Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2018 11:51 - Учителка в Бургас скандализира на бала, седна в скута на свой ученик
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 2074 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 

Преподавателка по английски език от бургаския механотехникум си навлече гнева на десетки родители заради разкрепостеното си поведение на абитуриентския бал на учениците. На снимки, които циркулират в социалните мрежи, госпожа Сталева позира със свои възпитаници. На единия кадър тя е заела доста предизвикателна поза, показвайки бедро. По-скандалното обаче е, че е седнала в скута на свой ученик, който "опъва“ пура.  

"В последно време се появиха публикации за непристойно поведение на учители и учителки на баловете на учениците. Аз съм майка на дете от Механото(ПГМЕЕ) в Бургас и съм безкрайно възмутена от това, което ми показа синът ми", пише в сигнала си до БЛИЦ възмутена родителка, попаднала на скандалните кадри.

"Създава се ужасно впечатление. Съжалявам, че трябва да го кажа, но това е поведение на лека жена, която е седнала в скута на ученик, в поза "Моника Люински“ с еротичен подтекст. Това ли е съвременното образование? На какви морални и нравствени ценности ги е научила тази госпожа? Безкрайно съм възмутена и изумена как може дори самата госпожа да качи снимката в социалните мрежи. Нищо добро не ни очаква като нация! Жалко, много жалко!", пише още потресената майка.





Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
1. danailvdimitrov - надолу се пада лесно...
27.05.2018 14:16
Слава Богу още има родители които се възмущават.
цитирай
2. raders - Какво толкова. Пийнала си жената, ...
27.05.2018 15:28
Какво толкова. Пийнала си жената, може и да не е била сайдисвана скоро и си направила снимка с момчето, за да ядоса бабичките. Но е хубава жена
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20119776
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031