Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2014 22:56 - ВИДЕО - ЧЕРВЕН ДЕБИЛ ВАДИ КОМПРОМАТ СРЕЩУ БОЙКО БОРИСОВ
Автор: josarian Категория: Политика   
Прочетен: 933 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.02.2014 22:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  image Наистина се видяхме с Бойко Борисов. Има свидетели на тази среща. По заповед на Бисер Миланов-Петното се срещнах с Борисов. Сега се разграничавам от тези неща и действията на Петното. Целта беше да смачкаме Николай Бареков. Борисов ми повтори това нещо 15 пъти. Това заяви пред TV7 Йордан Бонев, един от приближените на Бисер Миланов-Петното. 

Моята школовка в политиката е получена в младежкото ГЕРБ. В момента има голямо задкулисие в държавата. Аз Бисер Миланов го познавам от Русе. Заедно решихме да направим движение "Свобода". Отношението на Петното към репортерите на БТВ е недопустимо, категоричен беше Бонев. 

Най-впечатляващо в къщата на Борисов са ловните трофеи. Пак повтарям, че тази среща ще бъде потвърдена, още тази седмица. Имаме доказателства, които сме предали на институциите. Не мога да кажи какви, защото ми е забранено. Призовавам Бойко Борисов да седнем на една маса и да ми каже в очите, че не се е срещал с мен. Мога да ви кажа и какво каза за Сергей Станишев. Че не може да го понася,а Георги Първанов изнасилва БСП. Борисов имаше още една идея. Да направим масов митинг и да свалим правителството, разкри Бонев. 

Никой не стои зад мен. Две години съм обучаван в Държавна сигурност. Не обикаляме по партиите да искаме пари. Аз бях много против тази среща с Борисов. Петното даде нареждане за нея. Най-големият враг на Борисов в момента е Николай Бареков, завърши Бонев.
 




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: josarian
Категория: Политика
Прочетен: 3638430
Постинги: 1550
Коментари: 4966
Гласове: 4819
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930