Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2011 19:26 - "ГОВНОВОЗ": един специален поздрав за Кушел и всички чугунени кратуни около него
Автор: josarian Категория: Политика   
Прочетен: 40894 Коментари: 98 Гласове:
26

Последна промяна: 03.08.2011 09:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Понеже запазена марка на българските комунисти  /тук в лицето на Кушел, Рустам и тем подобни чички и тетки/ е да лепят наляво и надясно етикети от рода на "фашист" и "нацист" върху всички, които не споделят тъпите им, провалени  идеи, си изпросиха ето този заслужен поздрав. Изслушайте и клипа под текста:

"ГОВНОВОЗ"


Константин Беляев - Говновоз

Сорок лет как под наркозом
Я работал говновозом
Ой-ой-ой...
Не шофёром,не таксистом
А вонючим говночистом
Ой-ой-ой...
За три сотенных бумажки
На ЗИЛе возил какашки
Ой-ой-ой...
И скажу вам чтоб вы знали:
Ох и много ж вы насрали!
Ой-ой-ой...
Говновоз, говновоз, говновоз
Не отчистить говна от колёс
Если даже духами обдать
Всё равно продолжает вонять...

Говночист, говночист, говночист
Должен быть закалён и плечист
Говночист - заклинатель говна!
Нужен людям во все времена.

Я не знаю как там Запад
Мож у них поменьше запах
Ой-ой-ой...
Наш насерет в таксофоне
И напустит столько вони
Ой-ой-ой...
Вроде стали есть поменьше
Значит надо срать полегче
Ой-ой-ой...
Но откуда что берётся
Вдвое больше людям срётся
Ой-ой-ой...
Говновоз, говновоз, говновоз
Много в мире тюльпанов и роз
Много в мире конфет и вина
Но ещё больше в мире говна...
Говночист, говночист, говночист
Должен быть закалён и плечист
Говночист - заклинатель говна!
Нужен людям во все времена.

Приезжаю к нам туристы
Я б сказал народ говнистый
Ой-ой-ой...
Вдоль по улице пройдётся
И бананов обожрётся
Ой-ой-ой...
И такая вот зараза
Серет мимо унитаза
Ой-ой-ой...
Жопу пальцем вытирает
За собою не смывает
Ой-ой-ой...
Говновоз, говновоз, говновоз
Подгоняй-ка поближе насос
Досавай-ка черпалу свою
И включай посильнее струю...
Говночист, говночист, говночист
Должен быть закалён и плечист
Говночист - заклинатель говна!
Нужен людям во все времена.






Гласувай:
27


Вълнообразно


1. germantiger - ...
02.08.2011 19:49
Със сигурност ще разберат текста, все пак е на русский язьik (език и литература, които всъщност аз сериозно уважавам, макар да не мога да кажа същото за руснаците въобще)!
цитирай
2. анонимен - Много си оригинален, като седесар. ...
02.08.2011 19:50
Много си оригинален, като седесар. Получаващ плюсче.
цитирай
3. josarian - Не съм седесар, не съм комунист, не съм социалист - аз съм просто човек,
02.08.2011 19:55
!!!
цитирай
4. анонимен - :-))))))))))))))))))))))))))
02.08.2011 20:10
Абе аз не всичко руско харесвам, ама си заслужават поздрава.
цитирай
5. анонимен - Ти си един независим човек - от който ...
02.08.2011 20:12
Ти си един независим човек - от който нищо не зависи.
цитирай
6. josarian - Да Кушеле, за разлика от теб, дето държиш комунистическото бъдеще на всички Земни кълбета в ръцете си,
02.08.2011 20:40
!!!
цитирай
7. josarian - Добро попадение,
02.08.2011 20:50
katana написа:
Абе аз не всичко руско харесвам, ама си заслужават поздрава.



Точно в десетката:)
цитирай
8. анонимен - много гладна цялата ескадрила от параграф 22
02.08.2011 21:04
чак да им возят с лайновоз?!
цитирай
9. josarian - В скоро време чакай бомбардировка над лайновозите на Бузлуджа анонимнико,
02.08.2011 21:22
Ще има още и позиви.
цитирай
10. blackpredator - -/8/
02.08.2011 21:38
много ти слаба навигацията
не си струва човек да се логва

имам нещо общо с Бузлуджа, колкото ти с Джоузеф Хелър
бомбомятането ти може да се сведе единствено, до таргета на Чорни
цитирай
11. josarian - Ок, забавлявай се, не ми пречиш.
02.08.2011 21:51
!
цитирай
12. анонимен - Заглавието е малко невъзпитано. ...
02.08.2011 22:09
Заглавието е малко невъзпитано. Иначе песента е супер. Пооправи го малко, да не те приемат хората като елементарен запалянко.
цитирай
13. josarian - Кушел, не бих се наел да коригирам Константин Беляев, все пак.
02.08.2011 22:13
Пооправи си заглавието и ти, знаеш кое, и тогава сме фитка. Смятам, че прдложението е повече от резонно?
цитирай
14. cefulesteven - Днес ми минаваше през ума да ги по...
02.08.2011 22:23
Днес ми минаваше през ума да ги поздравя с Вагнер и да се смея после като ме нарекат "фашист", но това си е по-подходящо.
цитирай
15. schumpov - Много сполучлив поздрав. Посмях ...
02.08.2011 22:28
Много сполучлив поздрав. Посмях се .
цитирай
16. germantiger - ... ;)
02.08.2011 22:32
Те са малко и се дразнят от постинга...

Къде са другите червени? А, да - над 70г. малко хора имат компютър в посткомунистическа България!
цитирай
17. анонимен - Вярно е!
02.08.2011 22:49
josarian написа:
katana написа:
Абе аз не всичко руско харесвам, ама си заслужават поздрава.


Точно в десетката:)

Ама те, миличките ми, все не вдяват, като им се подиграват. За да те разберат, трябва да ги напсуваш разбираемо.
цитирай
18. анонимен - Предатора има навика да се изразява трудноразбираемо.
02.08.2011 22:51
blackpredator написа:
много ти слаба навигацията
не си струва човек да се логва

имам нещо общо с Бузлуджа, колкото ти с Джоузеф Хелър
бомбомятането ти може да се сведе единствено, до таргета на Чорни


цитирай
19. анонимен - Уууууу, фашиските гниди се сбрали на мегдана!
02.08.2011 22:55
И са все в лайната, лайномети нещастни :-))))))
Аха-ха-ха, Хитлер капут!
цитирай
20. blackpredator - За да разбере Катана,
02.08.2011 23:11
Трябва да го включат в проекта “Подкрепа за достоен живот”, по който ще предоставят социалната услуга Личен асистент.

Бъдете снисходителни...
цитирай
21. tomcat2 - погледни се какво си написал ти самият!!
02.08.2011 23:17
" josarian - Глупости на търкалета,
25.07 19:26 по безумна и невменяема теория не бях чувал! От блога ти веждам, че си поредния чугун с вдлъбната петолъчка на челото, решил да бори лошия капитализъм."


Лицемерите са ми неприятни!Или всеки който напише нещо лошо ,или по точно истината за сащ,нато,ес и тем подобни може да бива обиждан и обявяван за 'чугун' комунист и.т.н.Изясни се със себе си първо!
цитирай
22. анонимен - Како, така ще те опамфлетя, че ще ...
02.08.2011 23:45
Како, така ще те опамфлетя, че ще фръкнеш. На всяка манджа мерудия си.
цитирай
23. josarian - schumpov, дето има една дума -каквото почукало, такова се обадило!
03.08.2011 00:44
schumpov написа:
Много сполучлив поздрав. Посмях се .


Щяха да са смешни, ако не бяха такива потресаващи мръсници, другарите комунисти! Това им е за хвърлянето наляво-надясно тези заклинания: "фашисти" и "нацисти". За тези червени безродници всички, които не споделят пропадналите им фалшиви идеи са врагове. Те воюват 65 години вече срещу собствения си народ. И все още си позволяват да обиждат!? Помните ли веднага след 10 ноември как всичките им посрани вождове квичаха от екрана - "фашисти, ще ни избият, лумпени, неонацисти!"? Ето, това са те: Червени лайномети!!!
цитирай
24. gothic - Браво!
03.08.2011 00:48
Добре си поел щафетата ;) След малко - още един хит на Константин Беляев. Ще се радвам да го видя и притеб отново :)
цитирай
25. josarian - cefule, за комунистите трябва само "Право куме в очи!"
03.08.2011 00:59
cefulesteven написа:
Днес ми минаваше през ума да ги поздравя с Вагнер и да се смея после като ме нарекат "фашист", но това си е по-подходящо.


Трябва постоянно да се приземяват с напомняния каква е гадната им и отвратителна същност. Подрастват хора, които не познават мръсните им душици и им се връзват на мазните приказки за равенство, братство и справедливост. Ние трябва да информираме тези хора, защото утре, когато застанат пред урните трябва да имат "информирано съгласие", както е модерно да се казва сега. Така, че - бруталната истина, без да се жалят червените, такава каквато е, всички да им видят мръсната същност!!
цитирай
26. josarian - gothic, бравото е за теб - от теб го копнах,
03.08.2011 01:01
gothic написа:
Добре си поел щафетата ;) След малко - още един хит на Константин Беляев. Ще се радвам да го видя и притеб отново :)


Удоволствието да поемеш щафетата оставям на теб. Аз ще им подготвя в скоро време един кратък исторически преглед на най-големите гадости, които са вършили!
цитирай
27. josarian - germantiger, комунистите са много обиграни демагози,
03.08.2011 01:07
germantiger написа:
Те са малко и се дразнят от постинга...

Къде са другите червени? А, да - над 70г. малко хора имат компютър в посткомунистическа България!


Когато почувстват, че ше загубят, ако влязат в директен диспут, правят всичко възможно да изчезнат за момент от сцената, за да се завърнат след това с тонове воняща помия, която да изсипят върху опонента. Това е техен стил още от времената на бащата на всички народи и на другаря с желяната ръка в кадифена ръкавица - другаря Берия.
цитирай
28. josarian - ЕТО - ПОРЕДНОТО АНОНИМНО ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА ДУМИТЕ МИ:)
03.08.2011 01:14
анонимен написа:
Уууууу, фашиските гниди се сбрали на мегдана!
И са все в лайната, лайномети нещастни :-))))))
Аха-ха-ха, Хитлер капут!


ПОРЕДНИЯ ЧЕРВЕН КЕНЕФ, АНОНИМНИЧКО, ЛЕКИЧКО, ПОД СУРДИНКА ИЗАКА ПОРЕДНОТО СИ РЕЧЕТАТИВНО ГОВНО. КОЛКО СТЕ ЖАЛКИ, ДРУГАРИ, КОЛКО СТЕ ЖАЛКИ, НИЗКИ И ДРЕБНИ ДУШИЦИ.
цитирай
29. josarian - Какви лицемери те гонят бе, другарюууууу!?
03.08.2011 01:18
tomcat2 написа:
" josarian - Глупости на търкалета,
25.07 19:26 по безумна и невменяема теория не бях чувал! От блога ти веждам, че си поредния чугун с вдлъбната петолъчка на челото, решил да бори лошия капитализъм."
Лицемерите са ми неприятни!Или всеки който напише нещо лошо ,или по точно истината за сащ,нато,ес и тем подобни може да бива обиждан и обявяван за 'чугун' комунист и.т.н.Изясни се със себе си първо!


Отново го повтарям "От блога ти виждам, че си поредния чугун с вдлъбната петолъчка на челото!".
Следя ти всички постове и коментари - червен си та светиш, не се оправдавай!!!
цитирай
30. josarian - Абсолютно споделям, Катана!!!
03.08.2011 01:26
katana написа:
josarian написа:
katana написа:
Абе аз не всичко руско харесвам, ама си заслужават поздрава.


Точно в десетката:)

Ама те, миличките ми, все не вдяват, като им се подиграват. За да те разберат, трябва да ги напсуваш разбираемо.


А беше време, когато аз, въпреки, че не споделям идеите им, бях толерантен към тях. През всичките тези двадесет години се убедих колко неправ съм бил! Така че - грозната истина за комунизма, изтряскана пред мазните им мутри!
цитирай
31. neutral - Каква е разликата между "г...
03.08.2011 01:27
Каква е разликата между "говновоз" и "лайновоз"? Различен вид ако возят.
цитирай
32. josarian - Не само ти можеш да пишеш памфлети, Кушеле,
03.08.2011 01:33
kushel написа:
Како, така ще те опамфлетя, че ще фръкнеш. На всяка манджа мерудия си.


Така ще те нарисувам, ако продължаваш с глупостите си, че цялото нет-пространство ще ти види лъснатия като тиган на месечина задник.
цитирай
33. josarian - Едното е на езика на руските другари, другото на българските.
03.08.2011 01:36
neutral написа:
Каква е разликата между "говновоз" и "лайновоз"? Различен вид ако возят.


Иначе разлика няма. Ако не броим тази, че някои другари постоянно ни заливат със съдържанието на -воза, но тръбят наляво и надясно, че това са реки от мед и масло.
цитирай
34. veshter - Ха-ха-ха, по-подходящ поздрав за другарите от този не бях чувал до този момент!
03.08.2011 01:43
Има една българска пословица:"Ветрове посееш ли - бури ще пожънеш!"
цитирай
35. gothic - Хахахахаха
03.08.2011 01:54
Яко се развоня с този -воз :))))) Скачайте при мен след десетина минути, ще бъдем на парада с леля Надя ;)
цитирай
36. анонимен - Ан гард, Кушеле /тичай за тълковен речник/
03.08.2011 07:17
josarian написа:
kushel написа:
Како, така ще те опамфлетя, че ще фръкнеш. На всяка манджа мерудия си.


Така ще те нарисувам, ако продължаваш с глупостите си, че цялото нет-пространство ще ти види лъснатия като тиган на месечина задник.

Вече казах, че цялата ви червена група се състои от талантливи и гениални люде, с известни проблеми с истината и девиантно поведение.
цитирай
37. анонимен - Икономист
03.08.2011 08:14
Добро утро!Прекрасна песничка Йосериан/ така се произнася на английски името и няма нищо общо със сране/.Стопли сърцето ми.Понеже познаваш дорбе "Параграф ",знаеш,че дори с возене на говна /може и в самолети/,се изкарват добри пари.Транспорта и логистиката не са лош бизнес.Но... с увеличаване на безработицата, на пазара на труда се налага една нова професия - "говнояд".Зас ъжаление на упражняващите я е престижна само в тяхната гилдия и оставя сигурно кофти вкус в устата.
цитирай
38. josarian - Добро утро, Икономист, според мен "говнояд" е запазена марка на другарите комунопитеци.
03.08.2011 09:01
Изначално и пълно право още от времето на Бащата на Народите и другаря Берия, комунистите, да се назовават "говнояди": С едната ръка избиваш милиони, с другата пишеш с огромни букви на стената: "Свобода, Равенство, Братство, Хляб за всички!". Милиони тонове от ароматната помия се изливат като реки от мед и масло вече повече от 65 години върху главите на обикновените българи. Което има за цел ни повече, ни по-малко да докаже колко велики борци за равенство и социална справедливост са комуносоциалистите. Запазена марка е тяхната обида "фашисти", "нацисти", "екстремисти" към несподелящите вижданията им българи. Това не е случайно. Това е преднамерено. Това е линията на Майката Кърмилница - всичко що е различно от левия им популизъм да се залива с тонове лайна, помия, обиди и гнусни определения. До такава степен рафинираното лайномятане се е превърнало от червените в изкусно промиване на мозъците на някои, че вече десетилетия закусват с червените им екстременти и си мислят, че мажат мед или мармалад на филиите си.
цитирай
39. анонимен - Икономист
03.08.2011 09:49
Не зная,Йосериан,не зая.Всеки си има своите заслужени де...серти.Аз не съм специалист по политинформациите.Горното написано от мен беше просто многозначително напомняне за професионална ориентация.
Абе в същност комунизма не си ли отиде преди 22 години?
цитирай
40. анонимен - хех, Икономисте,
03.08.2011 10:12
Според тия другари, е още тук комунизъма и те са дисиденти. И в някой бантустан да бъдат, те все ще са дисиденти, защото все ДРУГИТЕ са им виновни.
На тях им трябва Майката Кърмилница да ги начеше с точилката и да помиришат собственото си ако, тогава да описват, това на другите.
цитирай
41. vencivaleri1951 - Минавайки наскоро през Созпол си спомних как преди тридесетина години
03.08.2011 10:13
се записах на едноседмично обучение по сърф. Не стана от мен сърфист/морска болест:(/, но си спомням цените на курса. Пичовете от Созопол бяха направили нелегално у-ще на "Каваците" и обучаваха за около 20 лева . Курса бе петдневен - по 90минути на ден. Сега ти искат почти двадесет лева на ден за чадър и шезлонг. Младите Созополци/има и гастрольори / пък са се преквалифицирали като жигола. Съвсем често явление е да срещнеш младеж да шепне "благи" думи на чуждоземна бабка. Благи думи срещу дребни суми. Не знам как, но дебатът за говноядството и говновозенето някак си ме накара да направя сравнението как припечелваха созополци едно време/учеха на сърф/ и сега/проституират/
цитирай
42. josarian - vencivaleri1951, неадекватно е включването ти.
03.08.2011 10:17
Едно време и фафлата беше 5 стотинки. Нека не забравяме най-важното - кой съсипа българското черноморие и го превърна в Българско Бетономорие? Некадърни и алчни набедени хотелиери - в основната си част комунистически издънки или мафиоти, създадени от ДС. Простотията и наглостта ви са безгранични, другари!
цитирай
43. josarian - Да ти споделя под сурдинка, Икономист - комунизма в Булгаристан не си е отишъл.
03.08.2011 10:26
анонимен написа:
Не зная,Йосериан,не зая.Всеки си има своите заслужени де...серти.Аз не съм специалист по политинформациите.Горното написано от мен беше просто многозначително напомняне за професионална ориентация.
Абе в същност комунизма не си ли отиде преди 22 години?


Все още сме си посткомунистически вилает, единствен по рода си в Европа: Медиите са основно собственост на структури на бившата ДС. Манипулират и дезинформират, формират обществено мнение. Основните бизнеси и потоци пори са на комунистически и ДС издънки. Сграбчили са държавата в мафиотските си кървавочервени лапи и смучат кръв, обвинявайки за това световния империализъм САЩ, ЕС, БЕС и МЕС, само не и себе си. Президента ни е човек на ДС, разпалено защитаващ безродниците и назидаващ от екрана. Видни деятели на политическата полиция и дейци на Партията постоянно ръсят ум и разум от екрана и леят реки от мармалад. И вони, страшно вони. Но хората мажат на филията и обядват, какво да се прави - живот...
цитирай
44. анонимен - Икономист
03.08.2011 11:00
Много патетично и същевременно безнадеждно,бе Йосериан.Аз съм икономократ и от полит боричкания не разбирам.Само от факти.Ама значи лошо сме чули.Уж казаха "с малко ,но за винаги",а то било "малко сме, но за винаги".Айде Филип малко управлява и то все с яки антикомунисти-то не бяха Савов,Соколов,Сталийски,Татарчев и т.н. и прочее,ама горките стигна им време и силици сал за едната реституцийката.Ами после,Виденов като срути България, то не беше Президент-СДС,то не беше Парламент-СДС, то не беше Премиер и Правителство-СДС,то не беше Прокуратура,Съд,МВР,МВнР,Армия,архиви,Митници,ХЕИ,ДВСК,БЧК,БТС,Профсъюзи и трейдюниони-СДС!!!!Сал един Славков БОК :))))) Последен валс,сбогом любима,комунизма си отива,спете спокойно деца!!! И цялата тази сила и мощ не можа да изчисти пусти Авгиеви обори?
Ей го сега и Бойко - антикомунист та дрънка!Икономиката му е "терра инкогнита",ама е завършил ВСШ"Г.Димитров",член на БКП/знае английски,чел е Винету/и 50 % от парламентарната му група - антикомунисти,членове на БКП,ченгета,успели бизнесмени лобисти, а Цецо,а Цецка и що от това?
А ти просто много надценяваш комунистите и техните наследници.Българина си има някакво жилище,някаква работа,върти някаква далаверка,нещо крие данъци,държавни служители -дупедавци треперят за чиновническите си столчета,а ние им плащаме здравните и пенсионни осигуровки...????
Не Йосериан, не Партия някаква ни ебава , а безразличието и безропотното послушание.Я изкарай,без да "кихаш",някой на улицата.Друг път.
За вземане на властта и тотална икономическа и политическа промяна не стига гола амбиция и аморфен политически елит с неясен ареал на обитаване и провансалски манталитет.
Не стига и бунта на самотните малки хора пред компютрите.Бандитите на днешния ден,както и да ги наричаш пак са Гочоолу,Дочоолу,Данко Хайрсъзина и на Серсем Пеца копилето.
За мен лично е много късно и за това се опитвам да си устройвам кротко,както мога живота тук.
За другите,както пееше Богдана:"има толкоз влакове,кораби и самолети".
цитирай
45. vencivaleri1951 - Вижте сър, Вие сте млад и може би не помните, но членуващите в БКП преди 10 ти ноември бяха над милион.
03.08.2011 11:01
Като се изключи населението до 30 години/около 30 средностатистически се излизаше от Комсомола и влизаше в БКП/ то всеки четвърти или пети ставаше комунист. Зададох преди година въпрос в Блог бг може ли някой от блогърите да каже, че във фамилията му не е имало комунист? Никой не се отзова на въпроса ми драги. Сега като чета коментарите едни борци срещу тоталитаризъма, едни всезнайковци... Комунистите и десарите бетонирали Черноморието...Хайде холан. А къде бяхте през това време ВИЕ демократите, еколозите...Къде бяхте когато се приемаха онези безумни закони за реституция и приватизация? Къде бяхте, когато личния келнер, ресторантьор и банкер на нашенския Аденауер Славчо Христов заграби "Златните" и хотели на Боровец??? Не беше ли управлението на поредната издънка на Кобургите периода когато най вече се "наливаха основите" по плажовете? Не скачахте ли Вие по площадите господа-демократи викайки искаме си Царя...Не плачете ли Вие еколози мили за времето на татко му/завещал на синчето и Мусала дори:)))/ Сега ДС виновни. В цял свят хората на службите излизайки формално от тях/няма бивше чевге/ се реализират успешно в бизнес, политика, висш менижмънт. Казвам в цял свят-Буш старши, Путин...Салватор Дали:) Няма значение къде...Изискванията навсякъзе за постъпване в тези структури са еднакви...Определен коефициент на интелегентност, добро образование, езикова култура, добро физическо и психическо здраве. Всички това са предпоставки за успешна кариера във всяко едно поприще. Всяко делене по оста да ама онези там са други е елементарно. Учат по едни и "същи учебници", вършат едни и същи неща. Това, че Иван, Драган и проче "бетонирали" /Палма де Майорка също беше бетонирана преди да я сринат и изградят наново/ плажа не те са най виновни. Системата им позволявавратички и го правят. Кажете ми три случая/един аз знам/ в който преди 10ти ноември в които някой /организация също/ да построи нещо на плажа? Някой да "изнасили" строителните норми и съответния строителен надзор.
цитирай
46. veshter - vencivaleri1951, значи по твоите сметки 1.000.000 комунисти срещу 7.000.00. безпартийни
03.08.2011 11:30
И от тези милион комунисти 200-300 заграбиха изграденото от общо 8.000.000 милона българи - комунисти и безпартийни, нали?
Глупостите ти за комунистическата Държавна Сигурност са покъртително нагли. Няма бивша соцстрана която да не е заклеймила и лустросала бившите политически служби! И кой казва, че служителите им са били прости и тъпи? Напротив - интелигентни и с качества бяха и са, НО В ИМЕТО И ИНТЕРЕСА НА КОМУНИСТИЧЕСКАТА ПАРТИЯ И СССР А СЛЕД ПРОМЕНИТЕ И В СВОЙ ИНТЕРЕС, НО НЕ В ИНТЕРЕСИТЕ НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД, човеко! В това е проблема!!! Верятно ти си бил или военен, ЗКПЧ да речем или служител на ДС или пък партиен секретар? За Кушеля вече знам - бил е политически редактор, комунистически цензор...
цитирай
47. veshter - Икономист, понеже виждам, че отприщи мармаладената река,
03.08.2011 11:43
анонимен написа:
Много патетично и същевременно безнадеждно,бе Йосериан.Аз съм икономократ и от полит боричкания не разбирам.Само от факти.Ама значи лошо сме чули.Уж казаха "с малко ,но за винаги",а то било "малко сме, но за винаги".Айде Филип малко управлява и то все с яки антикомунисти-то не бяха Савов,Соколов,Сталийски,Татарчев и т.н. и прочее,ама горките стигна им време и силици сал за едната реституцийката.Ами после,Виденов като срути България, то не беше Президент-СДС,то не беше Парламент-СДС, то не беше Премиер и Правителство-СДС,т......

Да припомним на публиката само, че след 09 септември 1944 година бяха избити о-голямата част от демократите на България, заедно с виновните фашисти. БКП с помщта на ДС унищожи, прокуди или смаза психически и завря в миша дупка огромна част от качествения български генофонд - в това число и много комунисти-идеалисти. И по този начин превърна българския народ в безволево желе. И уж несъзнателно селектира и подбра възможно най-големите боклуци и безродници, които след промените тотално съсипаха държавата. Какво ми говориш за СДС? Оказа се, че огромна част от двигателите на СДС са били поставени лица на Държавна Сигурност, това се знае и от мало и от голямо.
Общо взето затова държавата се превърна в турски кенеф - заради безхаберието и лакомията на тези, дето ограбиха парите и активите на държавата. А те са неразривно свързани с БКП и ДС, неоспорим факт.
цитирай
48. josarian - vencivaleri1951, вие комунистите наистина сте безнадеждни случаи...
03.08.2011 11:50
как може човек двадесет години след като комунизма потъна да ми говори за "достойните" момчето от държавна Сигурност!? Ти си морален престъпник, бе смешников!
цитирай
49. vencivaleri1951 - Лоши са Ви сметките драги.
03.08.2011 11:52
veshter написа:
И от тези милион комунисти 200-300 заграбиха изграденото от общо 8.000.000 милона българи - комунисти и безпартийни, нали?
Глупостите ти за комунистическата Държавна Сигурност са покъртително нагли. Няма бивша соцстрана която да не е заклеймила и лустросала бившите политически служби! И кой казва, че служителите им са били прости и тъпи? Напротив - интелигентни и с качества бяха и са, НО В ИМЕТО И ИНТЕРЕСА НА КОМУНИСТИЧЕСКАТА ПАРТИЯ И СССР А СЛЕД ПРОМЕНИТЕ И В СВОЙ ИНТЕРЕС, НО НЕ В ИНТЕРЕСИТЕ НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД, човеко! В това е проблема!!! Верятно ти си бил или военен, ЗКПЧ да речем или служител на ДС или пък партиен секретар? За Кушеля вече знам - бил е политически редактор, комунистически цензор...


Категорично не знаете да смятате, а и да четете това което Ви пишан. Веднага махнете от сметките около 3 млн души/тези до 25,26 години/ които възрастово /хора като ББ са рядкост/ бяха в други организации...Комсомол, пионери, чавдарчета, детска градина:) и ще видите зали изчисленията не са ми верни. Казах , че всеки четвърти или пети е членувал в БКП. Пресметнете родата си и ще видите че вероятно не един или двама са членували в партията. Направих този коментар за да помислим дали си заслужава да се концентрираме в миналото, да хвърляме вината за несгодите единствено на другите, а да се изкарваме непрекъснато като жертви на някакви химерни ченгета, партийни секретари и проче. Законотворците, а через тях изпълнителна и съдебна власт избираме ние. Президент пък мажоритарно избираме пак ние. Кой ни е виновен. Преди изборите бяха да кажем формални, но сега? Първанов бил Гоце, бракониер, курвар, корумпиран...Добре, но получи две трети от гласовете на българите отишли да гласуват. Това , че цигани и дурци го избрали не лови дикиш. 2/3 ти от гласовете те не могат да направят. Конкурент му бе Волен??? Кой е виновен за това? Ченгетата, Политбюро или снахите на Политбюро, евреите, руснаците, Садам, тези от Марс...:)))
цитирай
50. vencivaleri1951 - Думи като достоен аз не съм употребил.
03.08.2011 12:14
josarian написа:
как може човек двадесет години след като комунизма потъна да ми говори за "достойните" момчето от държавна Сигурност!? Ти си морален престъпник, бе смешников!


Достоен може да бъде и един малко образован и отруден човек. Достойндтвото е морална категория и няма нищо общо с креативността, със способноста ти да направиш кариера. Аз казах единствено, че критериите по които се подбираха и подбират кадрите в службите общо взето са едни и същи навсякъде. Има методически указания за приемане на кадри които вече не са тайна след разсекретяване на архивите. Когато имаш път към София можеш да отделиш време и провериш. Плащаха доста по добре от повечето организации, предлагаха интересна в известна степен рабита, предлагаха и други бонуси към това/кариера, жилища, работа в чужбина, професионално развитие.../ и най естествено е конкуренцията за постъпване на работа в службите да е голяма, а от там и критериите за подбор на персонал е естествено да бъдат завишени. Никакви там морални категории...естествен подбор и толкоз
цитирай
51. josarian - vencivaleri1951, ти направо ще вземеш да ме навиеш да стана агент на Държавна Сигурност, бе!?
03.08.2011 12:33
А път кам София имам всеки ден доколкото живея тук, но не ми е притрябвало да се ровя в лайна та на ДС. Въпроса е точно в моралните категории - може да си най-супер-мега-гига креативния интелект във Вселената, но щом служиш на убийци, мъчители и безродници, работещи за и в името на друга държава, значи си най-малкото морално укорим. Не ми обяснявай благо-благо колко велик трябва да си за да бъдеш политическо ченге и маша в нечии омазани до лактите с кръв ръце!!!
цитирай
52. boristodorov56 - 50. vencivaleri1951
03.08.2011 13:13
Венци, не забравяй или си припомни, че все пак съществуваше класово-партият подбор на кадрите за Червеното гестапо. Все пак червените гаулайтери държаха гърба си зад сигурна преграда.
Залагам 1000:1, че 3/4 от личния състав на ДС бе, и е, от котилото на канибалската ви партия и 200 000 активни борци против фашизмата и капитализмата, ако на тях им прилягат епитетите, които си изредил здраве му кажи.

Венсеремос - беше ли на курбан на Бузлуджа. Бая кебапчета имаше и бира, и пушек от скари се виждаше по талавизора.
цитирай
53. анонимен - Икономист
03.08.2011 13:28
Извинявам се предварително на Йосериан,че в неговия блог отговарям на друг човек,но го правя от куртуазия и защото агресивната простотия не бива да се поощрява.
Г-н вещер,едиповият комплекс на посредственноста и общите приказки е трудно лечим процес.До колкото зная,вещери,вещици,вампири,таласъми и други представители на тъмните сили пируват с кръв,а не с мармалад.Пък и не работите при мен за да Ви храня с такъв.
Питайте Йосериан,защото това е професията му, реставрацията е дълъг,труден процес и при това се прилага само когато има надежда,от това което реставрираш да излезе нещо.
Да ми тикате с пръст в носа Вашите комплекси е празна и контрапродуктивна работа.Т.е. накратко,според мен всеки има право на мнение и тези които с категоричният императив признават само своите мисловни напъни,а на чуждите тези,вместо с антитези отговарят с ругатни,са по-големи болшевики от болшевиките които се опитват за оплюят.
Още ведъж прося извинение за личното ми обяснение тук с Вас,но към мен, моля да се обръщате само ако дойда да се изходя в личният Ви блог.
цитирай
54. balkanec - Който не знае какво му е криво
03.08.2011 13:40
са му криви комунистите. Луда работа.
цитирай
55. vencivaleri1951 - И си прав, и не си прав. Ще се опитам да го обясня ...
03.08.2011 13:47
boristodorov56 написа:
Венци, не забравяй или си припомни, че все пак съществуваше класово-партият подбор на кадрите за Червеното гестапо. Все пак червените гаулайтери държаха гърба си зад сигурна преграда.
Залагам 1000:1, че 3/4 от личния състав на ДС бе и е от котилото на канибалската ви партия и 200 000 октивни борци против фашизмата и капитализмата, аксо на това му прилягат епитетите, които си изредил здраве му кажи.

Венсеремос - беше ли на курбан на Бузлуджа. Бая кебапчета имаше и бира и пушек от скари се виждаше по талавизора.


Службите по принцип са репресивен орган навсякъде. Така че достъпа до тях би трябвало априори да има идеологически ограничения./ и ги има и имаше/ Това важи и в Сиатъл Боре. От друга страна ти на кого би се доверил/преди 10 ти да споделиш възмущенията си от компартията например. Пред някоя "недобита контра" или пред пертизанския син Жоро Гергов. Отговорът е ясен, ясен е бил и на ДС. Ти казваш "червеното" гестапо..добре, но малко ли от службите на "кафявото", тоест истинското Гестапо, както и от службите на Абвера се приютиха под крилото на МИтата на острова и службите на янките. Нали не казваш , че в тези две държави нацизъма е намерил радушен прием? И не е... Тук става въпрос единствено за ползуване опита и професионализъма на дадени хора. Другия въпрос който засягаш е това, че върхушката правела ченгета децата си. Това не е вярно защото материалния стимул липсва, а и самите управници знаят много добре, че това е труден и нелицеприятен занаят. Нали разкриха досиетата. Лъсна единствено проф Джурова и лично аз не мога да проумея мотивите и. Нито някой е могъл противволята и да я вербува, има си прекрасна професия, никога не и е липсвало нещо...Възможно е някакво желание за авантюра...кой знае... Навън същата история драги...Никой не би взелнасериозно един Джагаров като невъзвращенец...Критичен автор към режима би бил интересен за всяка западна служба...
Венсеремос:) ...Какво имаш против бирата, кебапчетата и рока Боре. Иначе не бях на Бузлуджа...не ми се връзва Станишев там като лидер:( Иначе мои хора са били там в началото и трудно би ме уязвил с безплатни кебапчета и бира...
цитирай
56. vencivaleri1951 - Да "продаваш мечти " вминало време е наистина вещерска работа:)))
03.08.2011 14:04
"Комунистите заграбили активите на държавата след 9 ти септември"!? Какви активи бе г-ин Вещер. Сивчо и Белушка в обора, газеника в одаята, победена и фалипара държава осъдена от победителите на огромни за възможностите и репарации, със срината от сегашните ни братя столица. За тридесет години тази страна на газеника стана ядрена и космическа държава.Като казвам космическа не е това че имаме космонавти само, а и че правехме прибори, храни и проче за полетите. Може да не е най добрия пример за управление но ще кажа...Тато като пръв ръководител на страната направи от колибарското си селце приятно градче, а Иван Костов бидейки такъв, както си какаше в двора преди, така си кака и сега. Толкова за моженето.
цитирай
57. evrazol - +
03.08.2011 14:22
http://www.youtube.com/watch?v=aCHvhsVVDC0
цитирай
58. анонимен - Не зная, Йосериан, не зая. Всеки си ...
03.08.2011 14:23
анонимен написа:
Не зная,Йосериан,не зая.Всеки си има своите заслужени де...серти.Аз не съм специалист по политинформациите.Горното написано от мен беше просто многозначително напомняне за професионална ориентация.
Абе в същност комунизма не си ли отиде преди 22 години?


Абе всъщност е много удобно да се оправдаваш с нещо, което никога не е съществувало. Струва ми се, че бяхме стиглани до етап "развито социалистическо общество" и пътувахме към комунизма;)
Но явно повечето тук си дрънкат това, което им харесва, чуват само себе си и всеки с мнение, различно от тяхното е последния боклук на света.
Айде, със здраве
цитирай
59. анонимен - пардон, стигнали:)
03.08.2011 14:25
пардон, стигнали:)
цитирай
60. josarian - Не, не бяхме стигнали до етапа на развитото социалистическо общество, бяхме го задминали:
03.08.2011 14:34
След като бяхме минали през неузрелия, по-малко зрелия и накрая стигнахме до презрелия социализъми:)
цитирай
61. joysii - Уханен клип, особено финалът. . . . ...
03.08.2011 14:39
Уханен клип, особено финалът....майко мила!:):):):)
Как го изгледах до края и аз не зная.
Поздрави:):):):)
цитирай
62. анонимен - Никъде не се забавлявам така, както ...
03.08.2011 14:47
Никъде не се забавлявам така, както на сборище на антикомунисти. Все едно гледаш говорещи папагали. Много е забавно.
цитирай
63. boristodorov56 - 62. kushel - точиш ли ножовете, гнус?
03.08.2011 14:52
Га шъ колиш фашагите?
цитирай
64. josarian - Всъщност песничката е много добра - действа като лекарство на страдащите от копролалия комунисти.
03.08.2011 14:57
joysii написа:
Уханен клип, особено финалът....майко мила!:):):):)
Как го изгледах до края и аз не зная.
Поздрави:):):):)


какво да се прави, Джойси, не лягат по гръб другарите, дори когато навираш истината в мордите им. Грозни неща, отвратителни, какво да се прави - цялата им история е такава...
цитирай
65. josarian - ха-ха - първо трябва да обере мандрите и чак тогаз да ни трепе...
03.08.2011 15:00
boristodorov56 написа:
Га шъ колиш фашагите?


После идва ред на американските фашисти:)))))
цитирай
66. vencivaleri1951 - Ако обирането на "мандри" в миналото е спорен въпрос/италиавци, французи, сърби, гърци...
03.08.2011 15:25
josarian написа:
boristodorov56 написа:
Га шъ колиш фашагите?


После идва ред на американските фашисти:)))))

всички са го правили/ то това, че мандрите обират сега теб "Йозасранец" е безспорно
Каламбура с ника ти е в унисон с Песньовката:)
цитирай
67. josarian - Още един анонимен титан на комунистическата мисъл се изпусна в ефир,
03.08.2011 15:50
анонимен написа:
Според тия другари, е още тук комунизъма и те са дисиденти. И в някой бантустан да бъдат, те все ще са дисиденти, защото все ДРУГИТЕ са им виновни.
На тях им трябва Майката Кърмилница да ги начеше с точилката и да помиришат собственото си ако, тогава да описват, това на другите.


Леко другарю, да не разсипеш мармалада :)))
цитирай
68. анонимен - Ех, Венци, Венци.... кофти е да лъжеш, но съм ти свикнал. Да приемем, че си прав
03.08.2011 16:28
56. vencivaleri1951 - Да "продаваш мечти " вминало време е наистина вещерска работа:)))
vencivaleri1951 написа:
"Комунистите заграбили активите на държавата след 9 ти септември"!? Какви активи бе г-ин Вещер. Сивчо и Белушка в обора, газеника в одаята, победена и фалипара държава осъдена от победителите на огромни за възможностите и репарации, със срината от сегашните ни братя столица. За тридесет години тази страна на газеника стана ядрена и космическа държава.Като казвам космическа не е това че имаме космонавти само, а и че правехме прибори, храни и проче за полетите. Може да не е най добрия пример за управление но ще кажа...Тато като пръв ръководител на страната направи от колибарското си селце приятно градче, а Иван Костов бидейки такъв, както си какаше в двора преди, така си кака и сега. Толкова за моженето.

Национализацията, колективизацията, едрата градска собственост и други активи са нищо и половина. Защо сте го направили? За да вземете въпросните Белчо, Сивушка и газеничета? :-))))))))))))))))) По какво се отличавате от мангалите, които трепят хора за 5 лева? Знаеш ли, писнал си ми с хвалбите в минало свършено време и съм се излекувал от социализъм отдавна. Вярвам на очите си, а не на ушите си.
Ти драги пропускаш, че маститине червени цървули се настаниха да живеят в луксозните буржоазни колибки, ядядха с техните прибори и спяха в техните легла. Ни един другар не отиде да живее в Банишора, Гевгелийския и Булина ливада. Драги ми социалисте, аз съм го виждал този процес с очите си. От кога се подиграваш с "диамантите на деда ми". Ама не ние сме взели вашите диаманти, а вие нашите. Нали ти реках, че сте национализирали нещо, което е било собственост на 2 жени, една от които е бела на 12 години. Така че разправяй си приказките вътрешно партийно. Там ще ти повярват.
цитирай
69. анонимен - Ще ти въведа входна такса
03.08.2011 16:29
kushel написа:
Никъде не се забавлявам така, както на сборище на антикомунисти. Все едно гледаш говорещи папагали. Много е забавно.

Щото при тебе е скучно.
цитирай
70. boristodorov56 - 55. vencivaleri1951 - ти сериозно ли ги мислиш тези глупости или ги пишеш за пропаганда?
03.08.2011 16:47
"...достъпа до тях би трябвало априори да има идеологически ограничения./ и ги има и имаше /..."

Това, което си писал, би следвало да се смята за оправдание на престъпленията на комунизма, защото ДС беше щита и меча на /П/партията ви.
И джелатите олицетворяващи и изпълващи го със съдържание този щит и меч ви предпазваха от непреодолимата народна любов и признателност и бяха затънали до гуша в лайна и кръв - нека казваме нещата с истинските им имена.
256 000 души щатен състав на КДС - без кохортата от самоотдали се Гоцета и неуспели Боцета!
Можеш ли да си го представиш?!!!
(Армията, с която трябваше да ломим капитализвата и хамериката по онова време, беше само 150 000 души.)

Намекът ти, че са съществували подобни служби в цивилизования свят по онова време е не само смешен, но и показва, че си останал накъде към 1981 год. на един мост в Лондон с чадърче в ръчичка и поръчение в сърце.
Това е обида за здравия разум.
Само при комунистическите и нацистки структори на държавата има идиологическа сегрегация.

Не ми се спори, ти не си в категорията на Кич.ел, но все пак бъди малко по-самокритичен и уважавай опонентите си, за да не си мислят те, че не уважаваш себе си.


Ще ти цитирам нещо, което откраднах от един блог:
"Ей така става, като си избереш да подкрепяш някой политически отбор. Принуден си да го защитаваш. Даже и да е в грешка. Все едно да откажеш да извикаш ченгетата да приберат пияния ти мъж, който редовно те пребива. Това никога не свършва добре. Той все така ще те пребива. Никога не подкрепяй някой политик или партия безрезервно! Никога. Това ще те превърне в удобния за употреба селски идиот".
цитирай
71. blackpredator - Ами това е:
03.08.2011 16:54
. vencivaleri1951 написа:
"Комунистите заграбили активите на държавата след 9 ти септември"!? Какви активи бе г-ин Вещер. Сивчо и Белушка в обора, газеника в одаята, победена и фалипара държава осъдена от победителите на огромни за възможностите и репарации, със срината от сегашните ни братя столица. За тридесет години тази страна на газеника стана ядрена и космическа държава.Като казвам космическа не е това че имаме космонавти само, а и че правехме прибори, храни и проче за полетите. Може да не е най добрия пример за управление но ще кажа...Тато като пръв ръководител на страната направи от колибарското си селце приятно градче, а Иван Костов бидейки такъв, както си какаше в двора преди, така си кака и сега. Толкова за моженето.

Каквото и да пишете, нямаше план Маршал, ама нямаше и Ран-ът
Имаше посредствената БАН, дето сега е като грузинската...
Който се е сблъсквал с наука тогава, въпреки комунизъма, България имаше място там.

Че имаше велики простотии, имаше. Ама с тия простотии, Лучников, Савов, Соколов, Сталийски и т.н. учиха и упражняваха професии, с шнорхели в блатото на комунизма, недогледани от ДС

Айде няма нужда, коментарите ви са, като компенсаторки.

Работил съм 9 години с Любомир Собаджиев. Бях му началник.
Няма, ама нищо общо няма, с дрънкала като вас

Тия пършиви постинги ли са ви барикадите, срещу прилива на комунизъма и ДС?!
Нямам нищо общо с комунизъм, но и с Вас

Еееех, Гаврошовци...:(
цитирай
72. vencivaleri1951 - 56. vencivaleri1951 - Да "...
03.08.2011 16:55
katana написа:
56. vencivaleri1951 - Да "продаваш мечти " вминало време е наистина вещерска работа:)))
vencivaleri1951 написа:
"Комунистите заграбили активите на държавата след 9 ти септември"!? Какви активи бе г-ин Вещер. Сивчо и Белушка в обора, газеника в одаята, победена и фалипара държава осъдена от победителите на огромни за възможностите и репарации, със срината от сегашните ни братя столица. За тридесет години тази страна на газеника стана ядрена и космическа държава.Като казвам космическа не е това че имаме космонавти само, а и че правехме прибори, храни и проче за полетите. Може да не е най добрия пример за управление но ще кажа...Тато като пръв ръководител на страната направи от колибарското си селце приятно градче, а Иван Костов бидейки такъв, както си какаше в двора преди, така си кака и сега. Толкова за моженето.

Национализацията, колективизацията, едрата градска собственост и други активи са нищо и половина. Защо сте го направили? За да вземете въпросните Белчо, Сивушка и газеничета? :-))))))))))))))))) По какво се отличавате от мангалите, които трепят хора за 5 лева? Знаеш ли, писнал си ми с хвалбите в минало свършено време и съм се излекувал от социализъм отдавна. Вярвам на очите си, а не на ушите си.
Ти драги пропускаш, че маститине червени цървули се настаниха да живеят в луксозните буржоазни колибки, ядядха с техните прибори и спяха в техните легла. Ни един другар не отиде да живее в Банишора, Гевгелийския и Булина ливада. Драги ми социалисте, аз съм го виждал този процес с очите си. От кога се подиграваш с "диамантите на деда ми". Ама не ние сме взели вашите диаманти, а вие нашите. Нали ти реках, че сте национализирали нещо, което е било собственост на 2 жени, една от които е бела на 12 години. Така че разправяй си приказките вътрешно партийно. Там ще ти повярват.

цитирай
73. vencivaleri1951 - Ти на мен ли ги говориш драги тези приказки за цървулите и колибите?
03.08.2011 16:59
vencivaleri1951 написа:
katana написа:
56. vencivaleri1951 - Да "продаваш мечти " вминало време е наистина вещерска работа:)))
vencivaleri1951 написа:
"Комунистите заграбили активите на държавата след 9 ти септември"!? Какви активи бе г-ин Вещер. Сивчо и Белушка в обора, газеника в одаята, победена и фалипара държава осъдена от победителите на огромни за възможностите и репарации, със срината от сегашните ни братя столица. За тридесет години тази страна на газеника стана ядрена и космическа държава.Като казвам космическа не е това че имаме космонавти само, а и че правехме прибори, храни и проче за полетите. Може да не е най добрия пример за управление но ще кажа...Тато като пръв ръководител на страната направи от колибарското си селце приятно градче, а Иван Костов бидейки такъв, както си какаше в двора преди, така си кака и сега. Толкова за моженето.

Национализацията, колективизацията, едрата градска собственост и други активи са нищо и половина. Защо сте го направили? За да вземете въпросните Белчо, Сивушка и газеничета? :-))))))))))))))))) По какво се отличавате от мангалите, които трепят хора за 5 лева? Знаеш ли, писнал си ми с хвалбите в минало свършено време и съм се излекувал от социализъм отдавна. Вярвам на очите си, а не на ушите си.
Ти драги пропускаш, че маститине червени цървули се настаниха да живеят в луксозните буржоазни колибки, ядядха с техните прибори и спяха в техните легла. Ни един другар не отиде да живее в Банишора, Гевгелийския и Булина ливада. Драги ми социалисте, аз съм го виждал този процес с очите си. От кога се подиграваш с "диамантите на деда ми". Ама не ние сме взели вашите диаманти, а вие нашите. Нали ти реках, че сте национализирали нещо, което е било собственост на 2 жени, една от които е бела на 12 години. Така че разправяй си приказките вътрешно партийно. Там ще ти повярват.



Писал съм , че мога да ти покажа три мерцедеса кола от 32ра, пишеща машина от 21ва и писалка не знам от кога. Така, че полека с прилепските, дипломи и диаманти.
цитирай
74. анонимен - Знаете ли господин Жосарян, по к...
03.08.2011 17:04
Знаете ли господин Жосарян, по кокво си личи средно простият човек? Личи си по това, че без да забелязва, но с огромно удоволствие върши същото, за което критикува другите. Настоящият ви постинг е абсолютно доказателство за това.
цитирай
75. vencivaleri1951 - За Борис 56 Ех Боре защо това което гонориш не е истина.
03.08.2011 17:18
ДС да имаше кадрови състав от 250 000 души ...щяхме не на три морета да бъдем, а и на два океана отгоре. ЦРУ заедно с МИтата нямат такъв потенциал бе човек. Армията ни беше с по малко кадрови състав плюс нойницити бе човек. Представяш ли си какво значи 250 000 човека на щат в някое министерство, Комитет...
цитирай
76. josarian - Нима, анонимнико!? А знаете ли по какво си личи изключително простият, низък и дребен човечец?
03.08.2011 17:20
анонимен написа:
Знаете ли господин Жосарян, по кокво си личи средно простият човек? Личи си по това, че без да забелязва, но с огромно удоволствие върши същото, за което критикува другите. Настоящият ви постинг е абсолютно доказателство за това.


Че обича анонимно да хвърля обвинения, по това. За какво критикувам комунистите? Че другарите им са убийци и престъпници, а те вместо да го признаят, обвиняват говорещите истина във фашизъм и нацизъм, в това аз мога ли да бъда обвинен? Да съм наррекъл някого без вина последовател на фашисти, убийци, престъпници? Нямам спомен - всеки, когото съм нарекъл комунист е наистина явен защитник на убийци и престъпници!
цитирай
77. анонимен - На тебе, на тебе! Не е номерът ти какво можеш да покажеш! Номерът е, че аз не мога да покажа
03.08.2011 17:28
73. vencivaleri1951 - Ти на мен ли ги говориш драги тези приказки за цървулите и колибите?
Което и обяснява положението. Вие показвате, ние не можем. Причина? Прибрали сте го. На отговорно пазене, без право на връщане.
Иди в сайта на БНБ. Там има една страница - История. Там ще прочетеш всичко, което сте сторили с парите и активите на Царството, по дати, години и нормативни документи. Че сте национализирали и даринията, парите за стипендии, имоти и прочее газеничета, Белчовци и Сивушки. Всичко сте налапали. Натрупаните осигурителни фондове, застраховки. Всичко. Да не говорим, че вашите хора са прилапали и дрехите на избитите от вас хора. Венци, какво сте сторили с ордените и медалите на избитите офицери? Пънеш се да си наследник на патриоти военни. Ако баща ти е възрастен и това би го убило, поразрови се в историята и архивите. Вместо да плещиш глупости и комунистически дитирамби. Сега ще те светна нещо. Това го кажи и на баща си. Това е разликата между нас. Не е до стискани или нестискане. Смелост или храброст. Аз и моите съмишленици не бихме убили хора за имот или власт. Казва се морал. Не зепянай песента, че не си убивал или не е убивал. Пазели сте убийците. Другото е бош лаф, Венци. Много приказки, като опит да си поизперете съвестта. Не става така. Просто не става. За това се ровя в историята, за да покажа, че сте менте хора.
цитирай
78. анонимен - ниСък
03.08.2011 17:28
бе Йоси, ниСък!:))

Я дай малко статистика
В ляво, убитите от демократичното царско правителство, в дясно убитите от муджахидинте червени, преди и след девети.

Още Апелес е казал:Обущарят да съди само за обувките

Няма академик-обущар
цитирай
79. анонимен - Мога ли аз да дам статистиката до 9 септември? След 9 няма точни данни. Или ако има, то са засекретени или прибрани
03.08.2011 17:53
анонимен написа:
бе Йоси, ниСък!:))

Я дай малко статистика
В ляво, убитите от демократичното царско правителство, в дясно убитите от муджахидинте червени, преди и след девети.

Още Апелес е казал:Обущарят да съди само за обувките

Няма академик-обущар

http://katana.blog.bg/politika/2011/07/25/narodniia-syd-vs-niurnbergskiia-proces.789830
„Сведението за издевателствата на фашистите”, съхранявано в Архив на МВР за правителството на Иван Багрянов (юни - септември 1944 г.), се съдържат следните данни. Общият брой на убитите от всички партии е 426 души, от които партизани от БРП са 196, а ятаци - 117. Общият брой на убитите партизани, ятаци, съчувственици от всички партии през 1941-1944 г. е 1937.
цитирай
80. vencivaleri1951 - Виж драги съкварталецо в детските ни години. Много добре познавам квартала и много добре съм
03.08.2011 19:24
наясно с "хайлайфа" от Бигла преди девети. Така че престани да ме разсмиваш кък "синя кръв" Защото ако си забравил къде беше тухларната и къде беше каруцарската махала аз помня. Помня и нивите с царевичак и картофи, помня маломерните лозя на чиновниците. От месеци те слушам какво ти взели, какво ти дължат на теб аристокрацията. На Бигла се заселиха "тежкари" но след девети. Милко Балев, Ангелина, Бай Добри на Кораб планина с доста генерали, но до преди тях там си бяха разкаляни улички и къщета вдигнати повечето през къбота и неделя/тоест без план/ Да, има няколко вили/холандското консулство и около него/ но ги върнаха или обезщетиха наследниците. Така, че престани да ми разказваш приказки от хиляда и една нощ. Никога не съм защитавал изстъпленията след 9ти . Не деля негодниците на наши и ваши./ Нуриега може да е негодник , но наш негодник/ Изградил съм си мнение / и то след много размисъл, и прочетена литература/ че неограниченото нарастване на частната собственост води до уродливост на човешките взаимоотношения. Един ден на тези отдолу им писва и колят, или стрелят, или взривяват тези от горе. Когато човек тръгва на бунт залагайки живота си това значи, че е доведен до крайност. Ти се бунтуваш срещу новите богаташи и си прав. На мен също не ми харесват , но това е бунт от ляво. Ако мислиш, че има някаква разлика между нефтените барони от началото на миналия век и новите от Изток значи си наивник . Ето сега всички говорят за ЛУКОЙЛкато за руски монополист, но нигой не прави сметка, че около 25% във фирмата майка се държат от американска компания. Никой не си дава сметка, че Путин трепери и стиска палци за Обама, защото ако го бяха бламирали около 200млрд долара инвестирани от руската държава в ценни американски книги щяха да кажат ...ту...туу... За руски физически лица и фирми да не говорим...Може ли някой да каже колко са...Така, че дали се казва Вагит, Абрамович, или Рокфелер за мен е все тази. Те априори за мен са мошеници.
цитирай
81. vencivaleri1951 - Кажи какво предлагаш Катана
03.08.2011 19:36
katana написа:
анонимен написа:
бе Йоси, ниСък!:))

Я дай малко статистика
В ляво, убитите от демократичното царско правителство, в дясно убитите от муджахидинте червени, преди и след девети.

Още Апелес е казал:Обущарят да съди само за обувките

Няма академик-обущар

http://katana.blog.bg/politika/2011/07/25/narodniia-syd-vs-niurnbergskiia-proces.789830
„Сведението за издевателствата на фашистите”, съхранявано в Архив на МВР за правителството на Иван Багрянов (юни - септември 1944 г.), се съдържат следните данни. Общият брой на убитите от всички партии е 426 души, от които партизани от БРП са 196, а ятаци - 117. Общият брой на убитите партизани, ятаци, съчувственици от всички партии през 1941-1944 г. е 1937.

Да сметнем убитите от 23 та до 44та и тези след тази дата. Да видим какви са числата и да ги изравним...Това ще те удолетвори ли? Ще върне ли убитите? Как така и кое определя кога един преврат е правилен/ през 23та или този на любимия ти пиночет/ и кога престъпен/този на 9 септември. Нали при повечето преврати с кръв е променена волята на суверена. Как ги определяш тогава ???
цитирай
82. анонимен - Икономист
03.08.2011 19:45
Добра вечер,Йосериан!Понеже тактично не отговори на питанията ми в №44,пък не си и длъжен,искам да ти разкажа нещо от ежедневието.
Приемаме 100% и без капка съмнение,че комунистическият режим е престъпен,а неговите проводници у нас комунисти и служители на ДС са крадци,убийци с кървави до лактите ръце,мръсници окрали България и почернили 100 000 български домове и отнели бъдещето на един цял народ.До тук спорове няма нали?Прекрасно,но това е се дъвче вече 22 години!Имаме ли комисия по досиетата,има ли всичко качено по сайтове,които катана така често цитира,има 4-5 съюза на репресирани,истина,памет,всички архиви на БКП и ДС вече са иззети от тоталитарните организации и са в държавния архив и т.н. и прочее!И какво? Ми нула интерес! Да има опашки пред архива да четат за комунистическите зверства? На пресконференцията на една от организациите на репресираните,журналистите бяха в пъти по-малко от журналистите за пресконференцията на Локо-Шльонск!Кое точно не разбирате?Че хората не се интересуват от това.Че имат грижа за насъщния и по инерция попържат комунистите,защото не смеят да попържат никой друг.Че ги е срам и страх да си признаят че живеят в чалга,проституция,наркотици,престъпност,безработица,ниска здравна култура,необразованост и безпросветен алкохолизъм?Ето ти предложение за експеримент-ей го събрали сте се група будители-ти,катана,антиком,вампайр,боре,тигер,парасол,готик и с ясното съзнание,че трябва да събудите заспалия народ,но и с вяра в свободното слово и пазарната икономика издайте за своя сметка,с ваши парички един тритомник/Боже,каква говоря-многотомник/на комунистическите престъпления.Луксозен,със снимки,интервюта,карти с лагери и черепи,именник на българските комунистически доносници и убийци,с кожени корици и библиографски справки.И го продавайте на "Славейков".След мен опашката ще се извие по "Ръкси" до "Сливница".Ще падне печалба яко!И понеже вие виете по комунистите,те вият по вас искам да ви кажа-справедливост има само на буквичката "с" в речника.
цитирай
83. анонимен - Пак се омеша. Хайде сега, да уточним. В Семинарията са ми роднини. Аз съм жълтопаважник.
03.08.2011 19:48
До Славейков. В Семинарията не са конфискували. С малки изключения. Като говориш за калните улички в Семинарията, да имаш да вземаш. Имам снимки от към 60-та година. Да не говорим, чи мога да те разхождам тук и там и да ти покажа вилата на КГБ там. Спец дача, както се казва. Помня и германските бараки и игрището им. Тухларната беше по нагоре. Много по-нагоре.
цитирай
84. анонимен - Абе ти български разбираш ли? Убийството е убийство! А вие не сте убивали от бедност! Ат злоба и по заповед сте го правили
03.08.2011 19:51
vencivaleri1951 написа:
katana написа:
анонимен написа:
бе Йоси, ниСък!:))

Я дай малко статистика
В ляво, убитите от демократичното царско правителство, в дясно убитите от муджахидинте червени, преди и след девети.

Още Апелес е казал:Обущарят да съди само за обувките

Няма академик-обущар

http://katana.blog.bg/politika/2011/07/25/narodniia-syd-vs-niurnbergskiia-proces.789830
„Сведението за издевателствата на фашистите”, съхранявано в Архив на МВР за правителството на Иван Багрянов (юни - септември 1944 г.), се съдържат следните данни. Общият брой на убитите от всички партии е 426 души, от които партизани от БРП са 196, а ятаци - 117. Общият брой на убитите партизани, ятаци, съчувственици от всички партии през 1941-1944 г. е 1937.

Да сметнем убитите от 23 та до 44та и тези след тази дата. Да видим какви са числата и да ги изравним...Това ще те удолетвори ли? Ще върне ли убитите? Как така и кое определя кога един преврат е правилен/ през 23та или този на любимия ти пиночет/ и кога престъпен/този на 9 септември. Нали при повечето преврати с кръв е променена волята на суверена. Как ги определяш тогава ???

цитирай
85. анонимен - Икономиста лъже в момента. За архивите
03.08.2011 19:59
Арихва на БКП не е върнат изцяло. Част от важните данни са в архива на МВР и са с ограничен достъп. Базовия архив на Царството е в Москва, военна плячка. Добре, помагай. Би ли ми помогнал да намеря двете решения на Политбюро за големите повишения на цените /помниш ги/, и съответните постановления на МС. Имаше и списък на стоките, чиито цени се повишиха.
цитирай
86. анонимен - Икономист до катана
03.08.2011 21:00
Само доброто ми възпитание и вродената ми толерантност ми пречи да отговоря както подобава за това,че ме наричаш лъжец.Но понеже ще изляза от територията на личните нападки и обиди, да те питам,катана:Тебе повишенията на цените ли са ти болката или комунистите убийци отнели ти имането?Какво те интересува архива на царството, като ти гониш да се разбере цялата истина за комунистическите изроди и изверги СЛЕД 09.09 44г.?Архивите на БКП казваш били в МВР и не били достъпни.Ами да не би БКП да не ви допуска до тях?Не ви допуска антикомуниста Цветанов,дето работил "нещатен специалист" в ДС и на който баща му е бил шофьор на Григор Шопов,не ви допуска антикомуниста Борисов,чиито дядо бил убит от комунистите,пък баща му член на БКП и офицер отМВР пък и той член на БКП и възпитаник на "ВСШ ГVДимитров",не ви допуска Ники Младенов,дето по комунистическо учил в Англия, а татенцето му работил в "Секретна поща,връзки и комуникации на МВнР!Ще ме рацплачеш!Питай ги тях защо не те пускат!Питай Костов,Соколов,Филип,Пешо Стоянов,Савов,Татарчев,Филчев,Ив.Григоров,Сталийски,Лучников и др.
И в същност защо се намесваш в разговора ни с Йосериан?Ти да не си му адвокат нещо и да си завършил и право?Щото на времето само за право,журналистика,политикономия ,МО и МИО издаваха бележки за благонадеждност от ГК на БКП.Като на горепосочените юристи.Ти имаш бележка може би?
То народа е рекъл : Не питай за лудото,то само се обажда.
Я бегай да търсиш списъка на повишените стоки бе, архивар!Човек не знае да се смее ли с тебе или да плаче!
цитирай
87. josarian - Добра да е вечерта ти, Икономист! Нетактично не отговорих на питанията ти, понеже бях зает - задължения, какво да се прави...
03.08.2011 21:35
анонимен написа:
Добра вечер,Йосериан!Понеже тактично не отговори на питанията ми...Приемаме 100% и без капка съмнение,че комунистическият режим е престъпен,а неговите проводници у нас комунисти и служители на ДС са крадци,убийци с кървави до лактите ръце,мръсници окрали България и почернили 100 000 български домове и отнели бъдещето на един цял народ.До тук спорове няма нали?с...

Относноппървата част на изложението ти:" Приемаме 100% и без капка съмнение,че комунистическият режим е престъпен....... и отнели бъдещето на един цял народ" - да, Икономист, до тук спорове няма. Но явно гореспоменатите от теб факти липсват в харда на комунистите. Дотук не съм чул и видял жив комунист да го каже едно към едно, нежели да рекне едно извинение по въпроса. Относно това дали има комисии по досиетата и дали те са извадени...Хайде да не говорим глупости и да пне се опитваме да баламосваме незапознатите. Знаеш, че основните, важните досиета бяха извадени с помощта на Семерджиев и на Любен Гоцев, знаеш, че всичко важно и уличаващо е било изгорено, останали са само глупости и избрани архиви и досиета. За какви репресирани ми говориш ти? Дава ли някой думата по медиите на репресирани от режима? Не са ли всички основни медии собственост на кадри на ДС!? Пише ли в днешните учебници по история всички тези неща, дето ти изброи и се съгласи с тях? И ако не -защо!? Защо в най-четените вестници и гледаните телевизии не можеш да чуеш историята на някой смазан от апарата на ДС, но редовно чуваме и виждаме мастити представители на тази политическа полиция?
На хората им се изчака чакането да чуят истината, официално изказана от комунистите! Повечето репресирани измряха, другите не виждат смисъл и нямат сила да се борят с милиардите и влиянието на ДС безродниците, които задушиха изначално всички опити за демократизация на българското общество. Кого и какво да питаш? Станишев ли, ВенциВалери ли, Кушел ли или Димитър Шванов!? Отговорът винаги ще е един - недоубитите фашисти търсят реванш..
цитирай
88. josarian - vencivaleri1951, ще ти кажа аз какво предлагам:
03.08.2011 21:53
vencivaleri1951 написа:
Кажи какво предлагаш Катана


Предлагам, така, както сте се събрали всички убавци тук, да вземете да кажете едно "Извинявайте хора! Извинявайте, че наши другари, водени от своите идеи сбъркаха и избиха няколко хиляди невинни, прокудиха друга, немалка част българи далеч от родината, принудиха други да се отрекат от демократичните си убеждения под заплаха от смазване, че тормозиха немалка част от народа и след промените обсебиха огромна част от държавните активи за да се облагодетелтват, както и да финансират бившата комунистическа партия в лицето на БСП"
какво ще кажеш по въпроса, ВенциВалери1951? Има ли жив и достоен комунист в момента у нас, който може да изрече такива думи? Аз мисля, че отгонора е НЕ! Няма! Но за това пък е пълно с такива, дето наричат инакомислещите "фашисти" и "нацисти". Пълно е с такива, които ни убеждават колко умен, интелигентен, способен и креативен трябва да си за да заслужиш честта да си офицер или агент на ДС. Пълно е с такива кретени, които като счупена грамофонна плоча напяват за реките мед и масло, текли по времето на соца. Пълно е с такива смехотворковци, дето се опитват например да ни убедят, че французите са едва ли не родени комунисти, германците родени фашисти а американците - родени убийци и икономически некадърници. Това се нарича комунистическа демагогия и отявлен опит за манипулиране на плитки мозъци. Такива ми ти работи едни, ВенциВалери1951 - комунистическо-социалистически....Хайде, да ви чуем извинението, другари борци за социална справедливост, равенство и братство?
цитирай
89. josarian - Статистиката си прави ти, на мен такава не ми е нужна. Убийството дори на един невинен човек опорочава всички добри намерения на света!
03.08.2011 22:02
анонимен написа:
бе Йоси, ниСък!:))

Я дай малко статистика
В ляво, убитите от демократичното царско правителство, в дясно убитите от муджахидинте червени, преди и след девети.

Още Апелес е казал:Обущарят да съди само за обувките

Няма академик-обущар

Не знам дали има академик-обущар, но фатмак-доцент вече има. Това със сигурност. Дори е всестранно развита личност - разбира хем от банкови лихви, хем от трошене на кости.
цитирай
90. vencivaleri1951 - Добре де ние от злоба и по заповед, Вие от хуманност и някак си от вътре Ви е идвало. Кажи какво правим от тук натам???
03.08.2011 22:03
katana написа:
vencivaleri1951 написа:
katana написа:
анонимен написа:
бе Йоси, ниСък!:))

Я дай малко статистика
В ляво, убитите от демократичното царско правителство, в дясно убитите от муджахидинте червени, преди и след девети.

Още Апелес е казал:Обущарят да съди само за обувките

Няма академик-обущар

http://katana.blog.bg/politika/2011/07/25/narodniia-syd-vs-niurnbergskiia-proces.789830
„Сведението за издевателствата на фашистите”, съхранявано в Архив на МВР за правителството на Иван Багрянов (юни - септември 1944 г.), се съдържат следните данни. Общият брой на убитите от всички партии е 426 души, от които партизани от БРП са 196, а ятаци - 117. Общият брой на убитите партизани, ятаци, съчувственици от всички партии през 1941-1944 г. е 1937.

Да сметнем убитите от 23 та до 44та и тези след тази дата. Да видим какви са числата и да ги изравним...Това ще те удолетвори ли? Ще върне ли убитите? Как така и кое определя кога един преврат е правилен/ през 23та или този на любимия ти пиночет/ и кога престъпен/този на 9 септември. Нали при повечето преврати с кръв е променена волята на суверена. Как ги определяш тогава ???



Споменаваш често за Пиночет...Кажи си фантазиите, мечтите и може би ще намерим приказка, а то...бла, бла едно и също...
цитирай
91. vencivaleri1951 - Добре, драги ми Йосариане. Признание за някои неща ще получиш.
03.08.2011 22:32
На девети а и веднага след него " изгоряха " много невинни хора. Къде от неправилно насочена мъст, къде от завист, къде зарад жена дори. Там слагам дори и принц Кирил,
когото освен жени малко друго го е интересувало. Бяха извършени големи грешки по отношение на солектавизацията например...В България кооперацията е достатъчно добре развита и работеща за да се взима за пример колхозния пример от СССР, където нито добре работи, нито сме съизмерими с него. Беше извършено престъпление ро отношение на опозицията/Земеделци, социалземократи, радикали, опоненти в самата партия/ Забравяш няколко неща драги. Октомврийската революция е следствие на безумното управление на един слабимператор делегирал отговорноста си на един надървен и луд поп. Следствие също така и на Първата световна война за която Коминтерна не носи никаква вина. Соц системата се роди пък като следствие на Втората световна война където уплашена и егоистична Европа делегира отговорността на един "ненадървен":) и луд ефрейтор. Във тази ВСВ ние бяхме победена страна и победителите бяха решили съдбата ни дабеч преди 9ти септември. Какъв друг изход сме имали, както и фпанцузите например. Надявам се, че си спомняш , че компартията там спечели първите следвоенни избори.Е дадоха ли им властта? Не, върнаха отново в затворите тарторите. Да искаш извинение от мен е малко смешно, /все едно аз да ти искам за Ястребино или за Гео Милев и Вапцаров/, но извини , ако това ще те успокои. За мен важното е как от тук на там ще живеете /заедно или във вражда/ Вие по младите, Вашите деца и мои внуци...
цитирай
92. анонимен - нито едно от изброените. Не позна. Само ВМЕИ и Икономика. Ок, ще бегам
03.08.2011 23:30
анонимен написа:
Само доброто ми възпитание и вродената ми толерантност ми пречи да отговоря както подобава за това,че ме наричаш лъжец.Но понеже ще изляза от територията на личните нападки и обиди, да те питам,катана:Тебе повишенията на цените ли са ти болката или комунистите убийци отнели ти имането?Какво те интересува архива на царството, като ти гониш да се разбере цялата истина за комунистическите изроди и изверги СЛЕД 09.09 44г.?Архивите на БКП казваш били в МВР и не били достъпни.Ами да не би БКП да не ви допуска до тях?Не ви допуска антикомуниста Цветанов,дето работил "нещатен специалист" в ДС и на който баща му е бил шофьор на Григор Шопов,не ви допуска антикомуниста Борисов,чиито дядо бил убит от комунистите,пък баща му член на БКП и офицер отМВР пък и той член на БКП и възпитаник на "ВСШ ГVДимитров",не ви допуска Ники Младенов,дето по комунистическо учил в Англия, а татенцето му работил в "Секретна поща,връзки и комуникации на МВнР!Ще ме рацплачеш!Питай ги тях защо не те пускат!Питай Костов,Соколов,Филип,Пешо Стоянов,Савов,Татарчев,Филчев,Ив.Григоров,Сталийски,Лучников и др.
И в същност защо се намесваш в разговора ни с Йосериан?Ти да не си му адвокат нещо и да си завършил и право?Щото на времето само за право,журналистика,политикономия ,МО и МИО издаваха бележки за благонадеждност от ГК на БКП.Като на горепосочените юристи.Ти имаш бележка може би?
То народа е рекъл : Не питай за лудото,то само се обажда.
Я бегай да търсиш списъка на повишените стоки бе, архивар!Човек не знае да се смее ли с тебе или да плаче!

и ... ще те оставя да се пъчиш с положение и възможности. Нали си бъдещето. Пъки облози правеше с фиксирани срокове. Карай...
цитирай
93. анонимен - Да, на нас ни е от вътре да ви убиваме. Да ви прощаваме нарушаването на закони, газене на конституции,
03.08.2011 23:42
90. vencivaleri1951 - Добре де ние от злоба и по заповед, Вие от хуманност и някак си от вътре Ви е идвало. Кажи какво правим от тук натам???
vencivaleri1951 написа:
katana написа:
vencivaleri1951 написа:
katana написа:
анонимен написа:
бе Йоси, ниСък!:))
Я дай малко статистика
В ляво, убитите от демократичното царско правителство, в дясно убитите от муджахидинте червени, преди и след девети.

Още Апелес е казал:Обущарят да съди само за обувките

Няма академик-обущар

http://katana.blog.bg/politika/2011/07/25/narodniia-syd-vs-niurnbergskiia-proces.789830
„Сведението за издевателствата на фашистите”, съхранявано в Архив на МВР за правителството на Иван Багрянов (юни - септември 1944 г.), се съдържат следните данни. Общият брой на убитите от всички партии е 426 души, от които партизани от БРП са 196, а ятаци - 117. Общият брой на убитите партизани, ятаци, съчувственици от всички партии през 1941-1944 г. е 1937.

Да сметнем убитите от 23 та до 44та и тези след тази дата. Да видим какви са числата и да ги изравним...Това ще те удолетвори ли? Ще върне ли убитите? Как така и кое определя кога един преврат е правилен/ през 23та или този на любимия ти пиночет/ и кога престъпен/този на 9 септември. Нали при повечето преврати с кръв е променена волята на суверена. Как ги определяш тогава ???


Споменаваш често за Пиночет...Кажи си фантазиите, мечтите и може би ще намерим приказка, а то...бла, бла едно и също...

слугинаж и терористична дейност в полза на чужда държава. Оргавизация на метежи и терористични актове. Национално предателство.
Какво сте направили за България, бе Венци? За едната власт я харизахте на Русия. Що българи сте предали на Русия, Сърбия и Гърция. А македонската нация? Цялото това подсмърчане е нелепо и жалко. Няма грях спрямо България, който да не сте направили. Утре ще покажа, че българския комунист е по-тъп и от арабите.
На въпроса ти - Финландия. И приключвам тук.
цитирай
94. vencivaleri1951 - Сега ще ти кажа нещо което ще те накара да подскочиш. На Русия ни харизаха твоите Катана.
04.08.2011 00:15
Твоите катана станаха ортаци с Хитлер, твоите влезнаха във войната на негова страна. Твоите слагаха флагчета по победоносния ход на абвера. Зарад твоите ни харизаха на една салфетка в Ялта Катана. Сега за Македония...Кой скочи срещу България от Сан Стефано-твоите приятели от Запада Катана. Кажи един момент в икторията когато англичави, янки, французи да са на страната на България. Дори и моя любим Маркс е на страната на турците:( Може да са нарушавали комунистите ни конституция/оназ бламирането от техни величия и Фердинанд, и Борис трети/ , но не са губили нито един квадратен метър земя, не са губили ни едно войниче във война докато са на власт. Можеш ли да кажеш същото за твоите? Филандия...и на мен ми е любима Катана. Ти бил ли си там...аз много пъти. През седемдесетте не бяха кой знае колко по напред от нас, сега са на светлинни години. Ще ти кажа някои неща които и да знаеш не си ги почувствал. Няма начин финландец да питае добри чувства към Русия съотв СССР. Били са провинция векове наред, бяха нападнати съвсем несправедливо от руснаците през тридесетте и загубите заФинландия в жива сила спрямо броя на населението тогава /около миилион/ са ужасяващи макар, че се бият съвсем прилично и правят за смях/ако може да се каже така/ рашките. Въпреки всичко надмогнаха неприязанта си и останаха и са в отлични търговски отношения с Русия. Без тези си връзки щяха да са бедна страна. В Хелзинги има паметници /два съм видял/ на руски царе, гобернатор един и не съм чул дебат за събаряне на паметниците. На референдум отхвърлиха членството си в Нато. Макар и член на ЕС си извоюваха самостоятелност по отношение търговията си с СССР тогава. Бяха до последно и наблюдател в СИФ. Това е Филандия драги. Нямам нищо против да бъдеме страна като нея. На теб щом ти е мечта, значи, че нямаме противоречия по отношение на държавното ни устройство. То и нашета конституция малко се различава от тяхната. Република, социална и еднонационална държава с безплатно образование и медицина...
цитирай
95. анонимен - Не,няма да подскоча. Но си мисля, че много пиеш
04.08.2011 06:25
И бая послъгваш.
цитирай
96. анонимен - Икономист
04.08.2011 08:15
Добро утро Йосериян!Благодаря,че си си направил труд да диалогизираш с мен.Малко непонятно ми е срамежливата безпомощност която изтъкваш по отношение на възможностите за популяризиране на истината,но запушия,както казваше Ганьо.Отговора го даваш самият ти! "..в най-четените и най-гледаните....".Ми защо са най-четени и най- гледани?Това се продава!!Не ти е приятно да си спомняш за Филип и &, за Костов и &,не прегръщаш радушно предложението ми за стопанска дейност по издаване на многотомника с комунистическите престъпления??Просто защото антикомунистическата реторика вече е само смокинов лист с който определен тип хора прикриват тежкото разочарование от собствената си реализация и нелечимите комплекси от неуспеха в живота.Да опресня познанията ти по Маркса-"битието определя съзнанието"-е при повечето шумно крещящи и на "страданието".Забележи,че темата комунизъм/антикомунизъм има животец само когато има такива като мене или венци,които имат смелостта да заявят позиция различна от вашите.Я погледни пишештите около теб твои съмишленици.Рядко има човек можещ да напише пет-шест свързани реда,като по правило четири от тях са клиширани ругатни и идеологеми с правописни и смислови грешки.Ако ни няма нас с различното мнение,ще си пишете възхвали,ще се тупате по рамената и ще забърсвате сълзите в ъгъла на оченцата.И ще бъде съвсем постничко.Христоматиен пример в това отношение е следващият ти постинг.Написал си мнението си и анонимен,вероятно емигрант,е оповестил просто факти,при което сте го нарекли"комуняга",после той се е помайтапил и е млъкнал.Следва нова порция"у,у-у,у"и точка.Еда интересна тема е умряла със седем коментара.А по нея наистина има какво да се напише и то не само хвалебствия за американската икономика,но и за проблемите и.Ето ти пример: само вчера дълга се е увеличил с 243 млрд.долара!За един ден.Никой сериозен човек не може да твърди,че Америка загива, но че има сериозни проблеми в платежният баланс е факт.А фактите драги Йосериан са упорито нещо.Лек ден.
цитирай
97. vencivaleri1951 - Ти спомена в някакъв коментар Бигла
04.08.2011 12:02
katana написа:
До Славейков. В Семинарията не са конфискували. С малки изключения. Като говориш за калните улички в Семинарията, да имаш да вземаш. Имам снимки от към 60-та година. Да не говорим, чи мога да те разхождам тук и там и да ти покажа вилата на КГБ там. Спец дача, както се казва. Помня и германските бараки и игрището им. Тухларната беше по нагоре. Много по-нагоре.


и останах с впечатление че си живял там. Както и да е. Макар и павирано около Семинарията далеч бяха от Хайлайфа обитателите. Та къде има там вила на КГБ драги и какво общо има това със спора ни.
цитирай
98. vencivaleri1951 - Не ми трябва алкохол Катана когато чета теб. Опиваш ме драги.
04.08.2011 12:32
katana написа:
И бая послъгваш.

Та къде послъгвам би ли уточнил. За мечтата ти Финландия, за "белите и нощи"...Не Катана не послъгвам...тя е пример на това как една държава не притежаваща кой знае какви природни дадености да постигне жизнен просперитет. Тази страна е пример как трябва да се държиш с мощен съсед без да губиш достойнство или да викаш на помощ "големи братя". Хората там спорят седмица преди изборите или допитване и после са заедно. Не си измислят вражди от години назад/макар че повод, дал Господ/ а търсят да намерят общото и прагматичното. Виж другите прибалтийски републики. Те подобно на нас се опитаха да сложат прът в колелото на Русия и затвориха шелфа си/по екологични причини/ за Северен поток. И там местните "Уорлици" изиграха съществена роля за това. Финландия се възползува и даде тръбата да мине през нейния шелф независимо , че имаше същия натиск от янките. Ето за това Финландия продава всичко което пожелае в русия, а в другите прибалтийски републики търговския баланс с "бялата мечка" е подобен на нашия. Бях близък с филандска специализантка когато следвах. Та тогава течеше референдум за НАТО или не. Филандците избраха да са вън от НАТО. Попитах я защо. Тя каза -Ами дали ще падне бомбата в Хелзинги или Питер е все едно. /растоянието е малко/И двамата и дядовци бяха загинали във войната през тридесетте. Не обичаше рашките, но специализираше там. Получаваше за малко пари това което би получила на Запад за доста повече. Тя между другото ме открехна как ефтино да се обличам. Във Финландия беше почти сух режим и алкохолът бе на безбожни цени. С няколко бутилки водка се издокарваш /е разбира се с колекции от предишната година/ от краката до главата в Хелзинги.
Може би лъжа и за националните ни катастрофи в началото на миналия век, и кой е виновен за това. Може би лъжа какво загубихме от двете войни в началото на миналия век. Благоев ли ги направи или твоите хора?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: josarian
Категория: Политика
Прочетен: 3625600
Постинги: 1550
Коментари: 4966
Гласове: 4819
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031