Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2018 19:14 - НАП огласиха стряскащ факт, отвратен съм, че големите медии не го отразиха Вестник ЗОРА
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 576 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
НАП огласиха стряскащ факт, отвратен съм, че големите медии не го отразиха     Posted on March 21, 2018

НАП огласиха стряскащ факт за несъбрания ДДС. Отвратен съм, че големите медии не го отразиха. Това каза пред Фрог нюз журналистът Сашо Диков по повод пресконференцията на БОЕЦ. На нея беше огласено, че дължимото ДДС е в размер на 16 млрд. лв.

Направи ми впечатление стряскащата цифра. Впечатли ме и безумното разминаване в информацията за несъбраното ДДС между министерство на финансите и НАП. Първите са заявили, че нямат данни, а вторите, които са подчинени на първите, са я предоставили. Адмирации за шефа на НАП, че е дал информацията.

Има, обаче нещо, което буквално ме отврати. От 11 часа в сградата на БТА е имало пресконференция за БДЖ. Следващата пресконференция от 12 часа беше на БОЕЦ. Лично с очите си видях как в 12 без 3 минути, екипът на БНТ си тръгна без да остане. В 12 без 2 минути оператор на БТВ подробно снимаше яйцата, които са хвърлени по сградата на БТА. Но след това БТВ ги нямаше на пресконференцията. Човек от БиАйТи слезе в 12 без една по стълбите. Попитах го: Няма ли да останеш? А той ми рече: Никой не ми е казал.

Супер скандално е, че на тази пресконференция ги нямаше БНТ и БНР. БНТ ги нямаше и на кръглата маса за свободата на словото, организирана от съюза на издателите. Наистина не мога да си обясня. Тук не става дума, че БОЕЦ организира протест ред ВСС. Става дума за официален документ на НАП, от който е видно, че ДДС в размер на 16 млрд. лв. е натрупан от 2000-та година досега. Докато течеше пресконференцията на БОЕЦ, в залата стояха две камерки на Евроком и СКАТ и то в началото.

Видях, че в списъка на участниците са се записали колеги от Труд, Монитор и Телеграф. Интересно ми е каква ще е реакцията и гледната им точка. Ще е любопитно да се види какво ще е отношението на тези медии към шефката на НАП, огласила информацията за несъбраното ДДС. Точно този факт би трябвало да представлява интерес за всяка медия, защото касае всички хора.




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19702863
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031