Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2012 10:50 - На вниманието на модерацията: проповядване на фашизъм и краен антисемитезъм в блог.бг
Автор: josarian Категория: Политика   
Прочетен: 15729 Коментари: 38 Гласове:
6

Последна промяна: 22.07.2012 11:04


 По принцип блог.бг отдавна се е превърнал в място за проповядване и изразяване на всякакви човеконенавистнически идеи и крайна омраза - от кафяв и червен фашизъм до отявлен расизъм и гнусен антисемитизъм. Днес за пореден път се появи подобен тюрлю гювеч, забъркан с омраза и гнусни обвинения от някой си неизвестен фен на бившия Съветски Съюз и новия ред на Земята, дето червените престъпници искаха да ни наложат навремето. Моля модерацията да вземе мерки да махне тази гнусотия от страниците на блога:

sovietsojuz.blog.bg/politika/2012/07/22/evreite-svetovno-gospodstvo-chrez-parite.981602

sovietsojuz








Гласувай:
12



1. podvodni - Какъв расизъм и антисемитизъм те ...
22.07.2012 11:29
Какъв расизъм и антисемитизъм те гони пък тебе. Та това си е чистата истина. Защо си заравяш глават в пясъка?
цитирай
2. hatanasov - Аз също им писах...
22.07.2012 11:33
когато изтриха блога ми, но отговор няма.
цитирай
3. raders - Не е нужно да им се обръща внимание. ...
22.07.2012 11:51
Не е нужно да им се обръща внимание. Това са няколко перковци /или един с много никове/, на които за всичко им са виновни евреите. Оказва се, че всички капиталисти са евреи, всички комунисти - също евреи, циганите - евреи, китайците, американците, марсианците и пр. Абе пълна идиотщина. На тоя човечец или тъщата му е еврейка, или е спал с Осама Бен Ладен.
цитирай
4. paravankofivan1 - Йосифе,
22.07.2012 12:29
podvodni написа:
Какъв расизъм и антисемитизъм те гони пък тебе. Та това си е чистата истина. Защо си заравяш глават в пясъка?



що така бе, чедо божие?
ТОЛЕРАНТНОСТ към брата своего!
цитирай
5. audan - Спокойно!
22.07.2012 12:54
raders написа:
На тоя човечец или тъщата му е еврейка, или е спал с Осама Бен Ладен.

:)))
Това с тъщата може и да е вярно.

Сега сериозно.
Отраснах при Соца. Комунизмът бе добър, нацизмът - лош. Съответно "Капиталът" се изучаваше задължително, а "Моята борба" бе забранена.

Моето мнение.
Трябва и двете книги не само да са разрешени, но и задължително да се изучават, за да не допускаме такива идиотщини и в бъдеще.
Затова четете, сравнявайте и правете изводи СПО-КОЙ-НО! Спокойно! Защото глупостите се раждат от невежество + необузнани чувства.
цитирай
6. podzemni - Какъв расизъм и антисемитизъм те ...
22.07.2012 13:16
podvodni написа:
Какъв расизъм и антисемитизъм те гони пък тебе. Та това си е чистата истина. Защо си заравяш глават в пясъка?


Не съм съгласен с теб, братко Подводни! Какво лошо има да си зарови човек главата под земята?! Нима аз обиждам морските летовници, които се гмуркат под водата?
цитирай
7. анонимен - Радерс, напълно споделям,
22.07.2012 14:05
audan написа:
raders написа:
На тоя човечец или тъщата му е еврейка, или е спал с Осама Бен Ладен.

:)))
Това с тъщата може и да е вярно.

Сега сериозно.
Отраснах при Соца. Комунизмът бе добър, нацизмът - лош. Съответно "Капиталът" се изучаваше задължително, а "Моята борба" бе забранена.

Моето мнение.
Трябва и двете книги не само да са разрешени, но и задължително да се изучават, за да не допускаме такива идиотщини и в бъдеще.
Затова четете, сравнявайте и правете изводи СПО-КОЙ-НО! Спокойно! Защото глупостите се раждат от невежество + необузнани чувства.


поздрави,
Йосарян
цитирай
8. atila - А проповедта на комунизма с него как трябва да се процедира...
22.07.2012 14:10
josarian написа:
По принцип блог.бг отдавна се е превърнал в място за проповядване и изразяване на всякакви човеконенавистнически идеи и крайна омраза - от кафяв и червен фашизъм до отявлен расизъм и гнусен антисемитизъм. Днес за пореден път се появи подобен тюрлю гювеч, забъркан с омраза и гнусни обвинения от някой си неизвестен фен на бившия Съветски Съюз и новия ред на Земята, дето червените престъпници искаха да ни наложат навремето. Моля модерацията да вземе мерки да махне тази гнусотия от страниците на блога:


А проповедта на комунизма идеология убили над 200 милиона човека, с нея какво би следвало да се процедира? че само не ми е ясно.

Какво трябва да направим с ционизма? тази антисемитска идеология на смъртта. Убиваща и до ден днешен в Палестина истинските семити, палестинските араби, в собствените им земи, в собствените им домове, разрушавайки ги с булдозери.

Или ще отречеш, че ционистите дори не са и семити, и че не са терористи в основната си същност? като те самите са хазари по произход! Демек тюркско племе са хазарите.

А палестинците се семити, пак демек палестинците са онези автентични потомци на Авраам и Исааковите юдеи, юдеи приели Исляма като основна религия в живота си през седми век, благодарение на арабският халифат.

И значи излиза така. Защитата на семитизма, става че си антисемит. А това само олигофрен може да го твърди, и да налага на други олигофренията си, и който не я споделя тази олигофрения, да е престъпник по презумпция.

С ционизма какво трябва да правим ми е въпроса?

С комунизма какво трябва да правим пак ми е въпроса?

Че тези две дивашки идеологии на смъртта като ги съберем заедно, толкова хора са убили, че нацизма, и т.н. фашизъм, където го е нямало по света, а само в Италия го е имало, ряпа да ядат, пред най-смъртоносните идеологии, от както маймуната е слязла от клона, и е станала на човек.

Тук призоваваш към забрана на свободата на словото, да се казва истината относно престъпленията на комунизма в най-различните му разновидности, и разклонения, като социализъм, национал-социализъм, фашизиран ционизъм, все чифутски идеологии на смъртта.

Ей, като приказваш, мисли какви ги приказваш, за да не ставаш ТИ самият обект не само на подигравки, но и на съмнение, дали пък не си някой скрит чифут (ционист) който да защитава или подчинените си, или кукловодите си.

Трябва или да си истински дръвник, че да ги вярваш тези неща, че комунизма и ционизма са хуманни идеологии. Или да си част от тези идеологии на смъртта, целяща отново и отново да убива хора по света, като си дават по този елементарен и просташки начин повод за да започнат война с народ, който е много по древен от всички ни, какъвто е иранският народ.

Засрами се от поддръжката си за злото, като го защитаваш по този безкрайно абсурден начин...
цитирай
9. pantaleev - Все ще се намери
22.07.2012 14:16
да се ядем ние българите един друг като глупаци заради различно мнение. Как няма да сме идеална цел за терористите.
цитирай
10. marmorana - Атила, комунизмът е осъден с резолюция №1481/2006 г.
22.07.2012 14:42
на ПАСЕ.
цитирай
11. atila - За какво изобщо си говорим...
22.07.2012 15:27
Осъден е, но не и забранен като идеология на смъртта. А вместо това. Точно че комунисти продължават да ни управляват.
Нацизма уби за 4 г. война 60 милиона човека, а комунизма за 45/50 г. уби над 200 милиона човека, и все още продължава да убива. Пример. Китай. Северна Корея. Куба. Сирия. Така че за какво си говорим.
цитирай
12. josarian - Атила, нещо не се разбираме с теб - аз съм против всяка форма на насилие,
22.07.2012 17:29
против фашизма, против комунизма и тем подобни античовешки изстъпления - не ме учи, зная немалко по въпроса. Но ти наричаш евреите чифути, нещо, което са правели навремето националсоциалистите. Това звучи доста нездраво, изречено от устата на един нормален човек. Не контактувам и не разговарям с хора които обвиняват цели нации и народи за изначални престъпници и терористи. А ционизма няма нищо общо нито с престъпленията на фашизма, нито с тези на комунизма. Нерде Ямбол, нерде Стамбул!?
цитирай
13. kostadin - Дали сте съгласни или не всичките ...
22.07.2012 18:28
Дали сте съгласни или не всичките сте в ръцете на световната финансова мафия


А този Атила не знае и да брои!
цитирай
14. анонимен - Аз също
22.07.2012 19:20
не разбирам как можеш да изпишеш всичко това, след като загинаха младежи между 26 и 28 години и една бременна жена на 44.
Тези хора да не са раждани от лелите си?
цитирай
15. vencivvg - И двете идеологии трябва да се осъдят.
22.07.2012 20:13
И двете идеологии трябва да се осъдят. И комунизма и ционизма.
Мисля си, че всеки нормален човек трябва да е анти-комунист и анти-ционист.
цитирай
16. vencivvg - Чифут не е обидна дума
22.07.2012 20:21
"Чифут" се среща на Балканите там, където е имало турци — например, в разказа "Jесам ли ја он?" на хърватския писател от Бачка на име Павле Башич-Палкович.

В българския език думата е засвидетелствана в произведения на писатели като Алеко Константинов, Иван Вазов, Стефан Стамболов, Любен Каравелов, Захари Стоянов, Христо Ботев и Георги Сава Раковски.

Хайде сега кажете изброените автори какви са? Анти-семити ли са?


Материалът е от :
http://bg.wiktionary.org/wiki/%D1%87%D0%B8%D1%84%D1%83%D1%82
цитирай
17. josarian - То и катил са среща из творчеството на много автори, но си има конкретно предназначение.
22.07.2012 20:50
Нали така? Както и мангал да речем - по-възрастните знаят и помнят мангалите, пълни с горещи въглени по спирките зимно време. Но сега "мангал" има съвсем друго значение, превърнало се е в обидно нарицателно за цяла малцинствена група. Така, че няма нужда да вадим от девет кладенеца вода в десетия за да доказваме, че Мара вече не е курва - вчера и днеска, цели два дена.
А ционизма не е идеология, подобни твърдения са пълни глупости, впрочем:)
цитирай
18. saadi - Тоя atila не беше ли един дето отвлече автобус с бабички от шуменските села ?
22.07.2012 21:04
Доста е гръмогласен за дребен терорист от регионална величина .
Няма какво да се обсъжда темата . В правилата за ползване на blog.bg е написано пределно ясно . Модераторките да се вземат в ръце и да трият фашизирани глупендери като balkanec , atila , samvoin , evreite и т.н.к ...
цитирай
19. josarian - Подкрепям, но тук каква е модерацията, има ли въобще такава?
22.07.2012 21:30
пълно с идиотщини в блога, дори и на първа се появяват - абсолютна духовна порнография..
цитирай
20. kostadin - Знаеш ли какъв надпис е имало над ...
22.07.2012 22:19
Знаеш ли какъв надпис е имало над лагерните портали?
То и у нас е същото имаме си всичко -но само на книга ,ама и законите на книга така ги забъркаха ,че само пияна жена може да се оправи в техните дебри
цитирай
21. kykowsky - Най-добре е атила да ти го отпопи веднъж и да знаеш какво е направил!
22.07.2012 22:46
saadi написа:
Доста е гръмогласен за дребен терорист от регионална величина .
Няма какво да се обсъжда темата . В правилата за ползване на blog.bg е написано пределно ясно . Модераторките да се вземат в ръце и да трият фашизирани глупендери като balkanec , atila , samvoin , evreite и т.н.к ...

цитирай
22. podvodni - Само не разбрах под антисемитизъм ...
22.07.2012 22:54
Само не разбрах под антисемитизъм какво се разбира? Дали само античифутизъм, всеобщ антисемитизъм или антихазаризъм?
цитирай
23. kostadin - Вижте изправени сме пред сложен ...
22.07.2012 23:40
Вижте изправени сме пред сложен проблем да бъдеме хуманисти или антикучкари
Всичко което е против човечеството е вредно и трябва да се унищожава .Така повелява биологията на видовете.Да не би да си мислите ,че човек е надрасъл животните?
цитирай
24. atila - По прочети малко въпроса и тогава говори...
22.07.2012 23:50
josarian написа:
против фашизма, против комунизма и тем подобни античовешки изстъпления - не ме учи, зная немалко по въпроса. Но ти наричаш евреите чифути, нещо, което са правели навремето националсоциалистите. Това звучи доста нездраво, изречено от устата на един нормален човек. Не контактувам и не разговарям с хора които обвиняват цели нации и народи за изначални престъпници и терористи. А ционизма няма нищо общо нито с престъпленията на фашизма, нито с тези на комунизма. Нерде Ямбол, нерде Стамбул!?


Грешка. Наричам ционистите чифути, а не обикновените хора който не са и евреи дори, а са 100% хазари по произход, демек тюрки такива като мен например. Така че не спекулирай с произхода на хората и не изопачавай нещата както на теб ти отърват.

А относно за ционизма. Я пак си помисли дали във висшите нацистки кръгове дали пък не са били все нацисти/ционисти. А не е тайна че на Хитлер обкръжението му е било фрашкано точно от ционисти.

Хайде по прочети малко въпроса и тогава говори...
цитирай
25. atila - Комунизма и ционизма не са мнения, а са престъпления...
22.07.2012 23:54
saadi написа:
Доста е гръмогласен за дребен терорист от регионална величина .
Няма какво да се обсъжда темата . В правилата за ползване на blog.bg е написано пределно ясно . Модераторките да се вземат в ръце и да трият фашизирани глупендери като balkanec , atila , samvoin , evreite и т.н.к ...


От дребна душа като твоята не се обиждам. Защото за теб съм терорист, но знам поне защо ме наричат на такъв, а ти не знаеш изобщо защо живееш.

А относно за модерацията. Наближило е времето когато подобни деградирали комунисти като теб просто ще поемат дългият тъмен път към небитието.
цитирай
26. atila - за болните болница има. За лудите лудница има. Но за глупавите! глупарница няма...
23.07.2012 00:01
saadi написа:
Модераторките да се вземат в ръце и да трият фашизирани глупендери


И фашизъм не е имало комунист изпушил.

Фашизъм е имало единствено и само в Италия по време на Бенито Мусолини. Но на подобни комунистически престъпници няма как да им е ясно, понеже робуват на партийната червена помия която постоянно ви изсипват медийно за да ви угояват след това за клане и дране.

И не си по различен от комунистите, за да искаш цензура. Защото мен от цензура не ме е страх.

ОК ще ме цензурират.

Познавам когото трябва, и аз ще цензурирам сайтовете на цензуриралите ме, и да видим тогава кой кого.

А тогава гледай да не светнат IP адресите на тези който искат цензура, че какво правим тогава? не знам, сигурно нищо че е по лесно...
цитирай
27. kostadin - Атила, ти просто си готов за фашизма
23.07.2012 00:21
Атила , ти просто си готов за фашизма
цитирай
28. atila - Ти му викаш куме Иване, то гледа за куро да те хване.
23.07.2012 00:32
Защото различното мнение е фашизъм, ами тогава как да наречем комунистическите действия? израз на хуманизъм сигурно. Че 200 милиона човека са убити в името на тази ненавистна идеология комунизъма, а да не говорим! що семити умират от ракетите и бомбите на ционистите от6 1948 г. до сега.
цитирай
29. saadi - Атила , къф тюрк си ти бе ? Жив търговишки мангал си си , ама айде като
23.07.2012 02:24
си рекъл - тюрк ще ти викаме . Аз за разлика от теб съм толерантен . Даже ако искаш ще ти пратя айпи-то си . Ама не по рейса , че те тебе сигурно не те пускат в близост до автогара вече .

Оказа се , че блогърът kykowsky освен глупак е и хомосексуалист .
цитирай
30. samvoin - По - големи фашисти от ционистите и ...
23.07.2012 05:07
По - големи фашисти от ционистите и глобалистите в блог.бг, просто не съм срещал.
А и по - големи расисти и вероненавистници от тях.
По - големи "антисемити" - също.
Така че, под горепосочените понятия ако се банваше, то точно твоите "любимци" - ционистите, до сега да са "изгорели" първи и най - яко тук, че и под законите и Конституцията на Република България и по комуноидния или поне така прилагания член 108 от НПК, ама не са!
И то барабар с узаконената си, терористично - фанатично - сепаратистка групировка "Шалом", чиито "предшественици" са прочие виновни за атентата в "Света Неделя" - "Свети Крал", редом с група комунисти.
Да не говорим, чии школник е основателя на предшественика на "Иргун" - "Ликуд", а именно Жаботински и къде живее и се укрива, за какво е отговорен?...
Това вече, мобе да се види в google.bg и тогава ми говорете за "фашисти" и "фашизъм", както и когато изчетете имената на "октомврийските велики революционери" от Русия в 1917 година и техните престъпления срещу Православието, ама истинските им имена, а не тези дето комунистическата "нАука" ви предаваше...;)
На Троцки, Зиновиев и прочие, а също и презимето на "баш" вожда им. ;)
Също и кой я финансира и въоръжи, тая "революция" и от кой се състои втори състав на "народния съд" - след 1944-а година.
Колективна вина и ненавист, реваншизъм и злоба - всяват точно ционистите, в Европа и по света - срещу германци, унгарци, българи, православни, католици и мюсюлмани - било заради Ватикана, някакъв "холокост" и недоказани "6 000 000", било заради измислени "терористи" - борци за свобода или провокатори на техните дружки - янките или КГБ некога или противоборстващи на геноцида и етническото прочистване в Палестина.
Ако трябва да обвиним самовзривяващите се палестинци в Палестина (Акта в Бургас, не смятам, както не смятат и експертите, че е тяхно дело!) - хора с избити и изклани пред очите им зверски семейства, то трябва да кажем, че и съпротивата срещу окупацията на Хитлер в Европа е била "терористична",
цитирай
31. samvoin - понеже според германците тогава е ...
23.07.2012 05:14
понеже според германците тогава е била такава и си е служила със същите методи срещу тях, включващи естествено наказателни акции срещу окупаторите на окупираната територия!
Това е по всички правила на партизанската война, когато един народ е обезправен, а Международното право потъпкано и неглижирано в конкретния случай, както е спрямо Палестина!
Палестинец обаче, все още не се е самовзривил извън своята поробена и мачкана вековна земя - дори и в пряко сътерористващи и съгеноцидстващи държави с Израел, а още по - малко би го направил в България и това никое разузнаване и разследване по света на атентат, не може да го опровергае!
Нито член на движението "Хамас", "Фатах" или "Хисбула"!
Иранец пък, още по - малко.
Но Иран е ставал често жертва, именно на създадените от САЩ терористи в Пакистан, от мрежата на ЦРУ - "Ал Кайда".
Едва ли обаче, това е и нейна работа тука, а още по - малко на Сирия - жертва на такъв тероризъм и на "Ал Кайда" в момента, която е в коалиция със САЩ и ционистите там и с либерастите срещу националистите от светски и миролюбиво - прогресивен социален тип, застъпващи се за верски права и равнопоставеност на християни и мюсюлмани!
Това си е чисто МОСАД-аджийски или коалиционен с част от тукашния криминално - олигархичен свят атентат според мен и провокация, както и да го погледнем!
Как така, Израел и определени медии и организации у нас - в това число и ужким "националистически и български", знаеха за този атентат преди месеци, подготвяха ни и ни го предричаха, а преди да е започнало разследването и още не е установена и до сега самоличността на носилия бомбата, а още по - малко неговата националност и вярва - вече имаше и готов "виновник"?
Не трябва ли това именно да ги попитат, така наречените наши разследващи органи и вътрешно министерство, всичките тези - вместо да ходят и да търсят "под вола - телето" в Родопите, Благоевградско и прочие и да "ръчкат" където не трябва, бандитските КДС-а на ДАНС?
цитирай
32. samvoin - "Саади" е трол и талмудо ...
23.07.2012 05:16
"Саади" е трол и талмудо - фашистки провокатор, последовател на терориста Жаботински и терористите - отговорни за смъртта на невинни българи - православни християни в "Света Неделя" - "Свети Крал" тогава!
цитирай
33. atila - Присмял се хърбел на щърбел...
23.07.2012 14:16
saadi написа:
си рекъл - тюрк ще ти викаме . Аз за разлика от теб съм толерантен . Даже ако искаш ще ти пратя айпи-то си . Ама не по рейса , че те тебе сигурно не те пускат в близост до автогара вече .

Оказа се , че блогърът kykowsky освен глупак е и хомосексуалист .


Глупецо, така и не ми научи градът че е Севлиево, е не е Търговище, бял славяно-мангал такъв.

Защото изглежда че ТИ си от Търговище, за да те тегли Търговище като град, а и не се знае. Може в този град да си ти отнели девствеността в задният двор, знае ли човек. А относно за произхода. Батко ти Атила с ДНК науката е на ТИ и не можеш я излъга тази точна наука, ама изобщо.

За сравнение от теб, АЗ съм доказан Тюрк с ДНК анализ на геномът ми. Така че дерзай момченце младо и зелено.

Защото някой казват че съм ненормален, или на кратко казано бил съм шизофреник, но странно е, че казващите ги тези неща, ТЕ не могат го доказа психичният си статут с документи, а АЗ съм го доказал черно на бяло, защото лежах в затвор, а не в психиатрия, а това означава че съм нормален гражданин на ненормалната държава BG.

Та така че пак ти го казвам.

Дерзай и си мисли че си нещо. А за автобусите. Спокойно батенце, батко ти Атила търкаля вече гуми на каруца, с нежното име Пежо 405 една много деликатна красавица, от осемдесетте години, вярно, стар модел, но е запазен автомобил, и се надява действително да не вижда автобуси до края на живота си, че нещо само като ги погледне автобусите, и му тръгва филма 27.01.2009 г. За това може да е котора на 23/24 г. но да ме вози и да ми върши работа! Амин...
цитирай
34. saadi - Да бе , вярно че беше крушевски циганин , тоя Атила . Те там всичките са тюрки .
23.07.2012 17:15
И обикновено като опънат някой рейс , за всеобща изненада не ги пращат на почивка на "Албена" , ми ги тикват в затвора .
Тая несправедливост сме я измислили ние белите славяно-мнгали , за да правим сечено на породисти тюрки като блогъра Атила .
цитирай
35. samvoin - Тук май тотално заприлича на под...
24.07.2012 02:42
Тук май тотално заприлича на подвижна лудница и е време да се оттегля. :D
Под такова заглавие и излпжение, май няма и на какво друго да заприлича.
Баш фашистите и най - големите такива днес, че и терористи - да бъдат изкарвани "жертви на фашизма и тероризма", че и баш АНТИСЕМИТИТЕ - "жертви на антисемитизъм"...
цитирай
36. kito - През 1977г ООН заклеймява ционизма ...
24.07.2012 03:00
През 1977г ООН заклеймява ционизма като форма на расизъм. Против гласуват само САЩ, Великобритания и Израел. Ционистите са известни с омразата си към всеки извън техния кръг. Това е факт, който не подлежи на дебат.
цитирай
37. samvoin - През 1977г ООН заклеймява ционизма ...
24.07.2012 04:18
kito написа:
През 1977г ООН заклеймява ционизма като форма на расизъм. Против гласуват само САЩ, Великобритания и Израел. Ционистите са известни с омразата си към всеки извън техния кръг. Това е факт, който не подлежи на дебат.
Благодаря, за напомнения - ВАЖЕН факт, който бях пропуснал!

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A6%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D1%8A%D0%BC

http://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_General_Assembly_Resolution_3379

http://www.un.org/documents/ga/res/46/a46r086.htm

http://www.un.org/documents/ga/res/30/ares30.htm


цитирай
38. gotzageraskov - Няма кафяв фашизъм
29.08.2012 10:22
Знамето на фашистка Италия е каквото и сега, същото като преди фашизма - чирвено-бяло-зелено. Ако имаш пред вид национал-СОЦИАЛИЗМА - знамето на НАЦИСТКА Германия е ЧЕРВЕНО!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: josarian
Категория: Политика
Прочетен: 3625413
Постинги: 1550
Коментари: 4966
Гласове: 4819
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031