Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2016 22:40 - Упорството да си глупав
Автор: merlin68 Категория: Забавление   
Прочетен: 2900 Коментари: 6 Гласове:
11

Последна промяна: 26.09.2016 23:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Упорството казват е едно положително качество.
Моето наблюдение обаче показва, че пречупено през глупостта всяко иначе положително качество се размирисва на говно.
Та така и с нашият герой - даскЪл Русти, последователен, неуморен, упорит в... глупостта.

ДаскЪл Русти, не си поплюва, обича да нарича хората неграмотни и с охота им посочва правописните грешки.

image

ДаскЪл Русти бил лингвист, при това професионалист както сам се хвали.

image

Въпросът е, даскЪл Русти грамотен ли е?
ДаскЪле, я ми кажи как се пише "фанелка" или фланелка?


image

ДаскЪл Русти, да те питам допустимо ли е да се хвалиш, че си добре подготвен лингвист и учител, да се подиграваш на другите за правописа им, а да пишеш "фанелка" вместо фланелка?

ДаскЪл Русти, ти наистина ли си чак толкова глупав, та не схващаш, че с поредната си недоумица написана с комплексарското желание да се харесаш на един психопат, излагаш не само себе си но и професията си?


Иначе по отношение на морските лястовици, освен този вид чиято снимка си копирал има и други видове като Сива морска лястовица която достига до 1-2кг. и - да те летят, или по-точно скачат над водата и спокойно прелитат 5-10 метра, не само д-р Симеонов ги е виждал. За съжаление вече са голяма рядкост.
Но какво ти обяснявам, глупака си е глупак.

И забележи в клипа, дори фолк певицата Пепа пее - ФЛАНЕЛКА








Тагове:   ала-бала,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю!
26.09.2016 23:43
Да, в такива зверски условия човек търси приятели
Много му стана на този, какво иска от мен?
Нека развие някоя от моите теми С всички налични справочници Да я сравним с някоя от моите
Това ли иска?

Сега разбрах защо ме пише др. Симеонов Може би, с добри намерения , е искал да напише д- р?!
Иначе, какъв другар бих могъл да му бъда?

Лека нощ, приятелю!
цитирай
2. getmans1 - Изключителен идиот е Рустам, при ...
26.09.2016 23:49
Изключителен идиот е Рустам, при мен ми брои само грешките правописни и никога не се осмелявал да спори по същество.
Е-то и И-то са съседи в клавитурата ми, за него това е неграмотност ако ги объркам, но са ми големи ръцете те и пръстите бе, не че съм кой знае колко грамотен де и други грешки допускам но смисъла ако не разбираш проблема си е твой, нали така?

Аз не се заяждам с но ето виж;

„18. rustam - merlin68
18.09 20:08
Много приказки за "нищо". Великият Алхимик развива своя "сюжет" в някакъв мистифициран Одески инситут за "редки животни". Ай сега, да ми кажеш според теб за кои белуги става въпрос? Онези, дето живеят в СЛО не биха издържали и час в Черно море.

Значи, като хрущялна риба, белугата, която живее и в сладки, и в солени води, принадлежи на клас риби Chondrichthyes. Акулата също принадлежи на този клас. Ти как мислиш, дали риби от един клас не са сродни?

Въпросът, който възниква в случая е: прост ли си ти, или си правиш на прост?
цитирай“

...Мерлин, не им се подвеждай, щом текста се разбира граматиката да върви на майната си.
Ако не си съгласен с мен пак потърси помощ от Рустам, той никога не критикува дружките си за тези неща, тях ги разбира барабар с грешките.

Вие които спорите за правописа и го приемате като довод само покажете дали в правилата на блога има такава кауза.
Надявам се да ме разбереш, това е най-неудачната писта по която се пързаляте.
цитирай
3. merlin68 - Изключителен идиот е Рустам, при ...
27.09.2016 00:02
getmans1 написа:
Изключителен идиот е Рустам, при мен ми брои само грешките правописни и никога не се осмелявал да спори по същество.
Е-то и И-то са съседи в клавитурата ми, за него това е неграмотност ако ги объркам, но са ми големи ръцете те и пръстите бе, не че съм кой знае колко грамотен де и други грешки допускам но смисъла ако не разбираш проблема си е твой, нали така?

Аз не се заяждам с но ето виж;

„18. rustam - merlin68
18.09 20:08
Много приказки за "нищо". Великият Алхимик развива своя "сюжет" в някакъв мистифициран Одески инситут за "редки животни". Ай сега, да ми кажеш според теб за кои белуги става въпрос? Онези, дето живеят в СЛО не биха издържали и час в Черно море.

Значи, като хрущялна риба, белугата, която живее и в сладки, и в солени води, принадлежи на клас риби Chondrichthyes. Акулата също принадлежи на този клас. Ти как мислиш, дали риби от един клас не са сродни?

Въпросът, който възниква в случая е: прост ли си ти, или си правиш на прост?
цитирай“

...Мерлин, не им се подвеждай, щом текста се разбира граматиката да върви на майната си.
Ако не си съгласен с мен пак потърси помощ от Рустам, той никога не критикува дружките си за тези неща, тях ги разбира барабар с грешките.

Вие които спорите за правописа и го приемате като довод само покажете дали в правилата на блога има такава кауза.
Надявам се да ме разбереш, това е най-неудачната писта по която се пързаляте.


Никога не споря за правопис, рядко проверявам за грешки това което пиша и естествено ги допускам. Ти забеляза вчера предполагам в твоя блог кой се заяде с мен за правописа:))
В случая с Рустам обаче е малко по-различно, той предявява претенции на професионалист в областта на езика и правописа, прави забележки на другите, нарича ги неграмотни, те затова се и хващам за "фанелката", иначе въобще не би ми направило впечатление.
цитирай
4. merlin68 - Да, в такива зверски условия човек ...
27.09.2016 00:05
leonleonovpom2 написа:
Да, в такива зверски условия човек търси приятели
Много му стана на този, какво иска от мен?
Нека развие някоя от моите теми С всички налични справочници Да я сравним с някоя от моите
Това ли иска?
Сега разбрах защо ме пише др. Симеонов Може би, с добри намерения , е искал да напише д- р?!
Иначе, какъв другар бих могъл да му бъда?

Лека нощ, приятелю!


Нищо не иска от теб, просто си мисли, че ще блесне пред саркастичния си гуру - Магарич. Жалка история, не му обръщай внимание, както виждаш единственото което прави е последователно да показва глупостта си.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Мерлин!
27.09.2016 18:25
Първо, съболезнования на Рустам ага, зер му е Умрела циганката
Тази ,дето го хвали Та му се налага той да върши тази, неквалифицирана работа
Бил отличен лингвист и слагач!
Не, разузнавач! Интересно, какво е разузнавал Сигурно на кого да се слага
Иначе за"фанелката " е прав Това е отглаголно съществително "Лингвистът Рустам ага отлично владее тази материя В час по граматика е изброил всички такива съществителни, даже това е добавил
То идва от глагола на Алековия герой, при това любим
Като каже фАниела и си представя как фаща този с жълтата фанелка за гушата!
Страшен е Рустам ага!
Сачо мозък! Ако се махне дебелоочието му, само той му остава!

Хубава вечер, мерлин!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Продължение!
27.09.2016 21:33
Нека да построим изречението , по негов тертип ,с Алековия глагол и отглаголното съществително:

Нека ме ФАНЕ за ФАНЕлата!
Жълтата!

Хубаво изречение! Езикът от Алеково време е актуален и днес!

Един, германец преди години, когато млади и зелени твърдяхме, че ще ги стигнем, каза , видимо ядосан, че дори и да се обърнат, да бягат срещу нас, не можем да ги стигнем

Добро попадение!
Вместо да се ядосаме , се смяхме!
Ето, това е качествен хумор!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1680834
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031