Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2013 20:40 - Проф. Д. Иванов: Планът Ран-Ът е дело на мен, Костов и колектив
Автор: josarian Категория: Политика   
Прочетен: 1868 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Аз съм от колектива, създал плана Ран-Ът, там бяха и Иван Костов, Венцислав Димитров, на американците им беше платено, но българите не получиха нищо, поясни професорът.

Да повикаме веднага шефовете на трите ЕРП-та и министъра на икономиката, за да стигнем заедно до обявяване на мораториум на януарските сметки за ток, каза на дискусия проф. Димитър Иванов, икономист, който работи в Лондон и чието име също е в обръщение за служебен премиер.

Няма време да чакаме нито избори, нито служебното правителство, което ще работи без парламент и няма как да промени законите. Следващите избори са много важни, тогава ще стане ясно какъв тип правителство ще има България, обясни професорът.

Той каза, че от 48 часа срещу него тече атака по медии, социални мрежи, но това не го плаши. Не съм бил никога секретар на партиен комитет на БКП, заяви професорът и добави, че България му е дала страшно много. От 22 години съм във Великобритания и никой никога досега там не се усъмни в професионалните ми умения, независимо от това че съм българин, съмнения към мен има само в моята страна, похвали се Иванов.

Планът Ран-Ът не е план за преход на соцстопанството към пазарно стопанство, а изследване на пътя, който ще трябва да извърви българската икономика с всички жертви, за да стане пазарна икономика. Аз съм от колектива, който създаде този план, там бяха и Иван Костов, Венцислав Димитров, на американците им беше платено, но българите не получиха нищо от тези пари, поясни още Д. Иванов.

blog.bg/post.php 



Гласувай:
1



1. mlazarova - Уточнение
09.03.2013 09:09
Не само не са получили нищо - на българските участници изобщо не е била представена цялата картина, никой не е имал точна представа какъв е този процес - на всеки е било предоставено парченце от пъзела. Разбира се, не изключвам възможността някои от тях да са подозирали или знаели за част от нещата, но като цяло не бива да се прибързва със заключенията и обвиненията.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: josarian
Категория: Политика
Прочетен: 3620483
Постинги: 1550
Коментари: 4966
Гласове: 4819
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031