Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2011 20:13 - Безпрецедентно писмо на Христо Стоичков до българския народ
Автор: josarian Категория: Политика   
Прочетен: 19692 Коментари: 53 Гласове:
12

Последна промяна: 15.09.2011 20:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Легендата на Барселона и българския футбол Христо Стоичков изпрати безпрецедентно писмо до медиите за случващото се в България. Камата атакува голяма част от политиците в нашата страна и обещава, че този път ще стигне до край.

Пълният текст на изявлението на Христо Стоичков:

Седми ден гледам провалени политици, които се упражняват върху името и авторитета на човек, който спечели доверието на всички европейски институции и на всички българи.

Това е причината, за да изляза днес и да защитя Росен Плевнелиев. Ще го защитя с фактите и истината. А истината е, че същите тези провалени политици, които от сутрин до вечер се разхождат по медиите и хвърлят гнусни и безпочвени обвинения, че някой е прикривал искан подкуп, същите тези стари муцуни предлагаха на мен да ми помогнат и да ми уредят проблемите с данъчните власти в България срещу пари. Що за наглост и безочие е това тези, който са ми искали подкупи на мен, днес да ходят и да обвиняват някого в корупция и да му петнят името.

Хора, не сме 1300 години назад. Годината е 2011, днес в България вече има институции и хора, които са готови да застанат пред всички с имената и достойнството си, когато трябва да се защити истината. Стига сме плюли. Можем да успеем само с труд и честност. С такива качества аз и моите съотборници през 1994 г. направихме всичко възможно за славата на България. Но, за съжаление, какво получихме след години ние – плюха ни провалени политици, за да си вдигат нищожния рейтинг, и платени журналисти, които и до днес обслужват интересите на бившата номенклатура. Така плюем днес и по волейбола, и по футбола, и по България, и по Плевнелиев, и по Борисов, и по Цветанов. Защо никой не си зададе въпроса – какво мога да направя аз за България?

Само че в България вече има мъжкари като мен, Плевнелиев и Борисов, които сме готови да стигнем до край! Всички, които плюят по нас с цялата си компроматна машина, са като овца без история. Примери – колкото щеш! Къде са НДСВ – няма ги. Къде са БСП – всички до един са разделени, нямат треньор, нямат отбор и няма да спечелят. Разберете, че няма да успеете по тоя начин – плюейки хората, плашейки пенсионерите и т.н. Със страх не се печели, печели се с отбор като нашия.

Уважаеми провалени политици, всички вие, които се изредихте да ритате по авторитета на Росен Плевнелиев, който всяка една стотинка и всяко едно евро е изкарал с труд, а не с далавери, както бяхте свикнали вие, откажете се докато е време. Имайте достойнство, поне се извинете, направете го поне за този човек, на който му повярва Европа, на който еврокомисарите му дадоха парите, за да построи на българите магистрали и пътища, каквито вие само обещавахте. Г-н Плевнелиев, не губете кураж, както аз не го загубих. Не сте сам, много сме тези които Ви вярваме.

Правя това изявление, защото е време достойните и можещите в България да получат подкрепата на нас, хората. Омръзна ми от стари муцуни и крадливи политикани. Време е страната ни да получи достойно бъдеще и честни и работещи управници. Аз, Христо Стоичков, заставам с името и целия си авторитет зад Росен Плевнелиев и новото бъдеще на България.

Христо Стоичков



http://football.sportal.bg/news.php?news=325249&fb_comment_id=fbc_10150318472349209_18765043_10150318547419209



Гласувай:
16



1. josarian - Ми не знам дали ти е харесало или не, твоя работа.
15.09.2011 21:15
По принцип Стоичков е един от много малкото българи, спечелили милиони по честен начин. За разлика от всички провалени свине които сочи. Или не? И не вярвам някой да е в състояние да му вкарва фалшиви думи в устата. Каквито чухме от Ламбо по бТВ тези дни, например.
цитирай
2. rustam - първо
15.09.2011 21:19
това писмо Стоичков не го е писал. Най-много да го е подписал.
Второ - какво значи това по "честен начин?"
Стожичков си беше висаджия и мутра, един от големите акционери в компаниите на Илиев. Там се печелеше чрез пране на пари от наркотици, проституция, кражби.

Трето - този терлик поне пет пъти е псувал народа си и страната на майка, така че да не се прави на гражданин, а да си ебе майката!
цитирай
3. lidislidis - Рустам е прав
15.09.2011 21:46
Подкрепям коментара му.
цитирай
4. lambo - И аз смятам, че това не е стилът на Стоичков (ммамата)
15.09.2011 21:53
Това е писано от опитни журналя ...
цитирай
5. lidislidis - Ок!
15.09.2011 22:20
bulgarinut57 написа:
"Рустам е прав" - с главата надолу .

"Подкрепям коментара му." - стига емоции, дай факти !

Иначе става кръчмарско надвикване .


Познавам Стоичков от периода за който говори Рустам. Беше пръв приятел на братовчед ми. Не са ми били приятни никога спортистчетата висаджийчета. По тази причина не контактувам и с братчеда бг мафиоз... За мен Стоичков е хитър селянин, който винаги се е нагаждал . Гонеха ли го за данъци преди годин -да!
Отказа ли се от майка си-да! Псуваше ли като хамалин и си гледаше кефа в чужбина - ДА! Какъв авторитет може да има този човек? Че и българин да се нарича??? И той и бат ти Бойко- ЕДНА СТОКА! Не искам да навлизам в подробности. Хората ги помнят и знаят...
цитирай
6. boristodorov56 - Не е важно кой е писал писмото му. Това е искал да каже - четете го.
15.09.2011 22:31
Дали има основание да прави политически плонжове - той ги е правил пред всички предишни управляващи - не забравяйте, но това си е негов проблем.
Прав е този, който казва, че неговите пари са спечелени с честен труд, но и онзи, който спомена, че е бил акционер при Георги Илиев - така, че всеки може да прави изводи за себе си.
Доколко и прав в написаното в писмото си и, че се изразява по този начин си е също негов проблем. Като всеки българин има право да го направи.
Агитира ни за Герб и неговите главатари - негов си проблем - вероятно ще дойде време да псува и тях, но сега ги хвали - така разбира нещата - така ги рисува.
На мен не би ми повлият, за когото и да ме агитира, освен за Марадона и Кройф!

цитирай
7. josarian - Рустаме, това, което казваш не е вярно - той никога не е бил мутра, въпреки, че беше див петел.
16.09.2011 04:14
rustam написа:
това писмо Стоичков не го е писал. Най-много да го е подписал.
Второ - какво значи това по "честен начин?"
Стожичков си беше висаджия и мутра, един от големите акционери в компаниите на Илиев. Там се печелеше чрез пране на пари от наркотици, проституция, кражби.

Трето - този терлик поне пет пъти е псувал народа си и страната на майка, така че да не се прави на гражданин, а да си ебе майката!

Обвиненията, които отправяш са абсолютно несъстоятелни. А това, че пишеш за наркотици и други подобни дивотии са градски легенди, човек. Мога да ти уредя среща с него, да му кажеш лице в лице какво мислиш. Да, псувал е, кой от нас не го прави - основно попържаше спортните журналисти. Имало е за какво. Хиляди пъти го предпочитам пред мазните муцуни около хайверената левица и другите провалени политици и партии, които заедно с комунистите и ДС превърнаха България в турски кенеф.
По принцип вие, комунистите, няма какво ново и стойностно да кажете, дотолкова сте компрометирани, че по-добре да се срамувате в ъгъла. Но наглостта и простотията ви са ненадминати, тка че не очаквам нищо ново да се случи нито около хайверената, нито около луковата левица.
цитирай
8. josarian - Това са долни инсинуации, но всеки има право на мнение.
16.09.2011 04:20
lidislidis написа:
bulgarinut57 написа:
"Рустам е прав" - с главата надолу .

"Подкрепям коментара му." - стига емоции, дай факти !

Иначе става кръчмарско надвикване .


Познавам Стоичков от периода за който говори Рустам. Беше пръв приятел на братовчед ми. Не са ми били приятни никога спортистчетата висаджийчета. По тази причина не контактувам и с братчеда бг мафиоз... За мен Стоичков е хитър селянин, който винаги се е нагаждал . Гонеха ли го за данъци преди годин -да!
Отказа ли се от майка си-да! Псуваше ли като хамалин и си гледаше кефа в чужбина - ДА! Какъв авторитет може да има този човек? Че и българин да се нарича??? И той и бат ти Бойко- ЕДНА СТОКА! Не искам да навлизам в подробности. Хората ги помнят и знаят...


Плюс това много ти е дошло четенето на жълти вестници - Стоичков никога не се е отказвал от майка си. И попържажше само журналистите - спортните и жълтите. Не знам каква стока имаш предвид , че са Борисов и Стоичков, но са по-стока от мазните муцуни на хайверената левица и от другите лапачи, дето вкупом превърнаха България в турски кенеф.
цитирай
9. josarian - Не Ламбо - от някой умеещ да пише.
16.09.2011 04:30
lambo написа:
Това е писано от опитни журналя ...


Но Стоичков застава с името си зад това. А не зад гнусните комунистически муцуни. Не зад провалените, крадливи и мразени от българите политици. Слуша ли адаша си, Ламбо Вицепремиеров, онзи ден побТВ-то? Как фалшиво и с какъв смешен патос говореше пред водещите - абсолютна гнусотия... Ето, това са вкарани в устата думи, това е падение и жалък опит за подкрепа на хайверената левица и всички ретроградни сили в БСП...
цитирай
10. vahisht - Това по-долу е лицето за което ......
16.09.2011 05:34
Това по-долу е лицето за което напразно се препирате......
"Стоичков е човек, който силно обича, но и силно мрази. Той е първосигнален и говори, преди да помисли. Затова няколко пъти Камата се отрече от България, предаде и човека, подал му ръка за големия футбол - Димитър Пенев , в коментар за "Ел Мундо Депортиво" той заяви: "В България ме мразят заради силния ми характер." Няколко месеца по-късно Стоичков заряза представителния тим, за да поеме втородивизионния Селта. После взриви обществеността с интервю за списание MAX. "България ли? България нищо не ми е дала като държава. Аз я напуснах много малък", обясни Камата. След уволнението му от Селта той реши да говори за bTV и на питането "Обичаш ли България?" Камата отвърна: "Този въпрос ще го оставя на критиците. Те да мислят. Да отговарям на двама или трима, файда няма. Моят живот така е уреден, че не мисля въобще за това, какво може да стане тук. От 16-17 г. съм на Запад и за малко съм тук." В откровенията за MAX Ицо ни в клин, ни в ръкав обясни: "И някакъв, където беше писал за Димитър Пенев... Е, какъв е Пенев - един от всичките треньори. Това е Пенев. Един от многото, които съм имал. С тази разлика, че покрай нас стана треньор." Още по-фрапиращи бяха следващите му думи: "Нека се уточни един път завинаги какъв е. Достатъчно го уважавам Димитър Пенев, но трябва да се уточни къде е и с кого е - с ЦСКА, отговорник за националните отбори, треньор, мениджър? С Иван Славков ли е, с Боби Михайлов ли е? Той си знае най-добре. Нека да каже къде и кога."
Чепатият характер на Камата стана причина родителите му да се отрекат от него. Макар и провокирани, майката Пенка и бащата Стоичко в един глас ревнаха, че не искат повече да го виждат.Понякога ми е идвало да му избода едното око и да му отрежа едното ухо, за да се сети откъде е тръгнал", добавя бащата. "Ако един от нас отиде на небето, изобщо не го искам на погребението", пък беше най-страшното признание на на майката.
Жалко за спортиста Стоичков, тежко на човека С...
цитирай
11. josarian - vahisht, в повечко са ти дошли писанията на жълтата преса.
16.09.2011 05:57
Но при всички случаи предпочитам дивия Стоичков пред мазните курбани от хайверената левица.
цитирай
12. ok3223 - Ама говедо
16.09.2011 07:25
е тоя Стоичков.
Най-голямото говедо в българският спорт. С нула култура и по-нахален от конска муха. Хитър и нагъл селянин, който се отрече от майка се, отрече няколко пъти от България, и я псува. А сега със смешния си нулев авторитет подкрепя едно чучуло-подмазвач, което Боко тиквата иска да ни насади за бутафорен президент. Кукла на конци и ПОСЛУШКО с еднопосочно управление.
Боко Тиквата и чукундура Христо Стоичков са от един дол дренки.
И на двамата акъла е в краката.
Стойчков беше добър футболист и 0 като треньор и човек. Където се захващал за работа се е посрамвал и е безславно прогонван...
И Бокото го раздава като палячо футболист по теле екраните и разсмива дечурлигата и кокошките по селата.
Стоичков да ни дава взет назаем акъл. ИСКА да се подмаже пред Бокото(вече като ПРЕДПРИЕМАЧ В ТАНДЕМ С ИСПАНСКИ БАНДЮГИ), да им възложи и построят за стотина милиона стадиона в Пловдив. Стоичков да налапа 10-на милиона комисионна, която да си поделят.
АМА МЪЖКАРИ СА ТЕЗИ БИВШИ И НАСТОЯЩИ МАФИОТИ И БАНДЮГИ.


цитирай
13. анонимен - Абе, тоя новизпечен гербераст - ...
16.09.2011 07:25
Абе, тоя новизпечен гербераст - Стоичков - не беше ли в инициативния комитет за издигане на кандидатурата за президент на агент Гоце? А нямаше ли по едно царско време едни скандали с една синя лампа? Сега Стоичков вече си е намерил точното място - в отбора, в който всички са момчета от народа. Прости, та дрънкат, ама от народа. И говорят само истината - в прав текст и такава, каквато я разбират. А след три, пет, десет месеца - нова, противоположна на досегашната, истина. Първосигналните момчета, дето уж били от народа. Ха дано, ама надали - както рекла Айшето на Манго...
цитирай
14. vahisht - Да уважавам правото Ви..
16.09.2011 07:25
Да уважавам правото Ви на мнение, но не и самото мнение:), защото лицето с което си губите времето е същото като :"мазните курбани от хайверената левица":)

цитирай
15. анонимен - Икономист
16.09.2011 07:53
Йосериан,по принцип,човек чиято любима книга е "Параграф 22",би трябвало да има у себе си чувство за хумор и чувство за мярка.Оставям на страни за кого и за какво агитира Стоичков.Въпроса е кой и как агитира?Интелектуалният титин,калега на боце от курса по английски-"сом тайм уин,сом тайм лоу".Виж този харманлийски селски хитрец,чиито птичи ум не можа за 25 години зад граница да научи език и маниери,какво пише:Той с неговите съотборници какво направил през 1994 година и какво получил?Какво искаш да получиш,бе кавал?С Родината си ли правиш пазарлък?Получихте всичко:кинти,безнаказаност,синя лампа,счупени фотоапарати на журналисти,право да попържате,право да криете доходи.
И точно този гьон сурат сега се пише за най-честния,моралния и дава акъл на хората.Нали всеки има право да мисли каквото иска.Запомни днес бръшолевенията на МЪЖКАРЯ и ще ти напомня след време,когато тия паднат от власт,чии задници ще ближе после.Тук няма ощо нищо с червения хайвер,със синия хайвер.Помниш ли как се увърташе на Царо и обясняваше колко бил велик и как го подкрепял като бил чирак в Испания.Бих казал: Стоичков,я си навий посланието и си го заври в ....библиотеката,но понеже няма библиотека ще му кажа просто понародно му,както той ще разбере- е*и п****а лелина да и се вкости седмия прешлен на гръбначния стълб!
цитирай
16. анонимен - Хахаха
16.09.2011 08:25
Камончо се прави на йосариян и си мисли, че няма да го познаем.
само тутанчо може да бъде толкова нагъл и злостен защитник на боклук като Стоичков и герберските му клетви
цитирай
17. анонимен - Стоичков ли?
16.09.2011 12:22
Ето какво точно търси г-н Стоичков в подкрепата си
http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2006/12/22/301624_i_vulka_sit_i_obshtinskoto_lobi_dovolno/
цитирай
18. unpoccolocco - хем простак, хем малоумен
16.09.2011 12:56
Другото, както и да е, ама, кой го излъга това просто момче селско, че има някакво достойно име и авторитет. Трябва наистина да си много тъп, след като си забатачил и избягал от националния отбор като треньор, да дрънкаш за име и авторитет и то в полза на банда бандити, селски тарикати - ГЕРБ. Ами, просто нищо не става, нито от Стоичков, нито от ГЕРБ.
цитирай
19. osi4kata - браво на Христо!
16.09.2011 13:18
.
цитирай
20. анонимен - Христо Стоичков една умна приказка ...
16.09.2011 13:21
Христо Стоичков една умна приказка да каже и той, дочакахме.
цитирай
21. анонимен - Да получиш подкрепа от един от на...
16.09.2011 14:36
Да получиш подкрепа от един от най-нискокултурните си е направо трагедия.
Горко им на ГЕРБ.
Но като се замисли човек , Б.Борисов - Стоичков ...
Май, съвсем резонно е да си се подкрепят взаимно.
цитирай
22. анонимен - Само влезте в темата на днес. бг и ще ...
16.09.2011 14:56
Само влезте в темата на днес.бг и ще видите от 880 коментара,извиращата народна любов към "модерния ляв"!Не ти трябва социологическо проучване.
"Легенда" ли? Пробит леген,от който обикновенно капе помия - както естествен продукт на всеки помияр!
цитирай
23. анонимен - Вярващ съм, но четейки помията изписана тук загубих вярата си.
16.09.2011 15:01
Преди да сипете тук помия, припомнете си думите на Исус пред тълпата която иска да линчува блудницата - "Нека пръв хвърли камък този който няма никакъв грях". Стоичков може да има мниго грехове,но неговото име ще остане в историята редом до имената на най-великите българи, а всички вие помияри заедно с цялата червена пасмина ще отидете на бунището.
Четейки вашите мръсотии ми идва да викна "Боже, ти който създаде хората от кал, защо си създал българите от лайна
цитирай
24. анонимен - до 28
16.09.2011 15:44
Познахме те,Лечков!Вие вярно не сте българи,по националност сте интересчии, а по душа бездушници!
цитирай
25. magiccat - Абе. . . аз само да попитам. . . не беше ...
16.09.2011 15:59
Абе...аз само да попитам...не беше ли точно Стоичков преди време "МОДЕРНИЯ ЛЯВ"Какво стана с тези му принципи,много бързо сменя боята...Не че ме интересува ама не понасям пребоядисани,нещо гадничък вкус остава от тях..
цитирай
26. hamstera - Неам дума...
16.09.2011 16:00
Ако наистина го е писал той, направо го зачерквам от фаворитите ми. Не съм очаквал, че точно той ще тръгне да защитава този маймуняк!
цитирай
27. josarian - По принцип анонимни мнения са нежелателни в блога ми.
16.09.2011 16:04
анонимен написа:
Абе, тоя новизпечен гербераст - Стоичков - не беше ли в инициативния комитет за издигане на кандидатурата за президент на агент Гоце? А нямаше ли по едно царско време едни скандали с една синя лампа? Сега Стоичков вече си е намерил точното място - в отбора, в който всички са момчета от народа. Прости, та дрънкат, ама от народа. И говорят само истината - в прав текст и такава, каквато я разбират. А след три, пет, десет месеца - нова, противоположна на досегашната, истина. Първосигналните момчета, дето уж били от народа. Ха дано, ама надали - както рекла Айшето на Манго...

Стоичков може да е всякакъв, но честно е спечелил парите си и в цяла Европа знаят кой е. Плевнелиев също един от много малкото честно забогатели и способни българи. Той няма нищо общо с гранясалите и червиви червени, сини, оранжеви и пемпени провалени политици. Подкрепям написаното в писмото на Стоичков 100%!!
цитирай
28. josarian - Кой е маймуняк, че се не разбра? Борисов или Плевнелиев?
16.09.2011 16:06
hamstera написа:
Ако наистина го е писал той, направо го зачерквам от фаворитите ми. Не съм очаквал, че точно той ще тръгне да защитава този маймуняк!

По принцип единствения маймуняк, който виждам в момента е с хамстерски гени.
цитирай
29. josarian - анонимното мнение не хваща дикиш. А безродници са всички червени свине, превърнали държавата ни в турски кенеф допреди две години.
16.09.2011 16:09
анонимен написа:
Познахме те,Лечков!Вие вярно не сте българи,по националност сте интересчии, а по душа бездушници!


Останалите провалени политици от всички цветове са обикновени мошеници и използвачи - дори не могат да се мерят с престъпното изначало на столетната мумия.
цитирай
30. josarian - Напълно споделям мнението ти!
16.09.2011 16:11
анонимен написа:
Преди да сипете тук помия, припомнете си думите на Исус пред тълпата която иска да линчува блудницата - "Нека пръв хвърли камък този който няма никакъв грях". Стоичков може да има мниго грехове,но неговото име ще остане в историята редом до имената на най-великите българи, а всички вие помияри заедно с цялата червена пасмина ще отидете на бунището.
Четейки вашите мръсотии ми идва да викна "Боже, ти който създаде хората от кал, защо си създал българите от лайна

Но по принцип с квадратни комунисти с кухи кратуни, пълни с ръждясали сърпове и чукове е безпредметно да се разговаря.
цитирай
31. josarian - ok3223, знаеш ли какво ще ти кажа - едно е сигурно:
16.09.2011 16:16
ok3223 написа:
е тоя Стоичков.
Най-голямото говедо в българският спорт. С нула култура и по-нахален от конска муха. Хитър и нагъл селянин, който се отрече от майка се, отрече няколко пъти от България и я псува. А сега със смешния си нулев авторитет подкрепя едно чучуло-подмазвач, което Боко тиквата иска да ни насади за бутафорен президент. Кукла на конци и ПОСЛУШКО с еднопосочно управление.
Боко Тиквата и чукундура Христо Стоичков са от един дол дренки.
И на двамата, колкото акъл имат е в краката.
Стойчков беше добър футболист и 0 като треньор и човек. Където се захващал за работа се е посрамвал и е безславно прогонван...
И Бокото го раздава като палячо футболист по теле .екраните и разсмива дечурлигата и кокошките по селата.
Стоичков да ни дава взет назаем акъл. ИСКА да се подмаже пред Бокото(вече като ПРЕДПРИЕМАЧ В ТАНДЕМ С ИСПАНСКИ БАНДЮГИ), да им възложи и построят за стотина милиона стадиона в Пловдив. Стоичков да налапа 10-на милиона комисионна, която да си поделят.
АМА МЪЖКАРИ СА ТЕЗИ БИВШИ И НАСТОЯЩИ МАФИОТИ И БАНДЮГИ.


...А то е, че комунистите и тяхната мумифицирана партия са изначално престъпни и нищо не е в състояние да заличи гадостите, извършени от тях спряма българския народ. Но удовлетворителното е това, че след има-няма десетина години всичките червени бетонирани мозъци ще бъдат само история. И то лошата част на историята. Сега и да се пенявите и да не се пенявите, само ще мигате като плъхове в триците и ще се чудите, че брома дето са ви го давали в казармата ви е хванал чак сега.
цитирай
32. анонимен - Безочие
16.09.2011 17:17
Авторитет? За някои запалянковци може би. Но не смятам, че някой живеещ извън България може да има обективно мнение. Като е такъв патриот защо не вземе да се прибере. Ще вземе купата за циничност и арогантност. Пък знае ли човек и той като Лечков може да погребе някой град. Но страшно няма - Бойко ще го пази.
цитирай
33. ok3223 - Josarian-е
16.09.2011 17:38
Ама ти наистина си рядка пенюга,за да се наредиш до такваз свиня. Щоом припяваш на на това интелектуално недоразумение, което си въобразява, че като е вкарало гол някъде преди 20 год. и след това се е насирало 100 пъти. Ние сме задължени да търпим просташките му думи и постъпки.
Та този е рядка свиня като човек. Не те знам що за пица си, но наистина си за ожалване с твоя манталитет и акъл а-ла Стоичков.
Бива гаден човек, ама този отдавна е минал всички граници.
За нас, ЛЕВИТЕ, не бери грижа. Ние сме на линия и мода днес. Тази криза, Кризите ни множат в геометрична прогресия. Хората иска работа и добър живот за себе си и децата, което КАПИТАЛИЗМО НЕ МОЖЕ ДА ИМ ОСИГУРИ.
А такива като теб ОТДАВНА са за бунището на историята.
Поо-здрав...:ок
цитирай
34. josarian - Въпрос на гледна точка - Лечков възражда а не погребва Сливен, например.
16.09.2011 18:32
анонимен написа:
Авторитет? За някои запалянковци може би. Но не смятам, че някой живеещ извън България може да има обективно мнение. Като е такъв патриот защо не вземе да се прибере. Ще вземе купата за циничност и арогантност. Пък знае ли човек и той като Лечков може да погребе някой град. Но страшно няма - Бойко ще го пази.

Аз имам роднини в Сливен и виждам как Лечков работи за града а долни интересчии пречат на делото му. И това се вижда от безпристрастни хора.
цитирай
35. josarian - Сто пъти по-добре до Стоичков и Плевнелиев, отколкото до квадрати като теб, Гоце или
16.09.2011 19:21
ok3223 написа:
Ама ти наистина си рядка пенюга,за да се наредиш до такваз свиня. Щоом припяваш на на това интелектуално недоразумение, което си въобразява, че като е вкарало гол някъде преди 20 год. и след това се е насирало 100 пъти. Ние сме задължени да търпим просташките му думи и постъпки.
Та този е рядка свиня като човек. Не те знам що за пица си, но наистина си за ожалване с твоя манталитет и акъл а-ла Стоичков.
Бива гаден човек, ама този отдавна е минал всички граници.
За нас, ЛЕВИТЕ, не бери грижа. Ние сме на линия и мода днес. Тази криза, Кризите ни множат в геометрична прогресия. Хората иска работа и добър живот за себе си и децата, което КАПИТАЛИЗМО НЕ МОЖЕ ДА ИМ ОСИГУРИ.
А такива като теб ОТДАВНА са за бунището на историята.
Поо-здрав...:ок

..или Стефан данаилов, който за пореден път се подложи на хайверената левица.
А в капиталистическите държави които съм бил - Франция, Италия, Швейцария, Германия, Австрия - се живее много-много по-добре отколкото в Северна Корея, Куба, Китай или Русия например. Нали така? И това са държавите, които дават отлично бъдеще на децата си, а КНДР и Куба каво бъдеще предлагат? А Китай или Русия? Зная, че бетониран мозък като твоя не може да го проумее, но поразклати малце ръждясалите сърпове и чукове в чугуна на раменете си, току виж пробляснало нещо...
цитирай
36. demokrat63 - Ха сега Прокуратурата да образува ...
16.09.2011 19:30
Ха сега Прокуратурата да образува още едно дело. Стойчков каза, че тези са му искали и на него пари.
цитирай
37. demokrat63 - Ха сега Прокуратурата да образува ...
16.09.2011 19:31
Ха сега Прокуратурата да образува още едно дело. Стойчков каза, че тези са му искали и на него пари.
цитирай
38. josarian - demokrat63, лошо няма - нека прокуратурата образува дело - истината трябва да се уважава.
16.09.2011 20:37
Всъщност "Сиоичков" не се ли пишеше с И а не с Й-кратко?
цитирай
39. анонимен - хаха, Икономисте,
16.09.2011 20:45
самолетът на Йосарян е от кварталната градинка.
дето Боко я е ъпгрейдвал предизборно.

това не е параграф 22, това си е диагноза 22...

за Стоичков, Чудомировият опълченец
от 1994.
и още опълченци има в политиката
цитирай
40. josarian - Икономист, отдавна искам да те питам: Ти представител на хайверената или на луковата левица си?
16.09.2011 20:46
анонимен написа:
Йосериан,по принцип,човек чиято любима книга е "Параграф 22",би трябвало да има у себе си чувство за хумор и чувство за мярка.Оставям на страни за кого и за какво агитира Стоичков.Въпроса е кой и как агитира?Интелектуалният титин,калега на боце от курса по английски-"сом тайм уин,сом тайм лоу".Виж този харманлийски селски хитрец,чиито птичи ум не можа за 25 години зад граница да научи език и маниери,какво пише:Той с неговите съотборници какво направил през 1994 година и какво получил?Какво искаш да получиш,бе кавал?С Родината си ли правиш пазарлък?Получихте всичко:кинти,безнаказаност,синя лампа,счупени фотоапарати на журналисти,право да попържате,право да криете доходи.
И точно този гьон сурат сега се пише за най-честния,моралния и дава акъл на хората.Нали всеки има право да мисли каквото иска.Запомни днес бръшолевенията на МЪЖКАРЯ и ще ти напомня след време,когато тия паднат от власт,чии задници ще ближе после.Тук няма ощо нищо с червения хайвер,със синия хайвер.Помниш ли как се увърташе на Царо и обясняваше колко бил велик и как го подкрепял като бил чирак в Испания.Бих казал: Стоичков,я си навий посланието и си го заври в ....библиотеката,но понеже няма библиотека ще му кажа просто понародно му,както той ще разбере- е*и п****а лелина да и се вкости седмия прешлен на гръбначния стълб!

Виждам те малце къмто хайверената щото. Та, по този повод, предлагам бате ти Ламбо да си завре отзад, под кръста, красивите слова дето ги издума в подкрепа на хайверената левица онзи ден, пред бТВ-то. Чието трепетно очакване е пък при луковата левица да сработи за пореден път рефлекса Павлов - гласуваш за мейджър Деянов, получаваш още лоясали червени олигарси. Не ли!?
цитирай
41. josarian - Хм, явно днес не си пил хаповете.
16.09.2011 20:49
анонимен написа:
Камончо се прави на йосариян и си мисли, че няма да го познаем.
само тутанчо може да бъде толкова нагъл и злостен защитник на боклук като Стоичков и герберските му клетви

Утре ги изпий задължително и пробвай още веднъж да се включиш.
цитирай
42. josarian - Моят самолет, анонимни тъпако, винаги излита и винаги хвърля бомбите.
16.09.2011 20:54
анонимен написа:
самолетът на Йосарян е от кварталната градинка.
дето Боко я е ъпгрейдвал предизборно.

това не е параграф 22, това си е диагноза 22...

за Стоичков, Чудомировият опълченец
от 1994.
и още опълченци има в политиката

Следващият път, когато прелетиш тъдява, внимавай Черната котка на Чудомир да не ти мине пътя, че дълго ще бършеш мустак от бозата, която си писал.
цитирай
43. анонимен - Ico ima organ v koito ufsy ot myjki pol moe da mu cepne cipa ako ve4e pojarnikara ne mu e slujil stucera za neplateni danaci...
16.09.2011 21:52
Ico ima organ v koito ufsy ot myjki pol moe da mu cepne cipa ako ve4e pojarnikara ne mu e slujil stucera zaradi neplateni danaci...

Kamata ili 4ikiiata-kakto priatelite mu ot KAUNIA (NE KATALONIA BE!) go nari4at nadmina Cvetanov po prostotia i bezmoza4nost- razdeliaki horata na tikvi(gerberalni umopomra4eni ot myjki rod) i Ufse ot vsi4ko ostanalo i losho.

Ceco, Ico i Boce, kato orel-rak i stuka, razbutaha s po edna pradnia celiat imidj na Plevniata i go preformatiraha na Obor ot kadeto sled oste edno takova lainiano izpardiavane ste go mutirat v ko4ina , a patiat do kokoshkarnika ot ko4inata e na edina kra4ka...

Boce misli i deistval bil kato policai
Ceco kato milicioner, a
Ico Osmico kato Kaun

dokato ediniat ot parvite ima PhD po operativni pojarnikarski ogniove i pusheci, to vtoria se kani na Piei4disva na tema operativno izpolzvane na destkite gradinki i sportni plostadki za nujdite na MVR, to tretia, Osmicata, e nai bogat, dalji iako danaci, maika mu iska da mu izbode ednoto oko a u4itelkat mu po BG ezik i literatura se pobolia gorkata ot nevejestvoto mu.

Plenaliev e pi4, kral kak mogal, nego fanali, iskali mu 500 bona, ne dal ili im izpratil pove4e- te si znaiat. ama i kakyvto i da e Rosen, tezi trimata go opleskaha ot vsiakade- sega nekakv Kadiev im bil prcnal u shalvarite... are be

цитирай
44. анонимен - GORDEIA SE 4E SAM BALGARIN, SRANUVAM SE 4E SAM SE RODIL VA TOVA ANTINAZIONALNO I PRODAZNO POKOLENIE...
16.09.2011 23:25
NIKOI OT PIWEWITE PO GORE NE KOMENTIRA PISMOTO , MNENIETO, POSLANIETO NA STOI4KOV..A SAMO ...POMIIA..POSO4ETE MI EDIN BALGARIN KOITO DA NE STE OPLIULI - EDIN !!!!!!.. OT NAWATA ISTORIIA -NIAMA !!! WOM DORI LEVSKI GO SLOZIHTE DO BEN LADIN , NA RAFTA ZA UBIEZ....OT TOVA POKOLENIE KAKVO DA SE O4AKVA....BOKLUK..ZA TOVA SAE SRAMUVAM, I DANO BOG PO SKORO NI PREBERE...BALGARIIA ZA DA PROSAWESTVUVA
цитирай
45. josarian - Специално ти, анонимни тъпако, когато се научиш да пишеш на български език - заповядай. Боклук.
17.09.2011 06:18
анонимен написа:
Ico ima organ v koito ufsy ot myjki pol moe da mu cepne cipa ako ve4e pojarnikara ne mu e slujil stucera zaradi neplateni danaci...

Kamata ili 4ikiiata-kakto priatelite mu ....zi trimata go opleskaha ot vsiakade- sega nekakv Kadiev im bil prcnal u shalvarite... are be


цитирай
46. анонимен - Икономист
17.09.2011 08:10
В същнос наминах,не да си разменяме обяснения от типа "Кой,кой е и ако те е той,кой е"?, а да си кажа мнението за облика на Ицо Салфетката,чорбарската му наглост и приликата му с множество самозабравили се парвенюта/включително и тук в блога/,които се опитват да давот тон в живота на хората и да ни казват,че те мислят вместо нас.
Дали съм ляв,десен или среден,няма никакво значение - аз съм човек със свободно мислене и не толерирам, който и да е, да ми диктува какво да правя.Имам моралните,физическите и финансовите възможности за да не го допускам.
Що се отнася до твоите скъпи на сърцето "мейджъри" в горният постинг се коментираха не кандидатите за президент, а интелектуалният взрив от мисли и емоции на Стоичков.А лоясали,изпосталяли,обръкнали или нежни олигарси ще продължим да получаваме в изобилие,не зависимо от резултатите от каквито и да са избори.
За мен не се притеснявай!Отхвърли тази тежка грижа от наушниците на шлема си.И те съветвам да разнообразиш формата си на общуване с хората имащи различно от твоето мнение,щото с тази комбинация от "квадратни тъпаци,комунистически кенефи и ченгета"ще възбудиш стомашни колики на :Б.Б., Цв.Цв.,Ц.Ц.,В.Р.,А.А.,председатели на парламентарни групи,депутати,областни управители и още хиляди знайни и незнайни "мейджъри" от управляващите.Както вчера по радиото слънцеликия каза:"АЗ съм изцяло полицай по душа"!/ ама забравя,че първо е бил милиционер и член на БКП,като баща си/.Пък аз не съм!
Бъди здрав и лети внимателно: ниско и много бавно!
цитирай
47. анонимен - Опа
17.09.2011 13:11
"josarian - Хм, явно днес не си пил хаповете" и "пробвай още веднъж"

това с хаповете и пробвай още веднъж са си запазена марка на тутанчо
цитирай
48. анонимен - Икономист
17.09.2011 14:32
Допълнение за комунистите:Дядото на новата министърка на регионалното развитие Герги Павлов е бил партизанин в Чавдар,АБПФК,здрав комунистически номенклатурен кадър,член на ЦК и министър по тошово време. А баба и политзатворничка.Мамчето и татенцето също са БКПейци.Татето се е хабилитирал даже при едни истински другари,познай от кой институт.Това се казва приемственност.И като малка много е папкала и е слушкала.ТакЪви са любимите ви кадри!!!!!!!!!!
цитирай
49. josarian - Знаеш ли Икономист, ти всъщност си олицетворение на най-хлъзгавата и гнусна част от червените безродници.
17.09.2011 17:16
Но всеки има право да бъде такъв, какъвто желае. Стоичков е много по-достоен, въпреки всичките му недостатъци, от лоените задници на прегърналите "лявата идея" провалени мръсници. А ти като един бележит застъпник на техните велики идеи не си и не можеш да бъдеш чавек, даващ ми тон в живота. Аз също изкарвам сам парите си и не се нуждая нито от вождове, нито от кумири, нито от престъпната ви социалкомунистическа партия. Така че, не можеш да ме засегнеш с вменяване на някакви измислени определения и обвинения - червените кенефи са си червени кенефи, те са квадратните лукови комунисти, поднесли на тепсия България на червените олигарси и хайвера на хайверената левица. Сега въздишат по мейджър Деянов, Сергей Станишев, Георги Гоцев Първанов и очакват в бъдеще Партията кърмилница да им вдигне пенсиите и да намали цените.
цитирай
50. josarian - На теб и хаповете няма да ти помогнат, изчезни от тук, скрий се някъде на тъмно.
17.09.2011 17:17
анонимен написа:
"josarian - Хм, явно днес не си пил хаповете" и "пробвай още веднъж"

това с хаповете и пробвай още веднъж са си запазена марка на тутанчо

цитирай
51. анонимен - Икономист
19.09.2011 07:30
Факта,че си изтрил написаното от мен,доказва колко точно съм те уцелил в четрибуквието.Дребно буржуазното ти падение до лумпен пролетариат,показва,че точно такива като теб са електората на комунизма и фашизма.Вие страхливи,несвободни,завистливи и нещастни лузъри.
цитирай
52. josarian - Нищо не съм три Икономисте, в моя блог не се трие.
19.09.2011 10:47
Възможно е системата сама да го е изтрила - нали така автоматично се случва с анонимните коментари. Нещо бъркаш понятията, не се разграничавай от майката кърмилница.
цитирай
53. zaw12929 - Боже, пази ни, такива сме- ругаем и ...
21.08.2013 21:36
Боже, пази ни, такива сме- ругаем и шамари удряме... все някога ще станем толерантни... деникрати и човеци...

защо разпространяваш тъпотии?!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: josarian
Категория: Политика
Прочетен: 3644590
Постинги: 1550
Коментари: 4966
Гласове: 4819
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930