Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2015 18:07 - ДА ПОГЛЕДНЕМ ЗАД КАДРИТЕ ОТ ПАРАДА НА ВЕЛИКИЙ ПУ
Автор: josarian Категория: Политика   
Прочетен: 2511 Коментари: 8 Гласове:
4

Последна промяна: 11.05.2015 19:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Я да видим как путинската власт в Русия организира марша на "Безсмъртният полк"  за да направи пиар на Великий Пу. Наред с московчани, чиито предци ноистина са се сражавали и оставили костите си по бойните полета, путинската ватна номенклатура измислила как да увеличи броя на маршируващите - като наеме доброволци да носят плакати със снимки, които след парада просто изхвърлят на локлука:

Хайде товарищи, не се стеснявайте, избирайте си плакатче на воля:
image 
О чем тут спорить, просто стоит признать, что десятки тысяч людей из числа шедших в процессии «Бессмертного полка» стали жертвами мошенничества. Если бы знали, кто возглавит шествие и как это используют для его пиара, многие москвичи не пришли бы, я разговаривал с некоторыми, они именно так говорят. И тогда явное большинство составили бы бюджетники, школьники и студенты. Которые сразу и побросали чужие фотографии. А вышло как вышло. Одни шли искренне, других заставили для массовки. Вот и все.

НЕМНОЖКО СДЕЛАЕМ ПИАРЧИК:
image

Хайде сега, да изхвърлим ненужните плакатчета - задължителното пиарско минаване след Великий Пу по Червения площад мина:
image

image
И товарищ ночной помиярчик с портрета товарища кроволока Берия:
image
БЛАГОДАРИМ ПРЕЗИДЕНТА ЗИМБАБВЕ МУГАБЕ О ПОМОЩИ В ВЕЛИКОЙ ОТЧЕСТВЕНОЙ ВОЙНЕ
image
А ЭТО БОЛГАРСКИЕ БЕЗРОДНИКИ-ПУТИНИСТЫ: 9 май в София (България) пред паметника на Червената армия (вляво) и пред паметна плоча на българските войници, загинали във Втората световна война (вдясно).image

ВОТ ТАКИЕ ДЕЛА, ВОТ, У ПУТИНСКИЕ ВАТНЫЕ НАХУЙНИКИ И У ИХ БОЛГАРСКИХ КРАСНЫХ ПИЗДЮХ  :)



Гласувай:
5



1. apostapostoloff - Истинският, човешкият, нормалният парад беше тук:
11.05.2015 18:36
http://apostapostoloff.blog.bg/politika/2015/05/11/edin-drug-parad.1360534
цитирай
2. vencivaleri1951 - Дебил си Юсариане!!!
12.05.2015 09:48
А толкова трудно ли е да помислиш, че не малка част от тези останли по бойните полета
не са оставили наследници след себе си. Това беше практика преди години която в Безвремието на Елцин бе преустановена. Аз също съм взимал портрет и съм минавал с него като студент в деня на Съветската армия покрай и на "Марсовое поле"
Ба си троловете ..." И знайте само за парата...изяда си и месата"
цитирай
3. josarian - Дебил си ти, Венци, ти и твоя Царюк Поскудный - и ти ли хвърляше на боклука портретите след това, като на Ленин и Бай Тошо след манифестация?
12.05.2015 09:55
vencivaleri1951 написа:
А толкова трудно ли е да помислиш, че не малка част от тези останли по бойните полета
не са оставили наследници след себе си. Това беше практика преди години която в Безвремието на Елцин бе преустановена. Аз също съм взимал портрет и съм минавал с него като студент в деня на Съветската армия покрай и на "Марсовое поле"
Ба си троловете ..." И знайте само за парата...изяда си и месата"


И не го правя за пари а по убеждение - аз съм идеалист, а вие - гнусни червени фашисти:)
цитирай
4. vencivaleri1951 - И на мен на прима виста ми
12.05.2015 11:50
josarian написа:
vencivaleri1951 написа:
А толкова трудно ли е да помислиш, че не малка част от тези останли по бойните полета
не са оставили наследници след себе си. Това беше практика преди години която в Безвремието на Елцин бе преустановена. Аз също съм взимал портрет и съм минавал с него като студент в деня на Съветската армия покрай и на "Марсовое поле"
Ба си троловете ..." И знайте само за парата...изяда си и месата"


И не го правя за пари а по убеждение - аз съм идеалист, а вие - гнусни червени фашисти:)


изглеждаше някак си недобре да оставяме портрети и плакати на определени места където после се вземаха от сметосъбирачите, но много по лесно и евтино е да се отпечатат наново отколкото да се съхраняват за следващи манифестации.
Какво да кажем за сега във времето на принтери и ксерокси. Ето аз съм по скоро вярващ човек и винаги ми е било съвестно като изхвърлям вестик, календар с икона или кръст, но всички неща трябва да се гледат и от към времето в което се вършат. Ето за подобно "светотатство" в просветена Европа са горяли на клада, а в безпросветна русия са резали носове и уши:)
Ако ти наистина не вземаш пари за труда си/отделяш часове ежедневно/ си "луд за връзвавне" човече. Впрочем във връзка с твоя "иедеализъм" относно Т14 видя ли какво пишат "Стратфорт" и австрийското "Ди пресе"- Танк без конкуренция, танк на бъдещето...Вероятно и други са писали, но аз само това мярнах в обмена
цитирай
5. josarian - Венц
12.05.2015 12:39
vencivaleri1951 написа:
josarian написа:
vencivaleri1951 написа:
А толкова трудно ли е да помислиш, че не малка част от тези останли по бойните полета
не са оставили наследници след себе си. Това беше практика преди години която в Безвремието на Елцин бе преустановена. Аз също съм взимал портрет и съм минавал с него като студент в деня на Съветската армия покрай и на "Марсовое поле"
Ба си троловете ..." И знайте само за парата...изяда си и месата"


И не го правя за пари а по убеждение - аз съм идеалист, а вие - гнусни червени фашисти:)


изглеждаше някак си недобре да оставяме портрети и плакати на определени места където после се вземаха от сметосъбирачите, но много по лесно и евтино е да се отпечатат наново отколкото да се съхраняват за следващи манифестации.
Какво да кажем за сега във времето на принтери и ксерокси. Ето аз съм по скоро вярващ човек и винаги ми е било съвестно като изхвърлям вестик, календар с икона или кръст, но всички неща трябва да се гледат и от към времето в което се вършат. Ето за подобно "светотатство" в просветена Европа са горяли на клада, а в безпросветна русия са резали носове и уши:)
Ако ти наистина не вземаш пари за труда си/отделяш часове ежедневно/ си "луд за връзвавне" човече. Впрочем във връзка с твоя "иедеализъм" относно Т14 видя ли какво пишат "Стратфорт" и австрийското "Ди пресе"- Танк без конкуренция, танк на бъдещето...Вероятно и други са писали, но аз само това мярнах в обмена

цитирай
6. josarian - vencivaleri1951, пише се Йосарян, не Юсарян - звучи ми като Юрдан, вместо Йордан
12.05.2015 12:41
vencivaleri1951 написа:
josarian написа:
vencivaleri1951 написа:
А толкова трудно ли е да помислиш, че не малка част от тези останли по бойните полета
не са оставили наследници след себе си. Това беше практика преди години която в Безвремието на Елцин бе преустановена. Аз също съм взимал портрет и съм минавал с него като студент в деня на Съветската армия покрай и на "Марсовое поле"
Ба си троловете ..." И знайте само за парата...изяда си и месата"


И не го правя за пари а по убеждение - аз съм идеалист, а вие - гнусни червени фашисти:)


изглеждаше някак си недобре да оставяме портрети и плакати на определени места където после се вземаха от сметосъбирачите, но много по лесно и евтино е да се отпечатат наново отколкото да се съхраняват за следващи манифестации.
Какво да кажем за сега във времето на принтери и ксерокси. Ето аз съм по скоро вярващ човек и винаги ми е било съвестно като изхвърлям вестик, календар с икона или кръст, но всички неща трябва да се гледат и от към времето в което се вършат. Ето за подобно "светотатство" в просветена Европа са горяли на клада, а в безпросветна русия са резали носове и уши:)
Ако ти наистина не вземаш пари за труда си/отделяш часове ежедневно/ си "луд за връзвавне" човече. Впрочем във връзка с твоя "иедеализъм" относно Т14 видя ли какво пишат "Стратфорт" и австрийското "Ди пресе"- Танк без конкуренция, танк на бъдещето...Вероятно и други са писали, но аз само това мярнах в обмена


Това, което видях и разбра е, че от Изток идат война, смърт и омраза, ти сигурно си вдиял Манна Небесна..
цитирай
7. vencivaleri1951 - Абе да се знае човече
12.05.2015 13:17
josarian написа:
vencivaleri1951 написа:
josarian написа:
[quote=vencivaleri1951]А толкова трудно ли е да помислиш, че не малка част от тези останли по бойните полета
не са оставили наследници след себе си. Това беше практика преди години която в Безвремието на Елцин бе преустановена. Аз също съм взимал портрет и съм минавал с него като студент в деня на Съветската армия покрай и на "Марсовое поле"
Ба сифашисти:)


изглеждаше някак си недобре да оставяме портрети и плакати на определени места където после се вземаха от сметосъбирачите, но много по лесно и евтино е да се отпечатат наново отколкото да се съхраняват за следващи манифестации.
Какво да кажем за сега във времето на принтери и ксерокси. Ето аз съм по скоро вярващ човек и винаги ми е било съвестно като изхвърлям вестик, календар с икона или кръст, но всички неща трябва да се гледат и от към времето в което се вършат. Ето за подобно "светотаа връзвавне" човече. Впрочем във връзка с твоя "иедеализъм" относно Т14 видя ли какво пишат "Стратфорт" и австрийското "Ди пресе"- Танк без конкуренция, танк на бъдещето...Вероятно и други са писали, но аз само това мярнах в обмена


Това, което видях и разбра е, че от Изток идат война, смърт и омраза, ти сигурно си вдиял Манна Небесна..


Преди като те пишех USAриан нямаше проблем. Сега скачаш на Юса:))) Иначе " Параграф22" е настолна книга и Йосариян е великолепен персонаж. С дълбоко съжаление обаче ще кажа , че аватарът ти никак не се връзва с този герой. Ти представяш ли си Йосариян да поства, пейсва и проче? Него го цитират, не той други! Ето за това и тази промяна с Юсато:)))

Колкото до дестинацията на войната:) Не отчиташ факта, че когато НАТО се приближава до Русия, и тя няма как да не е по близо до НАТО. Като изключим някои съседски каромоли през вековете посоката на големите войни са били винаги на ИЗТОК, а финалът с вектор на ЗАПАД. С днешна дата си мисля, че България е по близо до война , отколкото Русия. Дано да съм лош пророк
цитирай
8. josarian - Венци, аз съм против всякакви войни, дори хибридните - Русия беше поканена в НАТО и отказа. Защо!?
12.05.2015 13:23
vencivaleri1951 написа:
[quote=josarian][quote=vencivaleri1951][quote=josarian][quote=vencivaleri1951]А толкова трудно ли е да помислиш, че не малка част от тези останли по бойните полета
не са оставили наследници след себе си. Това беше практика преди години която в Безвремието на Елцин бе преустановена. Аз също съм взимал портрет и съм минавал с него като студент в деня на Съветската армия покрай и на "Марсовое поле"
Ба сифашисти:)



Щеше да е добър балансьор в пакта, който е отбранителен да припомним. Отказаха защото са тесногръди шовинисти и червени империалисти, затова отказаха. Сега, хайде моля ти се не ми навирай в лицето повече путинските кагебейски рашисти. затова - по-добре НАТО, отколкото ВАТО. И ти като една моя близка, с татко червен полковник, които избягаха да живеят в Швеция, сега ме облъчва колко прави били путинистите и рашистите. Айде нема нужда.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: josarian
Категория: Политика
Прочетен: 3626021
Постинги: 1550
Коментари: 4966
Гласове: 4819
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031