Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2017 08:46 - Някои впечатления
Автор: mikula Категория: Политика   
Прочетен: 407 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.04.2017 09:03


Много се надявам по-скоро парламентът да направи промени в закона относно запис на заповед, с която хора, нищо неподозиращи, са обявявани за длъжници. бТВ, Антон Хекимян. Гледах как адвокт-измамник се е разминал само с изключване от адвокатската колегия. Това е нищо! Той е вършил документни измами, принудил е хора да плащат без да дължат нищо. Сред жертвите му - пенсионери! Парите не са върнати на жертвите, а хората продължават да изплащат несъществуващи дългове! Това е гавра!
Законът за изземванията и за чстните съдебни изпълнители трябва да се преразгледа и да не допуска чрез един хвърчащ лист да се обявява някой за длъжник, и да се прекършва живота на човека!
С това се съгласи и Мая Манолова, която бе в студиото по-късно.
Като споменах за нея. Видът и не ми хареса. Много торбички под очите, бледност,  а това обикновено означава внушавани от някого страх и подчинение. Нервно напрежение. Нуждае се от релакс.
Защо обръщам внимние на това? Не е заради клюки. Аз съм прагматичен човек. Забелязвам,. че Мая Манолова е много добра в това да е омбудсман. Левите политици звучат много добре в тази роля. И трябва Мая Мнолова да има всички условия да си върши работата яко. В това число и да е здрава и свежа.
Хресва ми как тази жена си върши работта и искам още от нея!

П.С. Извинявам се, ако някъде е пропуснато "а", от известно време си псувам клавиатурата, като не мога да направя нищо съществено, че да не ми изяжда буквата "а". Не е правописна, а е печатна грешка, по-точно, клавиатурна.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mikula
Категория: Политика
Прочетен: 182018
Постинги: 170
Коментари: 18
Гласове: 80
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930