Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2011 08:34 - Блог.бг е пълен с червени тикви, леещи сълзи за смъртта на диктатора Кадафи
Автор: josarian Категория: Политика   
Прочетен: 4859 Коментари: 11 Гласове:
9

Последна промяна: 10.07.2012 17:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Най-жалкото обаче е, че същите тези червени комуносоциалисти-тиранозащитници утре-вдругиден ще отидат да гласуват за своята столетна партия-престъпница. За хайверената левица, за нейните подлоги...

Личното ми мнение е, че Кадафи трябваше да бъде оставен жив и съден за престъпленията си. Не НАТАО, САЩ и ЕС убиха Кадафи - убиха го тези либийци, които той бомбарадира, мъчи, изтезава, тъпка и ограби. А те са мнозинство.  Всички глупотевини от рода на "убиха го американците и западняците, за да му вземат нефта" са брътвежи на болни мозъци, трайно лоботомирани от комунистическата пропаганда.

 Отвратен съм от цялата тази история, направо ми се повръща. Как може да подкрепяш един зъл тиранин, който държа 9 години наши сънародници в затвора, само и само за да засвидетелстваш омразата си към Запада и САЩ!? Ето затова те за мен са пълни безродници, абсолютни кретени!




Гласувай:
9



1. germantiger - ...
21.10.2011 11:30
Не е жалко, че реват за Кадафи... РАДОСТНО Е - значи ги боли!
И поздравления!
цитирай
2. mileidi46 - За много неща съм съгласна с теб, но ...
21.10.2011 12:18
За много неща съм съгласна с теб,но да обиждаш и да наричаш всички тези хора,които не одобряват военната агресия на САЩ по света -комунисти е наивно!!
на никой не му пука за Кадафи..Но той ли е последният диктатор?Само в Либия е имало терор и геноцид над народа?В Америка имаш ли доказателства,колко американци са убити ,бити и гният по затворите,защото са против политиката на управляващите?Какви са методите за саморазправа с,,бунтовниците" в Америка?Някой знае ли с какви ядрени оръжия и устройства за масово унищожение има в Америка?И къде в държавите,които нападнаха и избиха милиони невинни граждани намериха такива?И къде е демокрацията в тези държави?Кои са комунистите?Някой пососочи ли ги,осъди ли ги в нашата собствена държава..или тичат да гласуват за тях,а после псуват и ровят кокалите на мъртвите..?Те се прегрупирват и се прегръщат ,подхвърлят си кокала на властта и пак са всички там от години..и пак се тича да избират ,,по малкото зло",за да си го отгледат!!!
Защо трябва да обичам Америка и да мразя Русия? Те са всички играчи в един холивудски сериал,наречен ВЛАСТ!!!!
И не ме убеждавай,че либийските ,,бунтовници"го убиха" Кой им даде оръжието?
Ако бяха дали оръжие на протестиращите онзи ден в Рим,знаещ ли какво щеше да се случи с Берлускони?Ама за сега те имаха само камъни.Но някой може и да им даде оръжие..не е късно..
И само един въпрос:кой цели дестабилизация и размирици в Ебропа и защо?
Нищо лично.Аз така разсъждавам и не само аз...
цитирай
3. josarian - Скъпа mileidi46, агресията на САЩ или на която и да е друга държава си е агресия и това е нещо, което аз никога не съм одобрявал.
21.10.2011 12:31
Аз съм пацифист и миролюбец по убеждение. За мен всички , които държат оръжие и убиват са насилници. Не одобрявам нито една война, нито на американците във Виетнам, нито на руснаците в Афганистан навремето, нито пък сегашното дрънкане на атомно оръжие от Северна Корея и малоумните и вождове. така че, нека разделим нещата - Убит е тиранинът Кадафи от свои противници. В случая САЩ се въздържаха от участие в тази война - много им станаха войните напоследък.
В Рим не съм бил, но мога да ти кажа, какво би станало ако имаха оръжие протестиращите. Въобще гневни хора с оръжие и малоумни хора с оръжие са две различни понятия, но общо взето с един и същ ефект. Ето, другарите комунисти разбират от оръжия, те най-добре знаят на какво е способно то - да сваля и довежда власт. Нищо, че сега се правят на големи миролюбци - техни изтъкнати другари са избили близо 60-70 милиона за последните 80-90 години. Но най-гаднотое, че става въпрос предимно за жертви измежду собствените им народи - защото не мислеха като тях и искаха човешки права и демокрация.
цитирай
4. анонимен - Ще пореват, пореват, лошото е, че накрая ще го канонизират.
21.10.2011 13:19
Те и за Тато реват, представяш ли си, ако го бяха разстреляли като Чаушеску, какво щеше да стане?
цитирай
5. josarian - Всъщност комунистите трябва ръце да целуват на българския народ!
21.10.2011 13:25
Защото ги пожали. Помните ли воя на червените бонзаи преди 22 години, че площадите са пълни с фашизоиди, че има кръвожадни хора, които са готови да ги изколят!? Помните ли!? И нищо от това не се случи!? И те за благодарност ни разкатаха фамилията след това!? Помните ли!? И сега отново врещят и се "срамуват"!? От какво се срамувате бе, неблагодарници червени!?
цитирай
6. mileidi46 - Ами ,значи сме на едно мнение...
21.10.2011 13:36
Говорим за едно и също нещо -по различен начин:)
Всички са участници в този сценарий,както казах!! Аз съм против агресията и намесата във суверенитета на всяка държава!!Всеки чужд войник там е агресор и наемен убиец за мен.А тук има само интереси,на никой не му пука за ничий народ...
цитирай
7. josarian - Въпрос на тълкуване и гледна точка, mileidi46
21.10.2011 13:56
Освобождението от турско робство беше също форма на насилие - ка би го оценила? Втората световна война, победата на съюзниците над националсоциалиста Хитлер, какво беше, как би го оценила?
цитирай
8. анонимен - Нека, нека да реват и плачат, да ги ...
21.10.2011 22:50
Нека, нека да реват и плачат, да ги видят всички праведните зад кого застават.
А след изборите ще завият като бити песове.
цитирай
9. germantiger - Коментара ми при българинът57
22.10.2011 17:31
Пугала вероятно е анал-лизатор бил години в Африка като наблюдател или дипломат.

За разлика от него, аз не съм се лъзгал по паркета, а съм бил в онази "на Мандела африката"!

Бил съм години там, а братовчед ми доскоро работеше в Дубай като сервитьор.

...

Бих хванал Пугала " за ушите" и бих му набил един в канчето, от повече няма нужда, печките ще му набият до бъбреците изотзад какво ли не?!

Без извинение за цинизма ми по-горе.

Кадафи ли, Мандела... "пфу"!

...

И слава на Бог, живеем не в обществото на Кадафи. Ако тук беше "негово" моя блог нямаше да го има, МЕН СЪЩО ФИЗИЧЕСКИ! Някои от Вас също щяха да са "трупове" и то на този който сега оплакват!
цитирай
10. анонимен - Бе не
22.10.2011 17:34
мога да разбера как има хора, които обожават да страдат и си търсят зорлем мъчителите?
цитирай
11. zaw12929 - Като бълнуваш, не го описвай в бл...
30.07.2016 16:31
Като бълнуваш, не го описвай в блога- не го мисли за истина и не ни го натрапвай, не ни отказвай от хубавата баница тиквеник, защото който от омраза злобее няма да остареееееееееееееееееее
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: josarian
Категория: Политика
Прочетен: 3638706
Постинги: 1550
Коментари: 4966
Гласове: 4819
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930