Постинг
11.05.2014 05:53 -
За русофили-българомразци - 1939г. съвместен парад на фашисти и червеноармейци в Брест
Следващ постинг
Предишен постинг
имаме официално становище на нашата страна, има становище и на ЕС. Намират се обаче лайненца, национални предатели, родоотстъпници и рубладжии, които се противопоставят открито на тази позиция.
Къде са тези чекиджий от ДАНС? Защо не се намесват? Защо прокуратурата отново дреме и не се самосезира? Та това са престъпни деяния, които попадат в графата "държавна измяна".
цитирайКъде са тези чекиджий от ДАНС? Защо не се намесват? Защо прокуратурата отново дреме и не се самосезира? Та това са престъпни деяния, които попадат в графата "държавна измяна".
Дори не знае и историята, че 1939г СССР и Германия бяга съюзници. Може би това е и мечтата и на пияните фердфебели, не знам...
цитирайТи си открил топлата вода...
За жалост трудно откриваш електирчеството - то вярно си е трудничко ;)
Електричеството драги са
вечната любов с побратимяване и не един а бол паради на англо-американци и съвети след победата
лкенд-лиза - позволил победата, без него москалите се бяха насрали
и това, което съвсем ти бяга - милите англо-американци които НЕ споменаваш заедно с франсетата в този момент са... КОЛОНИАЛИСТИ мачкащи стотици народи и племена по света - кеф ти африка и в азия
цитирайЗа жалост трудно откриваш електирчеството - то вярно си е трудничко ;)
Електричеството драги са
вечната любов с побратимяване и не един а бол паради на англо-американци и съвети след победата
лкенд-лиза - позволил победата, без него москалите се бяха насрали
и това, което съвсем ти бяга - милите англо-американци които НЕ споменаваш заедно с франсетата в този момент са... КОЛОНИАЛИСТИ мачкащи стотици народи и племена по света - кеф ти африка и в азия
Това ,че ти не знаеш не означава ,че някой е успял да скрие факти.Но без цялостният обем от събития тебе те въртат като ветропоказател ,според времените интереси на финансовият св. елит.
цитирайНапълно подкрепям Germantiger. Първо, тази история с дружбата Хитлер-Сталин е исторически факт, и няма как да се отрече от никого. За "западните демокрации" обаче не се говори много-много.
Друг факт обаче се не се споменава и това е Мюнхен 1938. Какво се случва там ли? "Западните демокрации" позволяват на Хитлер да окупира част от суверенна държава. Само да напомня и че по време на провеждането на въпросния парад в Брест Англия и Франция все още... изчакват (макар че уж са обявили война).
В този смисъл, дали само Сталин е бил съюзник на Хитлер? Реторичен въпрос.
цитирайДруг факт обаче се не се споменава и това е Мюнхен 1938. Какво се случва там ли? "Западните демокрации" позволяват на Хитлер да окупира част от суверенна държава. Само да напомня и че по време на провеждането на въпросния парад в Брест Англия и Франция все още... изчакват (макар че уж са обявили война).
В този смисъл, дали само Сталин е бил съюзник на Хитлер? Реторичен въпрос.
6.
josarian -
За информация на недоразбралите - факта, че Сталин и Хитлер са съюзници се знае.
11.05.2014 11:48
11.05.2014 11:48
Не се знае факта, че договора Рибентроп-Молотов и въпросното съюзничество беше крито от червените свине. Сега им го припомням. Също така, добре е младите, които залитат по червеносвинството също да го знаят. За да си дадат ясна сметка, че между фашизма и комунизма почти няма разлика. Дори фашизма и създаден от социалист. Но затова - по-нататък.
цитирай
7.
josarian -
Ами да направим една аналогия с окупирането на Крим тогава - нашите цоциалисти, които гласно позволяват и одобряват действията на агресора.
11.05.2014 11:52
11.05.2014 11:52
mikolaj написа:
Напълно подкрепям Germantiger. Първо, тази история с дружбата Хитлер-Сталин е исторически факт, и няма как да се отрече от никого. За "западните демокрации" обаче не се говори много-много.
Друг факт обаче се не се споменава и това е Мюнхен 1938. Какво се случва там ли? "Западните демокрации" позволяват на Хитлер да окупира част от суверенна държава. Само да напомня и че по време на провеждането на въпросния парад в Брест Англия и Франция все още... изчакват (макар че уж са обявили война).
В този смисъл, дали само Сталин е бил съюзник на Хитлер? Реторичен въпрос.
Друг факт обаче се не се споменава и това е Мюнхен 1938. Какво се случва там ли? "Западните демокрации" позволяват на Хитлер да окупира част от суверенна държава. Само да напомня и че по време на провеждането на въпросния парад в Брест Англия и Франция все още... изчакват (макар че уж са обявили война).
В този смисъл, дали само Сталин е бил съюзник на Хитлер? Реторичен въпрос.
В този смисъл - нашите червени свине дали не са съюзници на Путлер?
Затова и комунистите говорят за фашизъм- защото иначе трябва да кажат, че идеологията на Хитлер е национал-социализъм, а това е неудобно. Защо е социализъм? Това поражда поредица от въпроси и се стига до истината. Така че понятието "фашизъм" беше по-удобно.
Относно червените свине- не всички свине са червени, и не всички червени са свине. Имало е комунисти, които някога са се били за идеалите си, и са били избити от Народния съд.
цитирайОтносно червените свине- не всички свине са червени, и не всички червени са свине. Имало е комунисти, които някога са се били за идеалите си, и са били избити от Народния съд.
9.
josarian -
Товае безпорна истина. Факт е обаче, че 25 години след промените ни управляват именно червените свине.
11.05.2014 12:58
11.05.2014 12:58
mikolaj написа:
Относно червените свине- не всички свине са червени, и не всички червени са свине. Имало е комунисти, които някога са се били за идеалите си, и са били избити от Народния съд.
Относно червените свине- не всички свине са червени, и не всички червени са свине. Имало е комунисти, които някога са се били за идеалите си, и са били избити от Народния съд.
Тези, с идеалите, отдавна бяха избити или избутани в трета глуха. В редиците на комунистите бяха целенасочено селектирани изкусни далавераджии и завършени морални престъпници. Сега именно те се опитват да ни яхат. Нещо против това заключение!?
10.
анонимен -
Относно червените свине- не в...
11.05.2014 19:05
11.05.2014 19:05
josarian написа:
Тези, с идеалите, отдавна бяха избити или избутани в трета глуха. В редиците на комунистите бяха целенасочено селектирани изкусни далавераджии и завършени морални престъпници. Сега именно те се опитват да ни яхат. Нещо против това заключение!?
mikolaj написа:
Относно червените свине- не всички свине са червени, и не всички червени са свине. Имало е комунисти, които някога са се били за идеалите си, и са били избити от Народния съд.
Относно червените свине- не всички свине са червени, и не всички червени са свине. Имало е комунисти, които някога са се били за идеалите си, и са били избити от Народния съд.
Тези, с идеалите, отдавна бяха избити или избутани в трета глуха. В редиците на комунистите бяха целенасочено селектирани изкусни далавераджии и завършени морални престъпници. Сега именно те се опитват да ни яхат. Нещо против това заключение!?
Симо, с думите ти съм съгласна 100%!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.