Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2015 00:45 - Познавате ли момичето от снимката
Автор: josarian Категория: Политика   
Прочетен: 18346 Коментари: 68 Гласове:
17

Последна промяна: 22.04.2015 00:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Снимката е направена в затвора
 image
Эта фотография сделана в тюрьме. 
Про девушку почти ничего неизвестно. 
Жила в Москве, в Хамовниках. 
27 лет. Студентка 2-го курса.
25 августа 1937 года приговорили к расстрелу за шпионаж.

В тот же день расстреляли. 
Похоронена на Донском кладбище.
Лицинская Тамара Всеволодовна...

Едвали сте чували за нея. Снимката е направена в затвора. За момичето почти нищо не е известно. Живяла е в москва, в Хамовники, на 27 години. Студентка 2 курс. На 25 август, 1937 година я осъждат на разстрел за шпионаж. В същият ден е разстреляна. Погребана е в Донското гробище. Лицинская Тамара Всеволодовна...

 Само си помислете - такива като нея са милиони - "осъдени", разтреляни, избити, мъчени,  въдворявани за по 20-25 години в ГУЛАГ, където са били превръщани в скотове и клани като добитък. Ето, това представлява Сталинизма, това представлява комунизма - безмилостно клане на хора с различно мнение от това на червените изроди. Обезателно изгледайте и филмите, когато имате време. Всичко трябвада се знае, всичко трябва да се помни - както за фашизма, така и за комунизма.













Гласувай:
21



1. vmir - Нашите червени гьонсурати не са подвластни на човешки чувства или съпричастност не само днес.
22.04.2015 01:27
Разправяли са ми как нашите са се тръшкали в Русия от мъка по сталин, а руснаците са ги гледали изумени от слагачеството им. Руснаците били толкова сащисани от българските натегачи, че не смеели да им кажат, че бащите им си държат куфар с дрехи и вещи от първа необходимост (в случай, че ги подберат някоя нощ да не умрат от студ в Сибир), че не смеели да им доверят, за да не ги докладват като "доказателство" за шпионаж. Нали знаеш какви "доказателства" неуморно бълва ВВ1951, представяй си колко руснаци е щял да натопи в името на "светлото бъдеще", този "русофил", ако беше живял тогава. Дядото на жена му е бил разстрелян пак през 1937 от Сталин, а този чукундур водел внуците си на паметника му да се гордеят, че бил разстрелян невинен... И от такива първосигнални хрантутници ще очакваш друго, освен изтъркани пропагандни клишета? И как няма да боготворят руснаците, като знаят какви отрепки са били и в Русия нашите гьонсурати, готови за лични облаги да продадат и майка си?

Дори и целия руски народ да изтребят откачалниците в Кремъл, нашите "русофили" ще им ръкопляскат, защото привилегииите и положението си дължат на Кремъл и ще повтарят лъжите им до дупка.
цитирай
2. apostapostoloff - Избивали са не само инакомислещи,
22.04.2015 06:27
избивали са хора без мнение, избивали са и хора от техните редици. Пълна, абсолютна идиотия.
цитирай
3. josarian - Абсолютно точно, Апостолофф - това, си е абсолютна скотобойна!
22.04.2015 06:44
apostapostoloff написа:
избивали са хора без мнение, избивали са и хора от техните редици. Пълна, абсолютна идиотия.


Нека младите да гледат и да помнят....
цитирай
4. josarian - Помниш ли, навремето имаше една приказка - когато руснациту пръднат, нашите се насират от престараване.
22.04.2015 06:49
vmir написа:
Разправяли са ми как нашите са се тръшкали в Русия от мъка по сталин, а руснаците са ги гледали изумени от слагачеството им. Руснаците били толкова сащисани от българските натегачи, че не смеели да им кажат, че бащите им си държат куфар с дрехи и вещи от първа необходимост (в случай, че ги подберат някоя нощ да не умрат от студ в Сибир), че не смеели да им доверят, за да не ги докладват като "доказателство" за шпионаж. Нали знаеш какви "доказателства" неуморно бълва ВВ1951, представяй си колко руснаци е щял да натопи в името на "светлото бъдеще", този "русофил", ако беше живял тогава. Дядото на жена му е бил разстрелян пак през 1937 от Сталин, а този чукундур водел внуците си на паметника му да се гордеят, че бил разстрелян невинен... И от такива първосигнални хрантутници ще очакваш друго, освен изтъркани пропагандни клишета? И как няма да боготворят руснаците, като знаят какви отрепки са били и в Русия нашите гьонсурати, готови за лични облаги да продадат и майка си?
Дори и целия руски народ да изтребят откачалниците в Кремъл, нашите "русофили" ще им ръкопляскат, защото привилегииите и положението си дължат на Кремъл и ще повтарят лъжите им до дупка.


А ВВ1951 си е патологичен случай - да симпатизираш на античовешки строй, само защото се именувал "социалистически" и се борел за "свобода, равенство, братство", но вместо това избил 100 000 000 души, си е леко казано пълна идиотия...
цитирай
5. aboychev - ДА
22.04.2015 06:49
vmir написа:
Разправяли са ми как нашите са се тръшкали в Русия от мъка по сталин, а руснаците са ги гледали изумени от слагачеството им. Руснаците били толкова сащисани от българските натегачи, че не смеели да им кажат, че бащите им си държат куфар с дрехи и вещи от първа необходимост (в случай, че ги подберат някоя нощ да не умрат от студ в Сибир), че не смеели да им доверят, за да не ги докладват като "доказателство" за шпионаж. Нали знаеш какви "доказателства" неуморно бълва ВВ1951, представяй си колко руснаци е щял да натопи в името на "светлото бъдеще", този "русофил", ако беше живял тогава. Дядото на жена му е бил разстрелян пак през 1937 от Сталин, а този чукундур водел внуците си на паметника му да се гордеят, че бил разстрелян невинен... И от такива първосигнални хрантутници ще очакваш друго, освен изтъркани пропагандни клишета? И как няма да боготворят руснаците, като знаят какви отрепки са били и в Русия нашите гьонсурати, готови за лични облаги да продадат и майка си?

Дори и целия руски народ да изтребят откачалниците в Кремъл, нашите "русофили" ще им ръкопляскат, защото привилегииите и положението си дължат на Кремъл и ще повтарят лъжите им до дупка.

цитирай
6. vmir - 4. josarian - Помниш ли, навремето имаше една приказка - когато руснациту пръднат, нашите се насират от престараване.
22.04.2015 08:30
Че ВВ1951 не е наред с главата, се вижда от километри. Няма как да схване, че със забавеното си умствено развитие в детските и тийнейджърските си години се е оказал любимият “материал” за прилагане на болшевишките “теории”, които преследваха генетиката като “буржоазна измислица”, избиваха генетици от световна величина като Николай Вавилов (наклеветен пред Сталин от “научния гений” Лисенко, който неуморно “превръше” ечемика в пшеница и различни земеделски култури в други със замразяване, защото генът бил лъжа и всичко зависело от условията – според Маркс.

По същата причина в годините след 1917 в Русия и после в СССР са правени неистови опити за създаване на нов език и говор за елиминиране на "буржоазният морал и предразсъдъци" и създаване на солидарно общество, “освободено” от буржоазния разгул в отношенията. Неграмотните и малоумните като ВВ1951 станали надеждата за “новия тип човек” защото неграмотността и интелектуалната ограниченост се възприемали като най-добрата гаранция, че или няма да знаят нищо извън опорните точки, или няма да са способни да разсъждават без тяхна помощ.

После се сетили, че неграмотните мужици са идеални за общественици и партийни ръководители, защото ограмотяването им щяло да бъде контролирано за недопускане на "лицемерния буржоазен морал" и измислили метод за целта: Мужикът, предвиден да ръководи някаква област или държава, се задължава да "фотографира" зрително и да възпроизведе съдържанието на дълъг текст. Как ли? Много интересно - като във "фотографирания" текст намери поне една – две познати думички и после почне да говори всичко онова, което вече са го научили за нях. Например "революция - светло бъдеще - реки от мед и мляко". По този метод Ленин е можел да "фотографира" една - две три или повече страници за секунди и след това да говори за съдържанието им с часове. Тази му способност е сочена като доказателство за “безспорната му гениалност” и непогрешимост.

Заради неграмотници или катили обучени по този “метод” са създавани не само безброй институти и заводи, но и държави – просто си имат “подготвения” човек, който и да е притискан, няма да се отклони от директивното “мислене”, просто защото друго не му е известно и следователно ще държи поверената му държава в кремълската орбита.

С подобни идеи са обучавани много от ръководните кадри у нас, а през 1990 година обучението преди първите свободни избори беше приет закон за признаване на обучението в партийни школи за управленски кадри за висше образование и днес в биографиите си са заменили имената на тези печално известни школи с Институти по икономика, “по работата с младежи”, “по работа с медии”, “човешки ресурси” и тази лъжа им е вменена с български закон и руска благословия, вероятно изтъргувана като условие за разхлабване на примката около България. И как да няма толкова "икономисти", "културолози" и всякакви мунчовци - "корифеи" и всезнайковци при това положение?

Преди малко прочетох, че същия e свързал думата "язовир" с "мезе" и е дал воля на фантазиите си в необходимата му посока. Накратко, не става дума само за любов към Маркс и комунизма, но и за отдавна договорени отношения и привилегии за продължаване действието на програми отпреди десетилетия.
цитирай
7. slavimirgenchev1953 - Солженицин пише,
22.04.2015 10:44
че търсели в идеологията на Маркс научни основания за прилагане на изтезания спрямо "врагове" (свои и чужди), и ги намирали, естествено.
цитирай
8. vencivaleri1951 - Защо бъркате различни неща
22.04.2015 11:37
Социалистическата идеология е едно, а практиката и наложена след 17та съвсем друго. Ако за Вас конвейрно постингопишештите познанието за репресиите от онези времена са от книгите, то моите деца, а и техните са си играли и играят около паметната плоча на прадядо си в с Богдан-Лало Керезов. Разстрелян в Киев през 37ма като социалдемократ. Самият аз имам и сръбска кръв и който малко от малко познава историята трудно би ви вменил почит към грузинеца.
Във всеки случай няма роднина който да е носил портрета на Сталин по улиците, а ако "обръщането на резбата" е наследствено за Вашего брата не е сигурно това с портрета:)
Да Архипелаг Гулаг е факт. Солженицин е факт. Факт е обаче че той се върна омерзен от Запада в отечеството си и не е лошо да прочетете какво написа и за " поръчителите на постингите "Ви.
Архипелаг Гулаг в Русия е вече артефакт. Там няма и смъртно наказание.
На други места има обаче "Гуантанамо" с дъщерните си филиали , излезнаха на светло мъченията и изтезанията на неосъдени хора, фалшивите давения и разстрели, затварянето без срок по целесъобразност. За това Вие соросоидодраскачите няма да напишете защото не пишете против силните на деня, а и ще секнат сребърниците!
Баси героите...по сума ти постинги на ден в услуга на "господарите на света"
цитирай
9. asthfghl - ...
22.04.2015 11:56
Съгласен, че всичко трябва да се знае - както за комунизма, така и за фашизма.

Интересно обаче, че в твоя блог громиш единствено първия, а за втория - нито думичка. Питам се защо ли?
цитирай
10. haralanov - Жестоки години в СССР
22.04.2015 12:06
А това красиво руско момиче е било напълно невинно...
цитирай
11. aboychev - АМИ ЗАЩОТО
22.04.2015 12:17
ФАШИЗМА ГО ГРОМИХТЕ ДОСТАТЪЧНО ПОДРОБНО
ЦЕЛИ 70 ГОДИНИ ДОКАТО ВЪЗПЯВАХТЕ КОМУНИЗМА
И СЕГА ИДИОТИТЕ КАТО VV 0,01951 ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ПЕЯТ ДИТИРАМБИ
ПО ТЕОРИЯТА КОЯТО БИЛА НЕПРАВИЛНО ОПОРОЧЕНА ОТ ПРАКТИКАТА
КАКВА ПО ГОЛЯМА НИЗОСТ ОТ ТОВА ДА НАРЕЧЕШ РУСКИЯ ГУЛАГ АРТЕФАКТ
КАКВО ПО ГОЛЯМО ДОКАЗАТЕЛСТВО
ЗА ИНТЕЛИГИЗИРАН КОМУНИСТИЧЕСКИ ИДИОТ
ИМАЩ НАГЛОСТТА ДОРИ ДА ПОЛИМИЗИРА
ЩОМ ГУЛАГ ПО НЕГОВИТЕ СТАНДАРТИ
ВЕЧЕ Е РУСКИ АРТЕФАКТ
ТО ВЕЧЕ И ЗАПОВЯДАНИТЕ ОТ ПУТИН
МАСОВОТО УБИЙСТВО В МОСКОВСКИЯ ТЕАТЪР Е ВЕЧЕ РУСКИ АРТЕФАКТ
МАСОВОТО УБИЙСТВОТО НА 900 ДЕЦА В БЕСЛАН Е ВЕЧЕ РУСКИ АРТЕФАКТ
МАСОВИТЕ УБИЙСТВА В ИЗТОЧНА УКРАЙНА СА ВЕЧЕ РУСКИ АРТЕФАКТ
ИДИОТА Е ИНТЕЛИГИЗИРАН ЗА НЕГО ОТ РУСИЯ СТРУИ АРТ ОТ ФАКТИТЕ НА МАРОДЕРСТВО НАД СОБСТВЕНИЯ НАРОД
ИДИОТЪТ СИ Е ИДИОТ


цитирай
12. favn56 - към 9. asthfghl - ... 11:56
22.04.2015 12:45
В света все още съдят нацистите, но досега никой не е осъден за геноцида на комунизма. Докато не бъдат изправени на съд тези, които осъдиха 10 милиона украйнци ( прави ли ти впечатление, че са повече от 6 милиона евреи?) на гладна смърт и на канибализъм, дотогава ще напомняме.
цитирай
13. vmir - Покъртителен поглед. Поглед, който няма какво да крие.
22.04.2015 13:06
Поглед прям, открит, проникващ и сграбчващ душата със стаената тъга и безсилие пред клеветата... Снимката е правена в затвора, но красотата и невинността крещят по свой неописуем начин. Родена за любов и обожание, а изпратена на стрелбището. За "шпионаж" в полза на "господарите на света". Шпионаж, когато придвижването дори извън квартала е било следено и докладвано, а телефона за обикновените граждани е бил върховна мечта.

Е, съмнява ли се някой, че истинското "престъпление" на това момиче е, че не е громило достатъчно убедително и нагледно "господарите на света" и "слугите" им??? Щом и днес някои го правят денонощно и неуморно приравняват демокрацията с това???

Ами нали ги разгромиха, нали десетилетия след това довършваха недоубитите им сподвижници, нали след броени дни ще честват 70 години от разгрома им, от какъв зор и ние трябва да вадим нож на умрялото куче??? Освен - за да оправдаваме и възхваляваме убийците на това момиче и да се възхищаваме на делата им???

Не нам, не нам, "друзья"... Плачете за безправието на негрите, но не очаквайте да плачем и ние, защото не сме толкова слепи да не видим, че негър управлява омразната ви Америка.
цитирай
14. asthfghl - 11, 12.
22.04.2015 13:18
Ето, че пак говорим само за комунизма. По този въпрос спор няма. Но пак питам - защо, след като авторът твърди, че трябва да се говори и за двете, той говори само за едното?

Бойчев, не ме познаваш и нямаш представа дали и какво съм възпявал. Обобщенията ти звучат несвързано.
цитирай
15. vencivaleri1951 - Обама не е негър Вмире,
22.04.2015 14:09
vmir написа:
Поглед прям, открит, проникващ и сграбчващ душата със стаената тъга и безсилие пред клеветата... Снимката е правена в затвора, но красотата и невинността крещят по свой неописуем начин. Родена за любов и обожание, а изпратена на стрелбището. За "шпионаж" в полза на "господарите на света". Шпионаж, когато придвижването дори извън квартала е било следено и докладвано, а телефона за обикновените граждани е бил върховна мечта.

Е, съмнява ли се някой, че истинското "престъпление" на това момиче е, че не е громило достатъчно убедително и нагледно "господарите на света" и "слугите" им??? Щом и днес някои го правят денонощно и неуморно приравняват демокрацията с това???

Ами нали ги разгромиха, нали десетилетия след това довършваха недоубитите им сподвижници, нали след броени дни ще честват 70 години от разгрома им, от какъв зор и ние трябва да вадим нож на умрялото куче??? Освен - за да оправдаваме и възхваляваме убийците на това момиче и да се възхищаваме на делата им???

Не нам, не нам, "друзья"... Плачете за безправието на негрите, но не очаквайте да плачем и ние, защото не сме толкова слепи да не видим, че негър управлява омразната ви Америка.


защо все друзьята трябва да ти обясняват.:) Наистина е мулат, но е дете на американка и африканец. Названието негър влиза в публичното пространство от търговците на роби, по късно го възприемат и робовладелците и се отнася за отвлечените и поробени африканци. Съпругата на Обама може да се каже , че е негър защото както се знае дори баба и е била робиня. Обама е съвсем друга бира. Мама "левичарка" среща се с татко съветски възпитаник и се появил Обама. С две думи наше момче, със съветски ген:), но що прАи негърски работи не знам...дори и теб заблуди:) Иначе питай щерка си какво би ти се случило, ако в Щатите публично наречеш някого негър днес
цитирай
16. slavimirgenchev1953 - Венци, стига си писал глупости, излагаш се.
22.04.2015 14:10
Навсякъде цоцидеологията стига до едни и същи чудовищни резултати, независимо оо народите, континентите и земните кълбета. За да я оправдаеш (а явно и себе си), си готов от сто кладенеца вода да донесеш. Ама не виждаш, че са пресъхнали.
цитирай
17. vmir - 14. asthfghl,
22.04.2015 14:31
asthfghl написа:
Ето, че пак говорим само за комунизма. По този въпрос спор няма. Но пак питам - защо, след като авторът твърди, че трябва да се говори и за двете, той говори само за едното?

Бойчев, не ме познаваш и нямаш представа дали и какво съм възпявал. Обобщенията ти звучат несвързано.


А кое е второто – “фашизмът” или САЩ? Украинците, които бранят земята и етноса си в нея ли са олицетворението на фашизма, или САЩ, защото им симпатизират и помагат много по-малко, отколкото руснаците на сепаратистите в земите на Украйна? С това ли САЩ трябва да ни е трън в окото – че настояват за зачитане на териториалната цялост на държавите и спазването на законите, споразуменията и международното законодателство? Нима това е лошо за разпокъсвана и малка държава като нашата, или нашата сигурност трябва да бъде гарантира от благоволението на онези, за които законите не важат, защото имат ракети и евтино могат да наберат гладни безработни катили, които да ни налазят и “спасят” от “поробителите – американци” или от “дивите анадолци” (с които неистово търсят съюз)?
цитирай
18. apostapostoloff - Този път съм съгласен с бабушка Венка-
22.04.2015 14:52
Обама е не само малоумен метис, ами е и една социалистическа маймуна. Чрез тиха национализация на закъсалите американски банки, той до голяма степен успя да наложи социализма в САЩ.

Със социализма в Щатите моментално се настани и присъщата на социализма мизерия. Вече над 50 милиона американци получават купони за храна! А преди време Гуитет Полтроу нагледно показа как се "живее" с тези купони...
Оливър Стоун явно е ужасен от този развой на нещата и му посвети втория си филм "Уолстрийт". Гледайте го, много е поучителен.

Казано накратко, Обама национализира банките, а оттук започва всъщност социализмът. От банките той като метастаза се разпространява из цялата икономика.
цитирай
19. vmir - 15. vencivaleri1951 - Обама не е негър Вмире,
22.04.2015 14:56
Не бил негър, ами полунегър, само жена му била цяла негърка, пък Обама бил даже и наше съвеЦко момче...

Виж, състезанието на което моите момчета станаха сребърни медалисти е друго нещо, щото е творение на омразнио американски капитализъм, нали така, защитнико на бедните по ген и убеждение?

И точно заради опазването на момчетата от попълзновенията на капитализЪмо ти коментира успеха на децата така: "... аз ще бъда ироничен към консерватори които възпитават виртуални бъдещи управленци от къща с дувар против цигани в крайните квартали" и малко след това написа: "Гний на село с гащи втора употреба щом ти харесва".

Е, ако ти си добър човек и не смяташ, че увлечението на учениците ми по капитализЪмо трябва да се наказва като момичето от снимката горе, ще спре ли любимият ти марксизъм ненормалници като Кушел и ОК2332, които все за кланета и разстрели бълнуват, да поставят учениците ми на мястото на момичето горе, ако тук дойдат руските танкове и вземете властта както след 9.IX.1944? А ти как би могъл да удържиш тези катили, след като сам признаваш, че нито си знаел, нито ти е пукало какво се е вършело в името на комунизма, и въпреки това си бил лансиран за висши държавни длъжности от бивш министър-председател? Ми нали баба ти лично те уверила в гениалността на Маркс, когато видяла сградата на операта? Кой, ако не Маркс нарочи капиталистите и съмишлениците им за смъртни врагове на народа?
цитирай
20. ikra - Ужас!
22.04.2015 15:12
Добре би било да пишеш и за лагерите в България. За тях нито се говори, нито се пише. Все едно никога не ги е имало. Пишем и говорим за какво ли не, но не и за извършения геноцид над обикновените хора по нашите земи...
цитирай
21. josarian - ЕМИ НАЛИ ФАШИЗМА Е РАЗГРОМЕН ВЕЧЕ, ТА СЕГА Е РЕД ДА РАЗГРОМИМ ОКОНЧАТЕЛНО И КОМУНИЗЪМА
22.04.2015 15:21
asthfghl написа:
Съгласен, че всичко трябва да се знае - както за комунизма, така и за фашизма.

Интересно обаче, че в твоя блог громиш единствено първия, а за втория - нито думичка. Питам се защо ли?


ДРУГИ ВЪПРОСИ? ЧЕ СЪМ НАСТРОЕН ДА ОТГОВАРЯМ:)
цитирай
22. vencivaleri1951 - Ти си в състояние да вкараш думи в устата на човек каквито той дори не си е помислял
22.04.2015 15:24
vmir написа:
Не бил негър, ами полунегър, само жена му била цяла негърка, пък Обама бил даже и наше съвеЦко момче...

Виж, състезанието на което моите момчета станаха сребърни медалисти е друго нещо, щото е творение на омразнио американски капитализъм, нали така, защитнико на бедните по ген и убеждение?

И точно заради опазването на момчетата от попълзновенията на капитализЪмо ти коментира успеха на децата така: "... аз ще бъда ирониупотреба щом ти харесва".

Е, ако ти си добър човек и не смяташ, че увлечението на учениците ми по капитализЪмо трябва да се наказва като момичето от снимката горе, ще спре ли любимият ти марксизъм ненормалници като Кушел и ОК2332, които все за кланета и разстрели бълнуват, да поставят учениците ми на мястото на момичето горе, ако тук дойдат руските танкове и вземете властта както след 9.IX.1944? А ти как би могъл да удържиш тези катили, след като сам признаваш, че нито си знаел, нито ти е пукало какво се е вършело в името на комунизма, и въпреки това си бил лансиран за висши държавни длъжности от бивш министър-председател? Ми нали баба ти лично те уверила в гениалността на Маркс, когато видяла сградата на операта? Кой, ако не Маркс нарочи капиталистите и съмишлениците им за смъртни врагове на народа?


Какви висши длъжности бе човек. Аз в бюджетна администрация/министерство/ съм работил 5 години и това ми е било цялата кариера в бюджетно учереждение за повече от 35 години. Това бяха най загубените ми години от към доходи. При това съм бил на съвсем семпла позиция и висшите постове разглеждах с телескоп.

Сга за Обама. Не бъркай негроидната раса с негър. Негър е обидна дума в Щатите, а и днес в западна Европа нещо като нашето мангал и се отнася за потомците на робите. Никой не казва на Боб Марлин,Ван Дизел, Роналдо, Роналдиньо...негро например За левичарския произход на Обама разбрахме от опонентите му в изборните кампании за президент на САЩ. Там едва ли не го обвиниха, че Баща му е бил студент в СССР .
цитирай
23. vencivaleri1951 - Имаме различни усещания за кладенци
22.04.2015 15:51
slavimirgenchev1953 написа:
Навсякъде цоцидеологията стига до едни и същи чудовищни резултати, независимо оо народите, континентите и земните кълбета. За да я оправдаеш (а явно и себе си), си готов от сто кладенеца вода да донесеш. Ама не виждаш, че са пресъхнали.


Знам от не малкото години на тази земя, че "Къде е текло, пак ще тече"..."Не хвърлям камък в кладенец къде вода съм пил". Предпочитам да изчистя един кладенец/ в буквалния смисъл на думата не един път съм го правил/ отколкото на друг чучур да се подредя.

С Путин имам по сериозни противоречия от теб. Ти го разглеждаш като комунист какъвто той не е и какъвто аз съм. Путин има абсолютно същото отношение към едрия бизнес каквото има всеки един американски президент-със съответните протекции, фискална политика, лобиране за най-близките му...
Пълното несъгласие с него по гореописаното не ми пречи обаче да призная промяната която Русия извърши по време на неговото управление. Бих предпочел Зюганов да има моженето му , но уви. След това за думите си зад които заставам аз не печеля нищо и не търся отплата. Просто съм се постарал да нямам нужда от такава
И преди промените и след тях съм могъл да изкарвам хляба си по обявите за работа. И понеже ти говориш много пъти за конкуренция ти предлагам следното:

Двамата сме с висше образование, горе долу на една възраст и проче..

Отиваме в бюро по труда, фирма или структура които посредничат между наемник и работодател и да видим какво ще се получи. Предлагам при желание и кръжоцниците ти да се включат:) Ето ти имаш отличник създаващ предприятия... При съгласие мога да подсигуря "Икономист" например да учавства в експеримента. и да видим кой пръв ще си намери работа и с каква заплата. Ако решиш, решите да почваме. Ако ли пък не, не говори повече за конкуренция
цитирай
24. vmir - 22. vencivaleri1951,
22.04.2015 16:22
Добре де, не си работил повече от 5 години в министелство, защото си бил скромен или защото си имал по-добри възможности. А представяш ли си примерно твоя "братан" лъжеикономиста, който не е имал твоите привилегии и право на избор да се откаже от предлаганите ти перспективи и на какво би бил способен от подобни позиции с неговите представи, че заради личната облага всичко е позволено?

Да ти напомням ли, че заедно с Андрей той беше първият, който отправи публично призива за изтегляне на левовите депозити, с което започна ударът срещу КТБ десетина дни преди да арестуват други за същите агитации? Даже и убеждаваше с цифри колко е лесно да гътнат банката. Е, ти като доктор по икономика, как свързваш тази атака срещу най-голямата банка с множество предприятия, и братанът ти в качеството му на шеф на фондовата борса, която още не може да се съвземе от последствията около историите с КТБ?

Луд ли е корешът ти да реже клона на който седи, и защо му е по-изгодно да работи срещу интересите на работодателя си? Този ли ще защити учениците ми от ненормалници като Кушел, когато за децата не е трудно да направят сметка на паричните потоци и посоките им в единия и в другия случай и да направят обосновано предположение защо инициира щурм срещу банка?

Много интересно е и друго - защо на мен - "полезния идиот на господарите" и техен слуга ми са противни и дори крайно гнусни представите и действията на твоя братан, а ти - "защитника на бедните" ги гледаш с такова възхищение и не забелязваш нищо смущаващо в тях?
цитирай
25. vencivaleri1951 - Виж понеже в коментара си засягаш най-вече "ико" без негово позволение ще те светна за някои неща
22.04.2015 17:26
Той има сериозно образование, сериозна езикова култура и пипе под каскета. Понеже използвах за метафора Найда Манчева ще ти спомена , че "ико" има орден на труда което за ИТР персонал си беше доста трудно. КТБ не рухна заради Андрей и Икономист, а заради властимеющите които и набутаха сериозни държавни пари. Погледни какви депозити и оборотни средства /бюджетни/ влизат при твоя Винету в банката. Икономист е начело на брокерска структура и има право на всякакви позволени от закона внушения в зависимост от интереса си.
Можеш спокойно да ме впишеш и мен в тази група защото не един от клиентите на които водя счетоводствата имаха желание за по високи лихви, но со кротце со благо и малко шубе:) ги предпазих от "неам нерви". Нито един сериозен играч на промишления и финансовия капитал не изгоря. Изгоряха държавата и общините и някой и друг алчен политик или министър. Трябваше още една банка да изгори...и тя рано или късно ще го направи, но държавата незнайно защо държи и в момента милиард депозит там , а същевременно тегли милиарди като за последно. От притеснение да не ме обявиш "като рушител на банковата система" няма да спомена банката, но ще ти дам джокер-либето на премиера ни/казва , че е бивше/ е начело на банката.:)

За бюджетаджийството. За човек който иска да не ходи с празни джобове и не може да краде бюджетната служба е противопоказна. Кипи много безсмислен труд за дребни пари. Понеже Славето е писал нещо за Слав Караславов ще кажа нещо. Той бе в една ловна дружинка с татко. Та излязох и аз един уйкенд да се поразтъпча с тях. Вечерта на цвръц пръц се поразговорихме с него. Аз се жалвам от много работа, от пускови обекти и той човекът връзвайки се на думите ми ми предложи да потърси място при него. Беше тогава начело на някаква структура включваща фотата, кинематографията и разни други глупости.
Попита ме и какво получавам. Като му казах/а бха скрил часпрома по вили и частни жилища/ се усети и каза, че не може да ми даде неговата работа:)
цитирай
26. blackpredator - абе шльоко,
22.04.2015 18:05
земи първо напиши, ако въобще си българин, за череп №17 от общия гроб в Илиянци, разфасован 1925г. според инструкцията:

"Преди всичко трябва да се ликвидират най-способните и най-смелите носители на тези идеи — интелигенцията..."

цитирай
27. vencivaleri1951 - Привет блеки
22.04.2015 19:13
blackpredator написа:
земи първо напиши, ако въобще си българин, за череп №17 от общия гроб в Илиянци, разфасован 1925г. според инструкцията:

"Преди всичко трябва да се ликвидират най-способните и най-смелите носители на тези идеи — интелигенцията..."

Вуйчо и баща ми много се караха на политическа основа./вуйчо беше малко време лагерник/ Да си кажа правичката аз симпатизирах на вуйчо-най вече защото бе някак си шик да си против властта:) Един ден баща ми донесе от някъде следствени фотокопия с разпитите и признанията на генерал Вълков и генерал Колев. Вуйчо и аз не отворихме повече дума за Народния съд

цитирай
28. slavimirgenchev1953 - Добър ден, друзья.
22.04.2015 19:30
Ако изборите бяха днес, ПП ГЕРБ биха получили 25,1% от вота на българите, БСП – 12,2%, ДПС – 7,5%, РБ – 5,5%, ПФ – 5%, АТАКА – 3%, АБВ – 2,5%. Това сочат данните на електоралните нагласи от национално представително проучване на пълнолетните българи, проведено в цялата страна между 1 и 9 април, 2015 г от „Екзакта Рисърч Груп”.
Уверено вървите към десетте процента, след което изпадането ви изобщо от парламента е въпрос на няколко годинки още.
цитирай
29. josarian - С две думи - трябваше пълна лустрация още тогава, преди 25 години:)
22.04.2015 19:35
vmir написа:
Че ВВ1951 не е наред с главата, се вижда от километри. Няма как да схване, че със забавеното си умствено развитие в детските и тийнейджърските си години се е оказал любимият “материал” за прилагане на болшевишките “теории”, които преследваха генетиката като “буржоазна измислица”, избиваха генетици от световна величина като Николай Вавилов (наклеветен пред Сталин от “научния гений” Лисенко, който неуморно “превръше” ечемика в пшеница и различни земеделски култури в други със замразяване, защото генът бил лъжа и всичко зависело от условията – според Маркс.

По същата причина в годините след 1917 в Русия и после в СССР са правени неистови опити за създаване на нов език и говор за елиминиране на "буржоазният морал и предразсъдъци" и създаване на солидарно общество, “освободено” от буржоазния разгул в отношенията. Неграмотните и малоумните като ВВ1951 станали надеждата за “новия тип човек” защото неграмотността и интелектуалната ограниченост се възприемали като най-добрата гаранция, че или няма да знаят нищо извън опорните точки, или няма да са способни да разсъждават без тяхна помощ.

После се сетили, че неграмотните мужици са идеални за общественици и партийни ръководители, защото ограмотяването им щяло да бъде контролирано за недопускане на "лицемерния буржоазен морал" и измислили метод за целта: Мужикът, предвиден да ръководи някаква област или държава, се задължава да "фотографира" зрително и да възпроизведе съдържанието на дълъг текст. Как ли? Много интересно - като във "фотографирания" текст намери поне една – две познати думички и после почне да говори всичко онова, което вече са го научили за нях. Например "революция - светло бъдеще - реки от мед и мляко". По този метод Ленин е можел да "фотографира" една - две три или повече страници за секунди и след това да говори за съдържанието им с часове. Тази му способност е сочена като доказателство за “безспорната му гениалност” и непогрешимост.

Заради неграмотници или катили обучени по този “метод” са създавани не само безброй институти и заводи, но и държави – просто си имат “подготвения” човек, който и да е притискан, няма да се отклони от директивното “мислене”, просто защото друго не му е известно и следователно ще държи поверената му държава в кремълската орбита.

С подобни идеи са обучавани много от ръководните кадри у нас, а през 1990 година обучението преди първите свободни избори беше приет закон за признаване на обучението в партийни школи за управленски кадри за висше образование и днес в биографиите си са заменили имената на тези печално известни школи с Институти по икономика, “по работата с младежи”, “по работа с медии”, “човешки ресурси” и тази лъжа им е вменена с български закон и руска благословия, вероятно изтъргувана като условие за разхлабване на примката около България. И как да няма толкова "икономисти", "културолози" и всякакви мунчовци - "корифеи" и всезнайковци при това положение?

Преди малко прочетох, че същия e свързал думата "язовир" с "мезе" и е дал воля на фантазиите си в необходимата му посока. Накратко, не става дума само за любов към Маркс и комунизма, но и за отдавна договорени отношения и привилегии за продължаване действието на програми отпреди десетилетия.

цитирай
30. josarian - Отрепко комунистическа - мръсния канал на историята ви зове.
22.04.2015 19:38
blackpredator написа:
земи първо напиши, ако въобще си българин, за череп №17 от общия гроб в Илиянци, разфасован 1925г. според инструкцията:

"Преди всичко трябва да се ликвидират най-способните и най-смелите носители на тези идеи — интелигенцията..."



А най-известния ви интелигент е Джугашвили - даже сифилистичния дебил е след него. Равнявайте се по вожда и учителя си, не се мотайте покрай нормалните хора.
цитирай
31. josarian - vencivaleri1951, трябва да отбележим, че КТБ беше убита не само от Орешарски и комунистическата клика около него а най-вече от семейния ти приятел Свинян Пеевск
22.04.2015 19:41
[quote=vencivaleri1951]Той има сериозно образование, сериозна езикова култура и пипе под каскета. Понеже използвах за метафора Найда Манчева ще ти спомена , че "ико" има орден на труда което за ИТР персонал си беше доста трудно. КТБ не рухна заради Андрей и Икономист, а заради властимеющите които и набутаха сериозни държавни пари. Погледни какви депозити и оборотни средства /бюджетни/ влизат при твоя Винету в банката. Икономист е начело на брокерска структура и има право на всякакви позволени от закона внушения в зависимост от интереса си.
Можеш спокойно да ме впишеш и мен в тази група защото не един от клиентите на които водя счетоводствата имаха желание за по високи лихви, но со кротце со благо и малко шубе:) ги предпазих от "неам нерви". Нито един сериозен играч на промишления и финансовия капитал не изгоря. Изгоряха държавата и общините и някой и друг алчен политик или министър. Трябваше още една банка да изгори...и тя рано или късно ще го направи, но държавата незнайно защо държи и в момента милиард депозит там , а същевременно тегли милиарди като за последно. От притеснение да не ме обявиш "като рушител на банковата система" няма да спомена банката, но ще ти дам джокер-либето на премиера ни/казва , че е бивше/ е начело на банката.:)

За бюджетаджийството. За човек който иска да не ходи с празни джобове и не може да краде бюджетната служба е противопоказна. Кипи много безсмислен труд за дребни пари. Понеже Славето е писал нещо за Слав Караславов ще кажа нещо. Той бе в една ловна дружинка с татко. Та излязох и аз един уйкенд да се поразтъпча с тях. Вечерта на цвръц пръц се поразговорихме с него. Аз се жалвам от много работа, от пускови обекти и той човекът връзвайки се на думите ми ми предложи да потърси място при него. Беше тогава начело на някаква структура включваща фотата, кинематографията и разни други глупости.
Попита ме и какво получавам. Като му казах/а бха скрил часпрома по вили и частни жилища/ се усети и каза, че не може да ми даде неговата р
цитирай
32. josarian - Поздрави, Икра, писал съм и пак ще пиша. Бъди здрав!
22.04.2015 19:43
ikra написа:
Добре би било да пишеш и за лагерите в България. За тях нито се говори, нито се пише. Все едно никога не ги е имало. Пишем и говорим за какво ли не, но не и за извършения геноцид над обикновените хора по нашите земи...

цитирай
33. josarian - Те и в практиката на Сталин са търсили и намерили най-човешките и миролюбиви идеи:)
22.04.2015 19:56
slavimirgenchev1953 написа:
че търсели в идеологията на Маркс научни основания за прилагане на изтезания спрямо "врагове" (свои и чужди), и ги намирали, естествено.

цитирай
34. planinitenabulgaria - Критика към автора на постинга:
22.04.2015 20:50
Когато постингът е сериозен не бива да се допускат в него коментарии на примати и хибридни войници. Та за хибридните войници:
Русия отваря вратите на университетите си за безплатно обучение на наши студенти. Не знам до колко ще научат те в Русия за новите технологи, информатиката, мениджмънта и другите необходими за времето ни познания, но със сигурност ще се завърнат в страната си като хибридни войници на Путин. Те и сега са на първа страница на социалните мрежи, но интелектът им е както на бозайниците /съществата, предшествали преди 3000 години маймуните на земята/, поради което Путин ще ги разкара по същия начин, както разкара Първанов и БСП от властта заради провала с Белене и Южен поток, а след завръщането на хибридно разрабатотените ще разкара и втория си обръч, ДПС, дето уж работело за Турция.
Как при полкоз много коментиращи ни един не обели и дума за това? Вместо това - глупотевини на Фекал Фтори, нищо чудно и Седдам Седдми да тресне "коментар".
В блога трябва да се допускат само творци или умни хора, които имат да кажат нещо, от което другите да се поучат.
цитирай
35. sestra - Продължават
22.04.2015 20:52
да убиват, да тормозят, да тровят и "разчистват" около себе си. Правилно се говори във филма "Истинската съветска история" за това, че самият марксизъм е идеология на човекомразци, прегръщана от психопати хора пълни с комплекси.
цитирай
36. injir - Както не си мълча, ако живеех в не...
22.04.2015 21:07
Както не си мълча, ако живеех в нейните времена, сигурно и мен щяха да разстрелят. А днес, вие ако имате власт, сигурно ще ми видите сметката.
цитирай
37. favn56 - Някой от Кушелиата разчете ли този поглед
22.04.2015 21:14
страх, удавен в сълзите, съзнаването, че се прощава с живота....
цитирай
38. asthfghl - 17.
22.04.2015 21:26
Прекрати увъртането и отговори директно на съвсем простичкия и директен въпрос, който вече няколко пъти зададох.
цитирай
39. podvodni - Браво, от този постинг, Джосари...
22.04.2015 21:26
Браво, от този постинг, Джосарианчо, ще изкара доста центовчета.

" За момичето почти нищо не е известно ..." !!!
Обаче, за Джсарианчо и ВМИРчо всичко е ясно - тя е невинна!
Хем нищо не се знае, но се знае, че е невинна.
Ю бря, все едно са били първи нейни роднини - братя демек.
Ма щом са казали че е невинна, то значи трябва да е така. Инак ако се усъмнят само за момент, че може и да е виновна, то отидоде договора за конвейрното постване и секване на жизнено необходимите кинти - близо 30 сребърника.

Прочетох умотворението на икиномико-политико-моралният гений ВМИР, че Икономиста и Андрей предизвикали краха на КТБ.
Силно се надявам да е така, защото ясно паказва пълната несъстоятелност и кухота на съвременният икономически модел дето може да бъде катурнат от няколко постинга в световно неизвестната социална мрежа наречена БЛОГ.БГ.
А и да не съм прав, то самото катурванена банката (икономическият модел) показва, че всичко е сламена колиба при положение, че структурна институция може да бъде срината заради нечии настроения нямащи нищо общо с икономически дадености.
цитирай
40. asthfghl - 21.
22.04.2015 21:27
Еми нъл и комунизЪма е разгромен вече? ;-)
цитирай
41. josarian - Е требва и вас да ви разгромиме - да седите насрани в ъгъла и да се обаждате само с разрешение, тъпанар червен!!
22.04.2015 21:36
asthfghl написа:
Еми нъл и комунизЪма е разгромен вече? ;-)

цитирай
42. josarian - Неграмотнико, незнаеш как да си пренесеш постинга с цитат:))
22.04.2015 21:42
podvodni написа:
Браво, от този постинг, Джосарианчо, ще изкара доста центовчета.

" За момичето почти нищо не е известно ..." !!!
Обаче, за Джсарианчо и ВМИРчо всичко е ясно - тя е невинна!
Хем нищо не се знае, но се знае, че е невинна.
Ю бря, все едно са били първи нейни роднини - братя демек.
Ма щом са казали че е невинна, то значи трябва да е така. Инак ако се усъмнят само за момент, че може и да е виновна, то отидоде договора за конвейрното постване и секване на жизнено необходимите кинти - близо 30 сребърника.

Прочетох умотворението на икиномико-политико-моралният гений ВМИР, че Икономиста и Андрей предизвикали краха на КТБ.
Силно се надявам да е така, защото ясно паказва пълната несъстоятелност и кухота на съвременният икономически модел дето може да бъде катурнат от няколко постинга в световно неизвестната социална мрежа наречена БЛОГ.БГ.
А и да не съм прав, то самото катурванена банката (икономическият модел) показва, че всичко е сламена колиба при положение, че структурна институция може да бъде срината заради нечии настроения нямащи нищо общо с икономически дадености.


Баанката я катурна на ВВ1951 семейния приятел Свинян Пеевски и мамаммамама му Ирена Кръстева, както на всички е абсолютно известно. И цялата Дс пасмина, седящ зад кадър изодзадзе тех. Аре чупка да четеш на смешника колевм38 платените постове. Аз съм си богат, пари не ми требват - вие сте бедни - хем духом, хем паром - лукова левица, така да се каже:)
цитирай
43. soeasy - Такива корифеи на блоговия ум, авторъЪ и таварищи
22.04.2015 22:07
трябва да са на първа най-отгоре!
Сега ги препоръчвам на общественоста.
цитирай
44. podvodni - Хе-хе-хе, богат бил! Богат но си ...
22.04.2015 22:28
Хе-хе-хе, богат бил!
Богат но си носиш ката ден менталните цървули!
Глей ся, що не се разберете с ВМИРча , поне еднаква теза да защитавате.
Ти казваш, банката я катурна Пеевски, пък ВМИР - Икономиста и Андрей.
И двамата да сте прави по отделно, то е ярко потвърждение на всеизвестният факт, че съвременната икономико-политическа действителност е просто една опаковка изпразнена от съдържание с бая реклама.

И малко допълнение за банката.
Ти представяш ли си, един лоясъл вчерашен пикльо да бетне цяла банка и да направи за смях една държава и цяла централна банка която услужливо проспа казуса. Обаче това не им попречи да се притекат на помощ на една друга банка, че даже да ангажират и Брюксел с директна финансова инжекция.
Зная че и ти го знаеш, но разликата между теб и мен е, че аз мога да си го позволя да го ксажа и напиша, а ти не!
И знаеш ли защо?
Защото АЗ не съм зависим и имам смелост, а ТИ СИ РОБ!
Капиш?
цитирай
45. vmir - Чудех се кой ли ще бъде най-големия тътразулник,
22.04.2015 22:33
който за да оправдае службата и делата си, ще предположи, че момичето е било разстреляно основателно. Нали от Сириус му казват всичко.

Но не казва какво точно са му съобщили, може би – че за момичето не са се отнасяли зверските ограничения за останалите и се е разтушавало от скуката и охолния живот с обиколки и посещения на секретни обекти и е изкупувало документацията им, а после се е възползвало от либералния визов режим и е отишло уж на околосветски круиз, пък вместо рокли и скъпоценности, натъпкало куфарите си със секретната документация, в резултат от което гадните империалисти разбрали датите на предстоящата жътва, а рептилите включили ХАРП-а, шебецгоите пуснали кемтрейлса баш преди прибирането на зърното и така взели залъка от устата на трудещите се.

Този път Подводния успя да счупи тъпомера въпреки, че цял Сириус е зад гърба му. Интересно само как са пропуснали възможността да го зарадват, че точно Лъжеикономиста и Андрей са гътнали банката.
цитирай
46. dekost - Оше много дълго ще усещаме недос...
22.04.2015 22:38
Оше много дълго ще усещаме недостатъците на комунизма. Той изобщо не си е отишъл. Лагерите ги няма, но във всяка друга сфера личи. Pаздутата бюрокрация, шуробаджанащината, много още. Tова неминуемо спъва развитието на обществото.
цитирай
47. getmans1 - Венци вземи тази „практика“ и бой, бой, бой по „социдеологията“ ИЛИ направи обратното, но крайно време е да се разбере , КОЙ е виновния !!!
22.04.2015 22:59
vencivaleri1951 написа:
Социалистическата идеология е едно, а практиката и наложена след 17та съвсем друго. Ако за Вас конвейрно постингопишештите познанието за репресиите от онези времена са от книгите, то моите деца, а и техните са си играли и играят около паметната плоча на прадядо си в с Богдан-Лало Керезов. Разстрелян в Киев през 37ма като социалдемократ. Самият аз имам и сръбска кръв и който малко от малко познава историята трудно би ви вменил почит към грузинеца.
Във всеки случай няма роднина който да е носил портрета на Сталин по улиците, а ако "обръщането на резбата" е наследствено за Вашего брата не е сигурно това с портрета:)
Да Архипелаг Гулаг е факт. Солженицин е факт. Факт е обаче че той се върна омерзен от Запада в отечеството си и не е лошо да прочетете какво написа и за " поръчителите на постингите "Ви.
Архипелаг Гулаг в Русия е вече артефакт. Там няма и смъртно наказание.
На други места има обаче "Гуантанамо" с дъщерните си филиали , излезнаха на светло мъченията и изтезанията на неосъдени хора, фалшивите давения и разстрели, затварянето без срок по целесъобразност. За това Вие соросоидодраскачите няма да напишете защото не пишете против силните на деня, а и ще секнат сребърниците!
Баси героите...по сума ти постинги на ден в услуга на "господарите на света"

цитирай
48. asthfghl - 41.
22.04.2015 23:03
Повтарям - не ме познаваш, така че не си прави труда с предположения, доста смехотворни ти се получават.

Нещо много бързо ти се изчерпаха аргументите, та мина на лични обиди?
цитирай
49. podvodni - 45. vmir
22.04.2015 23:05
Опа чоджум, теб нещо взе да те пере яко сачмата!
Ясно се изказах, че не аз а ти и великото Джосариан се опитвате да сугестирате неща за които "Нищо не се знае".
Дали е била виновна дали - не. Дали е била арестувана дали - не. И ако е била арестувана то какво е било обвинението, нито ти нито всеки един соросоиден кретен не би могъл да знае.
Защото " За нея нищо не се знае".
Чаткаш ли?

И не само от Сириус ми казвата някои работи, но и от много други места.
Та затова знам, пък ти все още си живееш с илюзията, че в света комунист и демократ са противоборстващи лагери и върли противници.
цитирай
50. tutankhamon661 - vmir
22.04.2015 23:26

Не знаеш ли, че Подводни е абсолютно луд? От показаното знаем, че е злонамерен лъжец, и не бих се учудил, ако е и крадец. Но комунягите имат свои разбирания за кражба. Това според тях е когато някой не им дава собствените си пари. А когато те крадат чуждите пари, то не е кражба, а социална политика.

В постинга пише достатъчно за жената. От пръв поглед личи, че са я обявили за шпионин по същия абсурден начин, по който червените лумпени определят като фашист всеки, който не иска да духа /като тях/ на Путин. Фактът, че няма повече информация за жената, доказва нейната невинност – ако беше виновна, щеше да има документация. Щом няма, значи работата смърдииииииии ......

Но както знаем, червените лумпени не се интересуват от фактите, а от замазването. Затова бъди снизходителен към Подводни! Hека покажем малко съжаление към ....... звездните му контакти.

На всички педерустери, които смятат, че репресираните са престъпници, пожелавам банка или друг да им вземе апартамента и да ги изпратят в затвора. А най-добре, ако ги разстрелят, понеже някой гледал накриво заради недоизпитото сутрешно кафе /справка - Народният съд е действал точно по този начин/. Едва тогава ще разберат защо е перверзно да се присмиват на репресираните.


цитирай
51. slavimirgenchev1953 - В крайна сметка
22.04.2015 23:46
в САЩ пак бият негъри. Така требе - иначе Раша нема да има с кво да се оправдава. Само кухеловенциато не е достатъчен. )))
цитирай
52. podvodni - 50. tutankhamon661
22.04.2015 23:51
Ю бря Тути, ма незнаех че си вещ посветен в тайните на езотериката!
Как само разгада действителността на тази жена. От пръв поглед, начи!
Баба Ванга гадаеше по бучка шекер, а ти, по столетни фотографии!

Хвала и поклон пред твоите феноменални способности!
цитирай
53. tutankhamon661 - 52. podvodni
22.04.2015 23:59
podvodni написа:
Ю бря Тути, ма незнаех че си вещ посветен в тайните на езотериката!
Как само разгада действителността на тази жена. От пръв поглед, начи!
Баба Ванга гадаеше по бучка шекер, а ти, по столетни фотографии!

Хвала и поклон пред твоите феноменални способности!



Ти май искаш да ми духаш, а?

цитирай
54. slavimirgenchev1953 - Червеният лайнариат -
23.04.2015 00:02
падате под 10 на сто. Хи-хи-хи. 20 хиляди като вас не могат и един афоризъм да измислят. Само простотии като селски ерген с червен карамфил зад ухото.
цитирай
55. vencivaleri1951 - USAрияне, лустрация, лустрация
23.04.2015 00:16
ама кой ще прави агора от кръчмето ти като ни лустрираш:)))

Славито "поздравява" друзьята , че други друзья дръпнали с дължина напред.
То е така защото нас не ни интересуват процентите на Миков, а на Путин:)
И накрая, няма ли за Вас шампионска лига, питие за старите, жена за младите? :))))
цитирай
56. podvodni - Ю бря Тути, ма незнаех че си вещ по...
23.04.2015 00:20
tutankhamon661 написа:
podvodni написа:
Ю бря Тути, ма незнаех че си вещ посветен в тайните на езотериката!
Как само разгада действителността на тази жена. От пръв поглед, начи!
Баба Ванга гадаеше по бучка шекер, а ти, по столетни фотографии!

Хвала и поклон пред твоите феноменални способности!



Ти май искаш да ми духаш, а?




Сори, не си падам по лесни жени! Особенно когато се продават за кинти, не сома тялом но и духом!
Нито обичам курвите нито пък курвенските номера!
цитирай
57. getmans1 - Венци, щом стигна до агората на Йосаряновото кръчме хем мача не гледа и хем ракийка не пийна ...а оди при каката доде не е заспала дълбоко чи мое да я ...
23.04.2015 00:42
vencivaleri1951 написа:
ама кой ще прави агора от кръчмето ти като ни лустрираш:)))

Славито "поздравява" друзьята , че други друзья дръпнали с дължина напред.
То е така защото нас не ни интересуват процентите на Миков, а на Путин:)
И накрая, няма ли за Вас шампионска лига, питие за старите, жена за младите? :))))


... разсърдиш и утре, денят ще ти е черен! :)))
цитирай
58. shtaparov - Фашизмът е форма на комунизъм и к...
23.04.2015 03:39
Фашизмът е форма на комунизъм и комунизмът е форма на фашизъм,така че "антифашистките" съюзи у нас трябва да се борят най-вече срещу комунизма-социализма и срещу туркоманите от Депе-Се,защото друг вид фашизъм освен червения и туркоислямския никога в България не е имало!
цитирай
59. tutankhamon661 - podvodni
23.04.2015 06:46

Значи мразиш себе си, защото по-голяма курва от теб не мога да си представя. Всички виждат желанието, с което духаш на Путин.

Остава ти само да лъскаш чекии, гледайки "Планета", и после да плюеш певиците, защото ръкоблудството те подтиска.

цитирай
60. josarian - Абсолютно точно определение, поздрави!
23.04.2015 06:59
sestra написа:
да убиват, да тормозят, да тровят и "разчистват" около себе си. Правилно се говори във филма "Истинската съветска история" за това, че самият марксизъм е идеология на човекомразци, прегръщана от психопати хора пълни с комплекси.

цитирай
61. josarian - Я джа оттук бе, отрепко комунистическа - аре марш да биеш тиква в мавзолея на сифилистичния дебил.
23.04.2015 07:03
podvodni написа:
Опа чоджум, теб нещо взе да те пере яко сачмата!
Ясно се изказах, че не аз а ти и великото Джосариан се опитвате да сугестирате неща за които "Нищо не се знае".
Дали е била виновна дали - не. Дали е била арестувана дали - не. И ако е била арестувана то какво е било обвинението, нито ти нито всеки един соросоиден кретен не би могъл да знае.
Защото " За нея нищо не се знае".
Чаткаш ли?

И не само от Сириус ми казвата някои работи, но и от много други места.
Та затова знам, пък ти все още си живееш с илюзията, че в света комунист и демократ са противоборстващи лагери и върли противници.

цитирай
62. tutankhamon661 - 58. shtaparov
23.04.2015 07:04
shtaparov написа:
Фашизмът е форма на комунизъм и комунизмът е форма на фашизъм,така че "антифашистките" съюзи у нас трябва да се борят най-вече срещу комунизма-социализма и срещу туркоманите от Депе-Се,защото друг вид фашизъм освен червения и туркоислямския никога в България не е имало!



Комунистите обичат да си измислят небивалици и само една от тях е, че комунизъм и фашизъм били противоположности. А те са едно и също, но червените отрепки никога не са се интересували от истината.

Подводни е типичен пример. Смел в Hета, но съм убеден, че в реалността е путка и става “тежък” само на тумба – отличителна черта на комунистите и циганите /още една група хора, с която червените си приличат по много неща/. Подводни се прави нa невярващ за комунистическите репресии над хиляди хора, въпреки че за повечето случаи има дори очевидци. В същото време е поклонник на всякакви теории за световна еврейска конспирация, които почти винаги са поддържани от психично болни хора – доста от тях са лежали по психиатрии заради сериозни заболявания. Значи доказаното и всеизвестното няма стойност, но “Една жена каза” е направо научен труд.

Като прибавим склонността и желанието им да крадат чуждото, признавано от тях, но маскирано като “социална политика”, мисля че подводните и друга престъпна паплач заслужават разстрел от Hароден съд. Няма да разберат лудостта си, но поне ще бъдат таксувани правилно – като престъпници.

цитирай
63. josarian - За проценитте на Путин говориш, м? Той и другаря ти сатрап Джугашвили изби 20-30 000 000 и имаше 99.99% одобрение.
23.04.2015 07:13
vencivaleri1951 написа:
ама кой ще прави агора от кръчмето ти като ни лустрираш:)))

Славито "поздравява" друзьята , че други друзья дръпнали с дължина напред.
То е така защото нас не ни интересуват процентите на Миков, а на Путин:)
И накрая, няма ли за Вас шампионска лига, питие за старите, жена за младите? :))))


Дори в момента има 45% одобрение в днешна, путлеристка Русия.
цитирай
64. josarian - Падат под 10% на 100 от 50% които биха гласували - а след 3 години ще са доста оредели:)
23.04.2015 07:15
slavimirgenchev1953 написа:
падате под 10 на сто. Хи-хи-хи. 20 хиляди като вас не могат и един афоризъм да измислят. Само простотии като селски ерген с червен карамфил зад ухото.

цитирай
65. vmir - 25. vencivaleri1951 - Виж понеже в коментара си засягаш най-вече "ико"
23.04.2015 11:15
vencivaleri1951 написа:
Той има сериозно образование, сериозна езикова култура и пипе под каскета.


Венци, направих справка и доуточнявам за Лъжеикономиста:

Неграмотният Андрей на 20 юни 2015 първи призовава с постинг, цитирам дословно:
“НАПЪНИТЕ И МЕРАЦИТЕ НА АМЕРИКАНСКИТЕ И ЕВРОПЕЙСКИ ФИНАНСИСТИ

да девалвират българският лев започнаха да се привеждат в действие,благодарение на техният шпионин и българомразец Мутрата Борисов!Още докато беше на власт,Мутрата Борисов се чудеше по какъв начин да се докопа до спестяванията на българските граждани, но ето че получил инструкции от покровителите си в САЩ...

Какво ще правите със спестяванията си,драги мои сънародници е ваш проблем.Аз моите отдавна ги изтеглих в чужди валути!В бъдеще мислете добре,дали отново ще гласувате за психопата Мутрата Борисов!!!”

Великият “Thеeconomist” часове след него повтаря абсолютно същата опорна точка, цитирам и него дословно:

“Добре дошли на борда на потъващият ноев ковчег!

Този път плъховете няма да напуснат продънената гемия, защото няма къде да отидат.
….
Няма да ви спаси "Фонда за гарантиране на влоговете".
Те гарантират влогове до 100 хил. €, но.....в български левчета, ха, ха , ха!

За това, безплатен съвет от препатилият Theeconomist - бегание му е майкята в шарени валути: паундуси, швейцарци и секове....

Иначе, както е казано в Holy Bible:
"....Бендет плач и скържет зобом...." " (Край на цитата)


За икономия няма да цитирам следващите им постинги, защото са агитации и “доказателства” по същата опорна точка, освен това и от тук се вижда, че тя е насочена не към КТБ, а към лева. Абсолютно същата опорна точка разпространяваха и всички арестувани 10 дни по-късно.

Както виждаш, това няма нищо общо с борсовите спекулации, а си е координирана атака срещу валутния борд и спестяванията в левове. Обратното – фондовата борса на която Лъжеикономиста е шефче рухна и още няма изгледи да се възстанови. Как ти се струва да работиш срещу местоработата си?

За езиковата му “култура” - 200-300 думи и 30 израза не са критерий за владеене на чужд език. Ако беше така, сексуалните труженички щяха да бъдат полиглотки, а като заменят “свирка” с “фелацио” и “кинилингус”, щяха да бъдат най-културните измежду жените.

За образованието и под шапката – това, че работи като инвестиционен посредник, а държи парите си в мазата говори най-красноречиво и за двете.

цитирай
66. josarian - Абсолютно споделям, Абойчев, поздрави:)
23.04.2015 13:41
aboychev написа:
ФАШИЗМА ГО ГРОМИХТЕ ДОСТАТЪЧНО ПОДРОБНО
ЦЕЛИ 70 ГОДИНИ ДОКАТО ВЪЗПЯВАХТЕ КОМУНИЗМА
И СЕГА ИДИОТИТЕ КАТО VV 0,01951 ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ПЕЯТ ДИТИРАМБИ
ПО ТЕОРИЯТА КОЯТО БИЛА НЕПРАВИЛНО ОПОРОЧЕНА ОТ ПРАКТИКАТА
КАКВА ПО ГОЛЯМА НИЗОСТ ОТ ТОВА ДА НАРЕЧЕШ РУСКИЯ ГУЛАГ АРТЕФАКТ
КАКВО ПО ГОЛЯМО ДОКАЗАТЕЛСТВО
ЗА ИНТЕЛИГИЗИРАН КОМУНИСТИЧЕСКИ ИДИОТ
ИМАЩ НАГЛОСТТА ДОРИ ДА ПОЛИМИЗИРА
ЩОМ ГУЛАГ ПО НЕГОВИТЕ СТАНДАРТИ
ВЕЧЕ Е РУСКИ АРТЕФАКТ
ТО ВЕЧЕ И ЗАПОВЯДАНИТЕ ОТ ПУТИН
МАСОВОТО УБИЙСТВО В МОСКОВСКИЯ ТЕАТЪР Е ВЕЧЕ РУСКИ АРТЕФАКТ
МАСОВОТО УБИЙСТВОТО НА 900 ДЕЦА В БЕСЛАН Е ВЕЧЕ РУСКИ АРТЕФАКТ
МАСОВИТЕ УБИЙСТВА В ИЗТОЧНА УКРАЙНА СА ВЕЧЕ РУСКИ АРТЕФАКТ
ИДИОТА Е ИНТЕЛИГИЗИРАН ЗА НЕГО ОТ РУСИЯ СТРУИ АРТ ОТ ФАКТИТЕ НА МАРОДЕРСТВО НАД СОБСТВЕНИЯ НАРОД
ИДИОТЪТ СИ Е ИДИОТ



цитирай
67. darktales - Някой да ви кара да я оплаквате? Н...
27.04.2015 22:46
Някой да ви кара да я оплаквате? Някой да иска да я погребвате? Ми тя е рускиня бе, унтерменш някакъв. Ако беше оцеляла, най-много да хванеше винтовката в окопите пред Москва. Такива са те, руснаците.
Що не ревете за голодоморите в Индия? За милионите по милиони, търкалящи се от гладна смърт и холера в перлата на Британската империя? Те със сигурност са повече от умрелите руснаци. Ама за тях не ревете. Вие Британската империя я обичате. Руската империя ни е свалила феса, а Британската е искала да ни го нахлупи по-дълбоко. Армията на Сюлейман паша е докарана с британски кораби и пътят й по влака до Тракия е платен с британски пари. Билетчето на всеки аскерлия, който е клал, насилвал и горил Тракия, е платено с лири стерлинги. Деца, старци, жени. Ама това не е интересно. Интересно е колко е лоша Русия.
цитирай
68. josarian - darktales, ты в рот береш? Или только в жопу?
02.05.2015 06:37
darktales написа:
Някой да ви кара да я оплаквате? Някой да иска да я погребвате? Ми тя е рускиня бе, унтерменш някакъв. Ако беше оцеляла, най-много да хванеше винтовката в окопите пред Москва. Такива са те, руснаците.
Що не ревете за голодоморите в Индия? За милионите по милиони, търкалящи се от гладна смърт и холера в перлата на Британската империя? Те със сигурност са повече от умрелите руснаци. Ама за тях не ревете. Вие Британската империя я обичате. Руската империя ни е свалила феса, а Британската е искала да ни го нахлупи по-дълбоко. Армията на Сюлейман паша е докарана с британски кораби и пътят й по влака до Тракия е платен с британски пари. Билетчето на всеки аскерлия, който е клал, насилвал и горил Тракия, е платено с лири стерлинги. Деца, старци, жени. Ама това не е интересно. Интересно е колко е лоша Русия.


Тия опорни точки си ги наври в гъза, отрепко комунистическа. Не Путлеистка Русия е освобидла България от Турция, мършо. Историята трябва да се знае с всичкити е и подробности, не ми слагай само на едната везна - сложи и на другата, боклук червен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: josarian
Категория: Политика
Прочетен: 3637846
Постинги: 1550
Коментари: 4966
Гласове: 4819
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930