Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2017 16:39 - ЕДНА ДОБРА НОВИНА
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 3774 Коментари: 7 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 БЛАГОДАРНОСТ ЗА ЯНКО БУЮКЛИЕВ И ПРОФ. НЕУМЫВАКИН

Преди двадесет дни моят приятел-биологът от Пловдив Янко Буюклиев за пореден път ме помоли настоятелно да си направя лабораторни изследвания за хламидии, токсоплазмоза и хеликобактер. Най-накрая кандисах и отидох в кварталната лаборатория на "Цибалаб" и дадох кръв. Направиха ми намазка и на гърлото. Причината беше, че ми се изостри псориазиса и ставите ме боляха много неприятно.
Първите резултати бяха много тревожни. Хеликобактерът беше доста над границата, а токсоплазмозата ми беше 7 пъти!!! над допустимото. Беше 211,80 единици. Реших да използвам съветите на професор Неумывакин и започнах лечение чрез кислородна вода /водороден прекис/. Всеки ден половин час преди хранене капвах 10 капки кислородна вода в чаша вода и я изпивах наведнъж. Първите дни не почувствах някакво подобрение, но след седмица дълбоките рагади по дланите спряха да ме болят и постепенно се затвориха. На левия лакът обривът почти изчезна, а на десния лакът и десния крак започна да намалява. Гърбът, гърдите и главата също постепенно започнаха да ме сърбят по-малко.
В петък отидох отново до лабораторията и дадох кръв. Оказа се, че хеликобактерът е изчезнал, а токсоплазмозата е влязла в граници и е 21 единици. Т. е. за двадесет дни лечение е намаляла 10 пъти!!!
Дължа дълбока благодарност на Янко и професора. Но най-странното е, че досега нито един лекар не ми е назначил лабораторни изследвания, за да се облекчат неприятните преживявания. Предписвали са ми всякакви скъпи лекарства, а се оказа, че едно шишенце с кислородна вода за 75 ст. ми помогна много повече.
Добре би било лекарите да назначават лабораторни изслезвания при псориазис, болки в ставите и намаляване на зрението. Не е необходимо да се пълни гушата на световната фармацевтична мафия.
Прочее, проверих и кръвното си налягане.  За моя изненада от 170/120 сега е 140/95. При това едно от двете лекарства, което приемах, а именно дилатренд, престанах да взимам. При това положение ще прекратя и приемането на берлиприл, за да видя резултатите. 
Болките в ставите също отшумяват. Вече мога да вдигам ръцете си отвесно нагоре. Нещо, което не можех да направя и изпитвах сериозни болки.
При повторната серия от приемане ще отида да изследвам и диабета си. Ако е в граници-ще прекратя и лечението на диабета си чрез сиофор и диапрел.
Ако някой страдащ от подобни болки и болести иска, нека ми пише съобщение и ще му прочета или изпратя текстовете, където професор Неумывакин пише какво и как трябва да се прави. Може и да влезе в интернет да го потърси. 
След десет дни прекъсване ще повторя лечението



Гласувай:
5



1. kolevdobri - Браво приятел!!!
18.09.2017 20:08
Само да допълним, че за този период, вероятно си пазил и някаква диета. Ти самият ми каза, че си започнал да приемаш по-малко храна. Както и да е, през тези дни с нетърпение очаквах резултатите и много се радвам за теб, че са така оптимистични. Да знаеш, че е повлияло и на диабета ти. Няма как иначе. Преди няколко седмици и аз изкарах един курс с капки перокис, само че използвам по-концентрирания разтвор - от 30% и вместо 200 грама вода, в 500 грама. Ей така, профилактично. Десетилетия пиша срещу медицинската мафия. След този експеримент знам, че и ти си на това мнение. Хипократ казва, че здравето е нещо, което ни е дадено безплатно, но мафията е решила да го разкеши. Няма да им се дадем. Успех и ще се радвам да те видя в скоро време. Пък и време е за политическия проект. След като се стабилизираш, свиквай кръглата маса и да ги почваме...
цитирай
2. kolevdobri - Да не забравя!
18.09.2017 20:35
Измервай си киселината на урината. Гледай урината да е винаги леко алкална - примерно над 7,2. При такава леко алкална среда, бактериите, вирусите и разни там гадини, нямат шанс за съществуване. Само трябва да се поддържа това алкално-киселинно равновесие сравнително дълъг период от време, защото гадините се възпроизвеждат по-лесно, отколкото умират.
Още веднъж - успех!
цитирай
3. nedovolen - Браво,
18.09.2017 21:43
адаш. Чак и аз съм доволен. За диабета _ 1 чл нишадър, разтворена в чаша вода, се приема сутринта веднаж месечно на една дата. Това е. Ще го забравиш. Справка _ билки.бг, търсиш нишадър.
цитирай
4. bosia - спирам фармацевтиката
18.09.2017 23:00
Утре на гладно ще си измеря захарта и ако всичко е в граници спирам изобщо лекрствата.
Майната и на фармацевтичната мафия!
цитирай
5. staler - не знам защо ми се струва че на гусин ...
23.09.2017 04:17
не знам защо ми се струва че на гусин босия от полза може да му е инж.химик анатоли стоянов ,технохим ба еоод.
цитирай
6. bosia - до горното рубладжийче
23.09.2017 14:43
От ветеринарен лекар ли се връщаш?
цитирай
7. staler - гусин боси, съвсем добронамерено и ...
24.09.2017 21:47
гусин боси,съвсем добронамерено и безплатно ви насочих към информация която може да ви е от полза в връзка с здравословните ви проблеми,........аз самия смятам при първа възможност да ползвам услугите на въпросния господин......освен производството на добавки за агроидустрията,техния малък колектив изглежда прави нещо революционно /ако са верни публикациите му относно резултатите от т,н, от него "хранителна терапия" /за хора с диагнози като улцерозен колит,болест на кроун и пр......в хода на тия терапии,тои твърди че се справя успешно с съпътстващи бактериални,гъбични и прочие инфекции.....аи сега ,успокоите се,пък дали ще пробвате и тази възможност,си е ваша работа.....ако все пак го направите и имате положителни резултати,стига ми тая награда/не в рубли/да го споделите за публиката в блоговото пространство./поста ми не е търговска реклама,нито го знам въпросния инж химик,нито сим ползвам услугите му до тоя момент/.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11735969
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031