пещери в България, като голяма част от тях е прокопал сам. Това не е нищо в сръвнение с 60 000 тракийски, светилища и могили, дядо Коста е палил свещ на всяко едно от тях. Не остана място в България където да не е стъпвал неговия цървул, тясна остана тя Бъшгария, както казва поета за неговата душа, тясна. Сега вече нахлул лачените си галоши ще претупа и америката, щат по щата, индиански резерват до резервата, пазете се хамериканци бай Коста идва, като предварително е подписал декларация, че ще заобикаля мостовете отдалече .
Лек път и успех, дядо Коста, разкажи им играта на американските бабички, те са още по наивни от нашите! "
цитирай
8. vmir - Лицемерието е користна преднамереност, която с времето се превръща в навик, а впоследствие става природа.
17.06.2018 08:52
Користта е “оправдана” от изгодите, които лицемерието осигурява – да бъдеш избран за лидер (обикновено политически), да измъкнеш парите на някого, да се възползваш или да злоупотребиш с доверие, да елиминираш конкурент и прочие. Тези поведенчески особености се отнасят до начините и прийомите, с които човек е свикнал да си осигурява препитанието, а те съответстват на убежденията за собствената роля и ролите на останалите в процеса на създаване и преразпределяне на средствата за съществуване.

Така, лицемерието засяга фундаменталната дилема, “решението” на която съзнателно или не, всеки човек следва или възприема – раздвоението между алтруизъм и егоизъм, проявяващо се чрез способностите му да съчувства и разбира останалите или да имитира съчувствие и разбиране, да ги увлича в решаване на проблеми, или в създаването нови такива. Оценяването на тези способности обаче е дотолкова субективно, че нерядко то връща индивида в личната му мотивация да одобрява едно или друго поведение според личната му изгода или съответствие на собствените му маниери.

Проблемите на човешкото общежитие от национален и интернационален мащаб са занимавали и занимават хората от древността до днес. По темата са изписани планини от книги, непрекъснато са правени опити за въвеждане на трайни решения, завършили с тоталитарните идеологии в Европа от 20-ти век. Печалните практики на комунизма и фашизма в Европа показват, че националния и интернационалния аспекти на взаимното съжителство не са независими един от друг, и доколкото те произтичат от групови интереси, градивното и съзидателното начало в индивида влизат в противоречие с паразитните и разрушителни инициативи на опитващите се да живеят с гарантирани привилегии.

Класово, расово, идеологическо, партийно, сексуално, верско, етническо и прочие малцинствени различия винаги са били и въпреки целенасочените усилия за елиминирането им, за мнозина остават основания за лични привилегии. Егоизмът и лицемерието на тези привилегии не зачита факта, че малцинствените характеристики не се отнасят в еднаква степен за всеки член на групата, а дискриминацията на малцинството или групата лишава всички останали от възможните постижения на групата. По същата причина тоталитарните общества рухват заради изчерппване на моралния и творчески ресурс на привилегированата група (доколкото го е имало, защото временния си успех дължат и на обсебените постижения на своите политически противници).

Затова, преди да бъде покварен от лицемерието на комунизма, българския народ е имал поговорката: “Който лъже – на въже”. А разобличаването на лъжата и лицемерието е кошмарът на комунизма, защото без тях той не може да диша. Това може да бъде забелязано по неизбежното му оправдание – “Ама и другите лъжат”. Всеки може да излъже – волно или неволно. Но само комунистите възнаграждават лъжите с привилегии и с насилие се опитват да ги увековечат.
цитирай
9. milady - !!!!? и що пак тез чарщафи..към„скъпата вал“, която познаваш/ ти познаваш всичкии...
17.06.2018 09:48
Но не ми пука, скъпа Вал, дали ще одобриш това в мен или не, просто, защото не съм лицемер.

а, бре, мъШ,гледай си Живота,остаря тук..да се дообясняваш..
на кого?
айе..малко култура и..срам...
цитирай
10. vaquero - starforlife,
17.06.2018 10:22
Сега иронизираш ли ме или ме обвиняваш?
Приемам обръщението "земляк", щом не искаш да имаш за градски "селаченин".
Роналдо бил осъден, но няма да престои в затвора, защото ще си плати. На Запад с пари всичко се урежда. У нас също, защото се развиваме по западен образец. Парите са смазката на демокрацията.
цитирай
11. troinna - и аз искам Справедлив ред, но..нямааа..стига локуми, жоро..
17.06.2018 11:00
ето го тозз плювалник, ко прави..


10:50

РАЗГОВОР С RUSTAM

!!?
тезз тъпи номера да клюкариш..на модовете..
на путки под 18 ги разказвай..
не и на кака Юлия
играеш като долен, комплексиран милиционер
ти го доказваш..
Изпратено: 10:48 От: troinna
цитирай
12. анонимен - Вчера
17.06.2018 11:48
ми беше един много хубав ден и не исках да си го цапам с тукашните мръсотии. Сега обаче искам да ти кажа, че виждам помията, която изливат срещу теб и те подкрепям изцяло. Подкрепям и коментарите ти 1 и 4. Не можеш да уважаваш възрастни хора, които се занимават с толкова долни неща!
цитирай
13. starforlife - Добро утро,скъпа Вал. 12 часа сън определено показват, че съм поработил (в блога според някои) през изминалата седмица.
17.06.2018 12:45
И сега преди да отскоча в махленското кафене да изпия едно кафе и... да поработя - ще репликирам коментарите, говорейки си с теб, скъпа Вал.

~ 2. 4udovi6teto
Примерът са Роналдо, Вал, няма как да не хареса на човек, който дори и да има комунистически залитания - е правдив поне пред себе си.
Защото, скъпа Вал, например Градския по-надолу не е прав и този път лицемерието му е съпроводено или с глупост - или с още по-дълбоко лицемерие.
Защо ли, скъпа Вал? Ами защото на Запад има Закони (пропорционални при това) и те са еднакво валидни и действащи ЗА ВСИЧКИ!
Например, скъпа Вал, в Хамериката, която не просто се слави със Законовата си система, има Закон, който изрично урежда НЕ в полза на въпросните - как действат Законите спрямо представителите на ешалона на властта.
И там (и не само) хора по горните етажи на властта, постоянно попадат под ударите на Законите и получават заслуженото си.
Няма го като тук депутатския имунитет примерно във формата (и комунистическия манталитет) насаден още от "онова време" - защото реално, ако някой отрича, че западния ни модел е пречупен през някогашния съвеЦки до неузнаваемост - то той си е просто какво? Лицемер!
Примери да давам ли, Вал?
Примери и от Запада - на разследвани, съдени и осъдени (ефективно) ПолиКлици и Бизнесмени - и от Изтока - на нестигнали дори до разследване, а камо ли съдени и не дай си Боже осъдени?
Затова, скъпа Вал, Градският отново показа, че е лицемер!
Защото той не вижда:
- Първо: Че дори Роналдо, с врътки, направени от Професионалисти, не е могъл да се укрие от Закона и да укрие някакви си няма и 20 млн., но в същото време "не вижда" стотиците представители на висшия партиен ешалон от соца, които не само успяват да го правят това, което Роналдо не успя, а го и правят и в много по-голяма степен, и с пари припечелени не по честен (пък бил той и по западен образец) начин, а с престъпен.
Примери да давам ли, скъпа Вал?
Да речем как една мижава Женица - майката на Пеевски - съумява с интелект и бизнес-разбирания - да придобива медийни империи (които да продължават промиването на мозъци в посоко, в която на тях им изнася), вериги за електроника и т.н., а спрямо това не дори съмнително, а очеизвадно обстоятелство "Закона" мълчи ли мълчи.
Когато другаря Градски ми покаже дори и само един бивш комунист и настоящ полиКлик или мастит бизнесмен, който като Роналдо е осъден пък дори и по алтернативата на Закона...
Защото тази сериозна парична глоба от Роналдо, скъпа Вал, ще придобие реални измерения за добруването на западния по-обикновен човечец като например поддържа инфраструктурата на Запада на нива, за които ние още само сънуваме...
Или греша?


~ 3. getmans1
Скъпа Вал, Съпругата на Гети е обща!
Това е принцип на комунизЪма и те, другарите в блога, могат да я "обиждат" (за свръх-духовночистоплътните да поясня, че това е да и ебЪт що си искат) колкото искат.
Такава е и Дъщерята на Коста - ПланинитеНаБългария, скъпа Вал.
С нея същите могат също да се гаврят колкото искат.
Само на мен, скъпа Вал, е забранено да се ебавам с някакъв си льольо тризвезден генерал.
Ама как може бреее, простако била-охранител?!!!
цитирай
14. starforlife - ~
17.06.2018 12:58
~ 5. getmans1
На мен пък, скъпа Вал, не ми пука дали и кой ще разбере.
Той и Левски не се е влияел от това, че не само всеки го разбира, а и все ще се намери предател, който да поругае Идеята.
Но това не е означавало, че трябва да се откаже.
О, нее - естествено, че не се сравнявам с Левси, не!
Че кой съм аз, скъпа Вал, че да го правя? - Един проЗ била-охранител.
Аз съм ножа на Левски, който понякога е порязвал заптиетата.
Или дори, ако щете оная му работа, която понякога е препикавала дуварите на одаята им.
Това нещо променя ли за мен, скъпа Вал?
Не мисля!
Защото ти както сама ПОДсказа - ме полупознаваш само като блогов персонаж и тук и сега изявите ми са само и единствено на такъв.


~ 7. novitejivotni
По визирания случай, скъпа Вал, вече взех отношение в предходния си коментар.
Но пък тук да разширя с да речем следното:
Бай Коста е също "дърт пиргиш", на когото аз обаче ИМАМ УВАЖЕНИЕТО, най-малкото, защото с постингите си, показвайки ни разни наши природни забележителности или не чак толкова забележителности - поддържа определено ниво на Дух и то БЪЛГАРСКИ!
Но, скъпа Вал, на чадата на тризвездните льольо генерали и разни други номенклатурчици дори само, това не им се нрави и те трябва да го плюят, плюят, плюят.
Дъщеря му също.
Естествено, че дъщеря му "е" проститутка в Хамериката, скъпа Вал - та може ли Жената да си изкарва с ум и знания прехраната там, а да речем икономист0 да е тук?
Това е немислимо!
Проституира Жената там и толкоз!
Това според същия (а и други белокосковци) да кажем, който ти принципно косвено защити, скъпа Вал.
Белите им коси дават право, естествено, да говорят пълни старчески клепокурия, а на мен - откъде накъде това право?
Затова, скъпа Вал, не само ще ебавам въпросните дъртофелници, на които и виаграта не помага разума им да бъде поне малко, ако не в кондиция, то поне в състояние на себерефлексия - а ще ебевам, ако ми е кеф всяко тяхно родствено обкръжение.
Просто, защото като млад и зелен - се уча от тях!
Та така, скъпа Вал!
цитирай
15. alhimik1 - Здравей, Жоре! Подкрепям те изцяло!
17.06.2018 13:09
Примерът с Роналдо ме изкефи...равен с обикновения, бедняка и т.н. ...2 години условно и 18, 8 млн. евро глоба хах те това е правосъдие за крадеца, а не като у нас или в Раша, което е едно и също, впрочь ... :))))
цитирай
16. alhimik1 - Здравей, Жоре! Подкрепям те изцяло!
17.06.2018 13:11
Примерът с Роналдо ме изкефи...равен с обикновения, бедняка и т.н. ...2 години условно и 18, 8 млн. евро глоба хах те това е правосъдие за крадеца, а не като у нас или в Раша, което е едно и също, впрочь ... :))))
цитирай
17. starforlife - Към бивш анонимен, който цитирам, изтривам и репликирам:
17.06.2018 13:12
анонимен написа:
http://elinora.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/06/16/kontrasti.1613129
е да ама елинора казва че лъжеш

Погледнах постинга на също дъртиЯ (мъжки род) пиргиш и трябва да ти кажа, скъпа Вал, че естествено, че се ебавах с русофилистиците тук.
Естествено, че това беше ЗАДНИЯТ вход на въпросния институт в Русия, но какво от това?
То задният вход (дори телесно) при такива екстремен... упс - елементи - се използва повече и от предния.
Говоря за блоговите екстрем... упс, пак - много съм проЗ значи - Говоря за блоговите екстрем... товааа - елементи - не за рускините.
Рускините си са ток и жица, всеизвестно е тяхното "не", че винаги е "да"-ха-ха-ха
(Отново се ебавам, скъпа Вал. И слава Богу, до рускиня не съм опирал.)
цитирай
18. starforlife - Ще продължа когато се прибера, скъпа Вал.
17.06.2018 13:16
А ти не преставай косвено да защитаваш дъртите пърдялници в блог.бг, защото те са свръх интелигентни, скъпа Вал, но не могат да понесат факта, че всички които правят жалки опити да осмиват - са се оправили много по-добре в мизерния (ни) живот.
Включително и Бай Коста, който може да си позволи да си скитори по планините колкото си ще, защото "проститутката" му Дъщеря праща едни зелени от Хамериката, които ги дразнят, че са в пъти над техните вели(канс)ки заплати.
Ама то на Запад И проститутка да си всъщност - и там Закони и РЕД!
цитирай
19. starforlife - ~ 16. и 17. alhimik1
17.06.2018 13:21
Благодаря на ДОКТОРА, скъпа Вал!
За включването открито, а не само където може пък ние да си знаем какво, кога, как си говорим.
Сега чакаме, Вал, не псевдо-медицин-разбирачката РазДрисЛинаЛаса да се изака по твой адрес как (ха ха ха - смЕх) повече разбира медицината от теб, Докторът с над 30 години опит, а просто Блеки-Кофичок да цитира поне един Лекар от "приятелите си".

Така, че, скъпа Вал - помоли Кофичко да изкара на светло най-после тези ИЗМИСЛЕНИ И ИЗФАНТАЗИРАНИ свои познати от блог-каймака тук, че нещо ме сърбят ръцете и с Гети, скъпа Вал - ше одим а ги млатим.
С лопати естествено - не ставай смешна, Вааааааааааааааааааааааааааааааал!
цитирай
20. starforlife - А ето го и баланса на тъпаците, които ме четат и харесват и изчезвам по "Лайф ис лайф" на "Опус": https://www.youtube.com/watch?v=EGikhmjTSZ
17.06.2018 13:25
Последни 20 регистрирани посетителя
13:10 - predatorka
13:04 - alhimik1
12:46 - germantiger
12:15 - xubavka
11:44 - angpiskova
11:40 - krysy
11:01 - kvg55
10:57 - troinna
10:57 - blogbg
10:52 - lunaforlife
10:46 - stefbelchev
10:43 - kolevn38
10:10 - vaquero
09:40 - milady
08:45 - vmir
07:45 - ivanbunin
06:37 - get
05:10 - cortana
03:40 - novitejivotni
16.06 23:29 - getmans1

Последни 20 гласували:
12:16 - xubavka
10:45 - kolevn38
10:22 - vaquero
08:46 - vmir
03:44 - novitejivotni
16.06 23:15 - 4udovi6teto
16.06 22:54 - mt46
16.06 21:28 - leonleonovpom2
16.06 11:02 - get
16.06 07:03 - vmir
16.06 00:16 - kolevn38
16.06 00:01 - novitejivotni
15.06 22:53 - ikra
15.06 21:48 - alhimik1
15.06 16:37 - get
15.06 15:49 - kvg55
15.06 15:08 - angpiskova
15.06 13:56 - barin
15.06 13:06 - cefulesteven
15.06 12:38 - vaquero

Хей така, за скъпата Вал.
За да се вижда колко проЗти хорица харесват и одобряват проЗтия била-охранител, мамицата му!
Друго си е да те/ги (за "ТЯХ", отборът на комплексарите говоря, скъпа Вал) четат дежурните 2-ма - 3-ма дърти и комплексирани пиргиши, които заслужават уважение, нали скъпа Вал?
цитирай
21. анонимен - Упс,
17.06.2018 15:44
върнах се, защото забравих да сложа палчето за блога:)
цитирай
22. librarian - Така е! :-) Потвърждавам! :-) Вчера с Ж-Стар и приятеля му Форм пихме не само кафе в готината Стар-пицария. :-)
17.06.2018 15:56
И не знам аз колко съм забавна в разговор, но мога да кажа, че "била-охранителите" се оказаха още по-готини реално. :-)
Поздрави, Ж-Стар! :-)
цитирай
23. starforlife - Добра вечер. Да сипя по уиски, м? Пък ще репликирам.
17.06.2018 21:25
~ 21. angpiskova
Внимавай друг път да не пропускаш.
Знаеш, че ми е страшно важно и не събера ли 20 плюса за постинг и поне още толкова за самия блог - не ме хваща сън и...
така.


~ 22. librarian
Браво, клонинг мой! Само така - кажа ли ти да ме 'фалиш - дерзаеш, защото иначе...
Имаш невероятни очи, Биб, да знаеш.
Поздравления, че не ползваш грим, защото биха се изгубили в пошлостта му, та дори и семпъл да е.
цитирай
24. koleda2016 - Привет, Стар! :)
17.06.2018 22:45
Успешна нова седмица ти желая! :)
цитирай
25. starforlife - Хайде и малко нова статистика:
17.06.2018 22:55
Последни 20 регистрирани посетителя
33:42 - koleda2016
22:36 - germantiger
22:30 - tikoev
22:12 - kolevn38
21:51 - martito
20:18 - cefulesteven
19:22 - cefulesteven
17:46 - kvg55
17:39 - germantiger
17:36 - barin
16:35 - ok3223
15:44 - angpiskova
15:43 - librarian
13:59 - born
13:49 - leonleonovpom2
13:46 - vaquero
13:10 - predatorka
13:04 - alhimik1
12:46 - germantiger
12:15 - xubavka

Последни 20 гласували:
19:22 - cefulesteven
17:38 - barin
15:44 - angpiskova
12:16 - xubavka
10:45 - kolevn38
10:22 - vaquero
08:46 - vmir
03:44 - novitejivotni
16.06 23:15 - 4udovi6teto
16.06 22:54 - mt46
16.06 21:28 - leonleonovpom2
16.06 11:02 - get
16.06 07:03 - vmir
16.06 00:16 - kolevn38
16.06 00:01 - novitejivotni
15.06 22:53 - ikra
15.06 21:48 - alhimik1
15.06 16:37 - get
15.06 15:49 - kvg55
15.06 15:08 - angpiskova
цитирай
26. starforlife - ~ 24. koleda2016
17.06.2018 22:57
koleda2016 написа:
Привет, Стар! :)
Успешна нова седмица ти желая! :)

Здравей, клонинг мой! ха ха ха
Остаря ти - 2016-та отдавна мина.
Но какво ти пука - нали се забавляваш и то зная, че доста добре.
цитирай
27. tikoev - Гласувах ти за боклука, нещастник ...
18.06.2018 12:11
Гласувах ти за боклука, нещастник такъв! Дай сега да видим дитирамбите на дванадесет страници дето ще изредиш! Май ще ти трябва време да си влезнеш във всичките си никове и да си поговориш сам! Надявам се да не изтриеш коментара ми - поне така разтръбяваш. Нъл тъй!
цитирай
28. raff - Здравей, Стар! :D
18.06.2018 14:40
Ти наистина яко си им се врязал гледам. :D
цитирай
29. vmir - Я, - нов скучаещ долетя!
18.06.2018 15:49
Пък и дитирамби му се приискали. Абе, айланкоолу, тук да не ти е концерт по желание, бе?

Брей, кви изтрещялници са налазили тука.

Жоро, не е ли време за малко ДДТ, или изчакваш да те налазят като марокански скакалци, че да не хабиш прерапата за лишени от ориентация?
цитирай
30. starforlife - ~ 27. tikoev
19.06.2018 00:38
tikoev написа:
Гласувах ти за боклука, нещастник такъв! Дай сега да видим дитирамбите на дванадесет страници дето ще изредиш! Май ще ти трябва време да си влезнеш във всичките си никове и да си поговориш сам! Надявам се да не изтриеш коментара ми - поне така разтръбяваш. Нъл тъй!

Благодаряааа!
(за гласуването иде реч)
цитирай
31. starforlife - Здравейте.
19.06.2018 00:40
~ 28. raff
Здравей!
Така е - скокоща им на кретените тук.
Факт!


~ 29. vmir
О, Любо, това е стар недоклатеняк.
Ето, виж:

http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/08/18/starforlife-si-pie-kafeto-v-quot-raffy-quot-quot-kopchetata-.1562564

и

http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/08/20/snimkov-pytepis-do-quot-raffy-quot-v-plovdiv-i-nazad-s-priia.1563037
цитирай
32. starforlife - А сега малко статистика и след това ще покажем на скъпата Вал кой е неуравновесеният.
19.06.2018 00:40
Последни 20 регистрирани посетителя
18.06 20:23 - ikra
18.06 20:15 - ikra
18.06 20:06 - onlooker
18.06 19:50 - vaquero
18.06 16:55 - sofisofi
18.06 15:39 - vmir
18.06 14:59 - ivanbunin
18.06 13:44 - ivanbunin
18.06 11:56 - tikoev
17.06 22:36 - germantiger
17.06 22:30 - tikoev
17.06 22:12 - kolevn38
17.06 21:51 - martito
17.06 20:18 - cefulesteven
17.06 19:22 - cefulesteven
17.06 17:46 - kvg55
17.06 17:39 - germantiger
17.06 17:38 - barin
17.06 17:36 - barin
17.06 16:35 - ok3223

Последни 20 гласували:
18.06 20:22 - ikra
18.06 16:59 - sofisofi
18.06 15:54 - vmir
18.06 12:06 - tikoev
17.06 19:22 - cefulesteven
17.06 17:38 - barin
17.06 15:44 - angpiskova
17.06 12:16 - xubavka
17.06 10:45 - kolevn38
17.06 10:22 - vaquero
17.06 08:46 - vmir
17.06 03:44 - novitejivotni
16.06 23:15 - 4udovi6teto
16.06 22:54 - mt46
16.06 21:28 - leonleonovpom2
16.06 11:02 - get
16.06 07:03 - vmir
16.06 00:16 - kolevn38
16.06 00:01 - novitejivotni
15.06 22:53 - ikra
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2589813
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031