Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2010 13:51 - Задава ли се "Двайсети трагичен",
Автор: tvmreja Категория: Новини   
Прочетен: 1093 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.01.2010 13:22


питат се фенове на музикалния талант на тв водещия Слави Трифонов?
Шоуменът, издал 19 албума и нито един приятел, рифрешна присъствието си в публичното пространство покрай репликата на министър-председателя, че Трифонов искал половината ГЕРБ.
Дали премиерът не целеше рифреш на собственото си присъствие, медиа-анализаторите още не са определили, предстои да проговори и третият участник в сапунката "Рейтингопад".
Близки до музикантите от обкръжението на неуспелия политик издадоха, че се работи по епохална творба, която да стане заглавно парче в предстоящия албум "Двайсети трагичен", ако неведоми сили резнат тв изявите на гологлавия продуцент.
Новият вселенски хит е с работно заглавие "Една издънка в цвят червен" и в него се пее:

Ако знаех само аз
Бойко как да убедя,
щях да му кажа:
Нека да се разберем
аз за тебе, ти за мен
нещо да сторим.

Не чуди се, а ме питай,
не бави се, а поискай
умен съвет от шоумен.

Припев:
Един министър назначен -
един от теб, един от мен,
така се прави кабинет.
Че иначе и нощ, и ден
от срам ще се червим, ще мрем
във тоя европарламент.

Запознати с програмната политика на Би Ти Ви прогнозират възможността, след  като "Шоуто на Слави" падне от ефир, на изпълнителя на хита "Какъв живот живея" да му бъде поверено производството на новия сезон на "Ясновидци", тъй като форматът на предаването позволява да бъдат изказвани и най-невероятни съждения, ако тяхното реализиране се отнася към далечното бъдеще.



Тагове:   Шоуто на Слави,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tvmreja
Категория: Новини
Прочетен: 1036496
Постинги: 419
Коментари: 433
Гласове: 1305
Архив